De dames die al wat langer wachtten: in verwachting

Bo-Belle, voorlopig alle echo's alleen.. Mijn man mocht alleen de 8w echo meedoen.. dus hij heeft hem nog niet zien bewegen of iets?. Ik heb nu eind januari mijn 20w echo, dus hopelijk zijn de cijfers tegen dan beter en mag hij terug mee?.
Dat zal idd wel wat met je doen, zo'n baby die altijd op je ligt! Vooral weinig tijd voor jezelf idd. Maar wat een kanjer, toch haar dutjes zo flink doen?. Komt helemaal goed!

Chacha  dankje! We wachten het af....  wat fijn dat alles goed gaat met de kleine, hoop op een hele mooie volgende echo voor jullie.  Hoe voel jij je? Ik hoop dat je man weer mee mag met de 20 weken, vind het (sorry dat ikt zo zeg) echt idioot dat dat niet toegestaan wordt. 

Bobelle, ja aangespoelde walvis komt inderdaad wel in de richting hahaha  ik denk nu echt hoe ga ik me voortbewegen tijdens die bevalling joh? ik heb elke dag wel wat dingetjes die ik nog wil doen(en ik poets echt veel,idioot ik weet t), maar merk dat t beste is liggen en tv kijken, dus dat heb ik vandaag gedaan...vanavond nog een drive in verjaardag en zo vul ik mn dagen wat.   Wat goed dat jullie meisje het alleen slapen zo goed oppakt.  Vond je het ook lastig om haar "weg" te brengen?  Lijkt mij echt zo n vervelend momentje... 

Hier gaat het op zich prima met ons en de kleine, maar onze bubbel van een 2e op komst is deze week helemaal uit elkaar gespat. Met de termijnecho afgelopen dinsdag bleek het hartje niet meer te kloppen. Ik ben nu dus een miskraam aan het afwachten, dus dit is niet echt de leukste kerstweek die ik ooit gehad heb. Ik was al superblij dat ik naar de afspraak mocht omdat ik uit quarantaine was, omdat mijn man begin december corona heeft gehad (en ik op de een of andere manier niet terwijl ik normaal elk verkoudheidje meepak, ondanks dat we gekozen hadden voor onderling geen afstand houden, want dat leek me zwanger en met een kleintje gewoon niet te doen). En dan mag je eindelijk weer naar buiten, krijg je zo'n echo (ook alleen, want ons zoontje kon niet eerder uit quarantaine komen want baby's testen ze niet, dus moest mijn man op hem passen), het is echt een ontzettend 2020 einde van het jaar...

Ben wel heel blij dat we in elk geval ons zoontje hebben, dat levert heel wat afleiding op, er is telkens zoveel nieuws dat ze erbij leren en gaan doen. 

Piep zeg chacha, dat hij niet mee mag!

@ikbendoutzen, wanneer was jij ook alweer uitgerekend? Kans op kerstkindje?

Elsiejoy, wat erg voor jullie, heel veel sterkte gewenst. Ontzettend rot dat je dit alleen moest horen.... jullie kerst za l indd niet als kerst voelen maar je bent nu natuurlijk met andere zaken in je hoofd bezig, lijkt ne heel verdrietig ondanks dat je al een prachtig kindje hebt.  Hoe is het gegaan gisteren? Je krijgt eerst geen medicatie? 
Ik ben over exact een week uitgerekend, de laatste loodjes, valt me fysiek wel zwaar nu maar ik weet waar ik het voor doe , voor mn gevoel kan het echt niet lang meer duren want ik voel me per dag "slechter". We wachten het rustig af. 

Wisten jullie dat er hier binnenkort weer iemand kan meepraten vanuit oude topic?

Hoi meiden, wat vliegt de tijd..! Doutzen, ik heb net gauw even gekeken op t andere forum...zwindo is zwanger!! Wat leuk!!! 
Doutzen, nog een week...wat spannend!!! Ja zwaar is het op het laatst he?! Ik wist ook echt niet zo goed meer wat te doen op een dag.... En nu lijkt het echt een eeuwigheid geleden!?! Ik kan me even niet meer voorstellen dat ik zo dik was!?! Zo gek!!! Dus succes meid!! Straks ben je dit allemaal weer vergeten!
Woensdag was de kraamzorg voor het laatst.... Wat een bijzondere week was het!! De eerste 2 dagen hadden we een hulp die totaal niet met ons klikte, dat hebben we aangegeven en de dag daarna stond er een andere hulp op de stoep. Dat klikte heel goed en ik kan wel zeggen dat ik echt heb genoten van die laatste 5 dagen van mijn kraamweek!!! Veel van haar geleerd ook!
Onze jongen doet het tot nu toe super goed!! Dat is echt een kado!! Hij slaapt heel veel, eet goed en huilt weinig... ik merk wel dat mijn hormonen flink uit balans zijn, ik ben de laatste dagen vaak emotioneel en ik merk dat ik het allemaal nog niet echt kan bevatten.... Zo gek, opeens is hij er...en dan gaat alles ook gewoon weer door ofzo... Lastig uit te leggen. Gelukkig is mijn man thuis en doen we alles samen. Die balans komt vast wel weer, maar dat is nou eenmaal mijn gevoelige punt.
Elsie Joy, wat heftig!!  Lijkt me heel verdrietig om mee te maken en dan ook nog tijdens de feestdagen... Ik hoop dat de natuur het goed oplost.sterkte!
Cha cha, ja het is een gekke tijd om een kind te krijgen hè... Onze corona baby's. Hoe voel jij je nu lichamelijk?
Bo belle, respect! Je kind altijd bij je laten slapen... Daar moet je wel geduld voor hebben!?

ElsieJoy ach nee! Wat een shit nieuws zeg :( en dat zal behoorlijk pittig zijn geweest om dat nieuws alleen te moeten horen en daarna aan je partner te vertellen... veel sterkte!! 
Daantje gekke tijd hè? De dagen zelf vond ik in slomo gaan maar de dagen vlógen voorbij! Fijn dat jullie hebben kunnen afsluiten met kraamzorg die bij jullie past en super goed dat jullie het hebben aangegeven! Die balans komt wel weer joh, het is echt een heftige verandering! Mijn vriend was bijvoorbeeld instant verliefd, bij mij moest dat best even groeien. 
En die slaapjes... poeh ja! Maar ik was zo blij dat het huilen eindelijk was gestopt dat ik niks durfde te veranderen. Plus, ik wilde ook even bewust van haar genieten nu ze wel stil was ;) heb zelf daardoor ook goed gerust haha. 
Wat leuk dat zwindo er bij komt! 

Ikbendoutzen, goh eigenlijk best goed?. Neem nog wel steeds navalit, als ik het 1 dag vergeet mag ik de volgende dag nog een hele dag knuffelen met de wc-pot?. Ben ook al 6kg afgevallen sinds het begin, dan toch liever wat langer medicatie nemen.. Ik heb zoveel schrik dat mn kleine mannetje niet genoeg krijgt (alhoewel ik genoeg reserve heb hoor ??). De cijfers gaan voorlopig de goede kant op, maar ik ben benieuwd als de scholen terug opengaan.. 
Elsiejoy, dikke knuffel meid!! Zeker om zo'n nieuws alleen te moeten krijgen.. Echt heel heftig?. 

Daantje, lichamelijk best wel goed! Heb alleen af en toe bij het niezen/hoesten/snel rechtstaan de befaamde steken ter hoogte van mn lies. Lijkt me feller op sommige dagen, dus denk dat dan mn baarmoeder weer wat verder groeit? Ik voel me op dit moment niet echt zwanger, dus soms krijg ik toch weer wat stress in mn hoofd.. alhoewel een zwangerschap van bijna 17w niet zomaar verdwijnt natuurlijk?. Ik blijf het gek vinden wat zo'n traject eigenlijk met je doet. Ik blijf echt 'wachten' op slecht nieuws, terwijl hij het echt Supergoed doet en telkens zelfs wat groter meet en meer weegt dan gemiddeld voor mijn termijn. Ik zal zo blij zijn als ik hem regelmatig begin te voelen! Ik denk dat ik hem nu 2x duidelijk gevoeld heb de afgelopen week, maar kan evengoed mn darmen gwn zijn?. 

Chacha, ja wat jammer dat het wel een deel van je onbevangenheid wegneemt hè... Ik hoop dat je toch ergens het vertrouwen kunt vinden dat het goed is. 17 weken is al bijna op de helft!!!
Anderzijds je hebt ook best wel wat meegemaakt en dat mag er ook zijn!! 
Vertrouwen mag groeien, net als je kindje! 

Terug
Bovenaan