De dames die al wat langer wachtten: in verwachting

Bo-Belle Dankjewel! Ik ben inderdaad super dankbaar dat het in een keer gelukt lijkt te zijn. Al ben ik nog steeds heel voorzichtig in het echt geloven en beseffen en mijn man ook. Ik denk dat we beide nog niet echt de ontlading hebben gehad dat we echt blij kunnen zijn nog ofzo, echt heel stom. Denk echt uit zelf bescherming om weer teleurgesteld te worden ofzo.
Ik heb zoals je zegt wel kwaaltjes, maar voel me er nou niet gelijk helemaal zwanger door. Ben echt extreem moe, borsten voelen zwaar aan en zijn af en aan gevoelig, heb best wel last gehad van duizeligheid als ik net even iets te veel doe, merk ook echt dat ik al erg snel buiten adem ben en ook het veeeeeleee plassen haha. Misselijkheid valt gelukkig heel erg mee en heb ik bijna geen last van als ik er last van heb is het met name savonds wanneer ik op bed lig wat heel irritant is, omdat ik al erg moe ben en dus niet echt lekker slaap. Ik moet in ieder geval nog een weekje geduld hebben voor onze eerste echo. Ik zou dan rond de 7 weken moeten zijn. Ik denk echt dat dan een beetje de ontlading zal komen van de afgelopen periode. 
ElsieJoy Dankjewel! Het was echt een super mooi kerstcadeau een beter cadeau hadden we ons niet kunnen bedenken. Wat naar dat jij nu op een mk aan het wachten bent die op gang moet komen. Ik hoop heel erg voor je dat je uiteindelijk geen medicatie nodig zal hebben en het vanzelf opgang komt. 
Ikbendoutzen Hoe gaat het bij jou? Volgens mij is jou uitgerekende datum nu gepasseerd. Ik hoop dat alles helemaal goed is gegaan en het is meegevallen. 

Elsiejoy, jeetje 2 weken klinkt zo lang! Als in, dat lijkt me mentaal inderdaad heel zwaar! En kan me helemaal voorstellen dat je met bv niet op medicijnen zit te wachten.. ben benieuwd wat je hebt kunnen afspreken met de vk als je die hebt gesproken. Denk aan je! 
Zwindo aaah nog een weekje! Oh wat vond ik dat wachten op die eerste echo lang duren haha! Zoals je kan lezen kan het alle kanten uit, je wel of juist niet zwanger voelen.. en daar hebben kwaaltjes dus niet eens zo veel mee te maken. Ik ben hier ook laaaaaaang huiverig geweest en herken me heel erg in het afhouden van het blije gevoel. Dat heeft bij mij echt tot na de 20weken echo geduurt. 
Ik ging me met 12 weken echt weer stukken beter voelen en het hele 2e trimester vond ik een feest! Dus ik duim dat het voor jou ook zo is. 
Doutzen, ik hoop dat jij inmiddels ook van jullie kindje aan het genieten zijn! 

Hallo allemaal, even een kort berichtje, op 6 januari ben ik bevallen van onze zoon, het is een schat van een baby, zo mooi en zo tevreden! We zijn in de wolken. Hele heftige bevalling gehad met veel complicaties, waarbij ik verlamd raakte door een verkeerde ruggeprik(jawel 1 procent kans dat je dat gebeurd) waardoor geen beweging mogelijk was maar ik na 1,5 uren wel weer alles voelde , na 20 uren  uiteindelijk blijven steken op 8cm, waarschijnlijk door verkeerde ligging van het hoofdje,  laatste 5 uren persdrang weg moeten puffen(wat dus niet gaat),  toen is Adam met een spoedkeizersnede ter wereld gekomen.  Na 4 dagen ziekenhuis mochten we weer naar huis! Superfijn!    Ik probeer zsm even alle berichtjes bij te lezen hier maar kom er nu even niet zo rustig aan toe. 

Ikbendoutzen gefeliciteerd! klinkt wel heftig allemaal, maar uiteindelijk is het allemaal gelukt en zijn jullie nu lekker thuis en kunnen jullie beginnen met genieten. Doe rustig aan en hopelijk heb je een voorspoedig herstel. 

Gefeliciteerd Ikbendoutzen ! Wat heerlijk dat jullie zo genieten van Adam!
Wow je bevalling klinkt idd echt heftig! Hopelijk lukt het je om alles te verwerken en een plekje te geven! Liefs!

Oef, heftig allemaal Ikbendoutzen, maar gefeliciteerd en wat een leuke naam! Wat heerlijk dat je je zoon nu eindelijk in je armen kan sluiten! Heel veel sterkte gewenst met het herstel van de bevalling, en heel veel geluk met jullie zoon!

Dankjulliewel allemaal.  We genieten momenteel echt volop van de kraamtijd, wat ben ik verliefd op mn eigen kind, en ook ontzettend op mn man, het is een geweldige tijd. Verwerking bevalling komt later wel. 

Elsiejoy, wat naar dat je toch nog naar het ziekenhuis moest en het zo is gelopen op zo n symbolische dag voor jullie. Een heel snel herstel gewebst zowel fysiek als mentaal lijkt dit me heel zwaar voor jou, dikke knuffel! 

Aaah gefeliciteerd Doutzen! Wat fijn dat jullie zo van elkaar genieten in deze bijzondere week. Je bevalling klinkt behoorlijk pittig, gelukkig zijn jullie inmiddels lekker thuis! 
Oh Elsiejoy wat een onwijze pech! Wat heftig om zo deze fase af te sluiten... ik hoop dat je snel opknapt! 

Terug
Bovenaan