De dames die al wat langer wachtten: in verwachting

Wow Elsiejoy wat een enorme pech en enorm heftig allemaal. Ik hoop dat je snel weer opknapt!
Wij hebben onze eerste echo gehad van onze rijstkorrel van bijna 7mm met een mooi kloppend hartje te zien. Afgelopen dagen echt in spanning gezeten, maar al snel kwamen de verlossende woorden van de arts: Ik zie een kloppend hartje, dus we hebben goed nieuws! Zowel bij mijn man als bij mij viel er echt een spanning van onze schouders af. Ik moet nu over 2 weken terug komen voor een volgende echo om te zien of alles goed doorgegroeid is en een termijnbepaling te doen. We zijn in ieder geval weer een horde over en dat voelt heel fijn:) 

Wat een opluchting dan hè zwindo! Mag je ook echt even van genieten hoor, inderdaad: de eerste horde is genomen! :) 
Hoe gaat het met jou/jullie Daantje? 
Hier gaat alles zijn gangetje eigenlijk! Het slapen gaat allemaal even rommelig, maar je ziet dat ze zo hard gaat in haar ontwikkeling dus dat is wel een logisch gevolg haha. We slapen samen dus ik hoef gelukkig niet steeds mijn bed uit, vannacht heeft ze denk ik toch een keer of 4/5 weer gedronken. Gelukkig slapen we allebei zo weer verder :D 

Verder ben ik weer begonnen met werken en zo erg als ik er tegenop zag, zo lekker vind ik het eigenlijk. Heerlijk even 3 dagen wat anders doen! Scheelt ook wel dat ze het heel erg naar haar zin heeft met papa thuis. En zo slecht als het slapen overdag ging, zo makkelijk gaat dat nu. Flesje ging er ook voor geen meter in, tot ik de deur uit ben ;) Kortom, wij zitten even in een lekkere flow! 

Hoi meiden,
Jeetje wat een hoop te lezen in ene! Allereerst Doutzen: gefeliciteerd!!!! Wat fijn om te horen dat jullie er zo goed uit gekomen zijn en nu zo aan het genieten zijn. Hoe herstel je lichamelijk van je keizersnede? En hoe gaat de (borst) voeding? Hihi heel herkenbaar om te horen dat je ook weer zo verliefd bent op je eigen man, dat had ik ook!!! 
ElsieJoy, lijkt me bijzonder maar ook confronterend dat je het vruchtje op hebt kunnen vangen. Hoe kijk je daar nu op terug? En jeetje wat neemt het daarna dan nog een heftige wending!! Slik je nu ook staal pillen?
Zwindo, wat fijn!!! Wat een mooie geruststelling van jullie rijstkorrel ?  bijzonder hè, zo'n kloppend hartje!!

Bobelle alweer aan het werk. Knap als je toch soms nog 4 a 5 keer wakker wordt!!! Kun jij goed tegen minder slaap? Ik zie daar nog het meeste tegenop,maar uiteindelijk kun je vaak meer aan dan je denkt.
Ik zit hier ondertussen met het knapste kereltje uit Noord Holland in mijn armen te typen... Hij is net in bad geweest, heeft gedronken en ligt nu heel moe en voldaan bij me, heerlijk!! Ik geniet echt volop!! Van mij mag deze fase nog heeeeel lang duren!! ❤️?

Aaaah wat heerlijk Daantje wat een genot dat je er zo intens van kan genieten! Doe dat ook maar lekker want 2x met je ogen knipperen en ze zijn ineens een stuk groter haha! 
Ik kon juist helemaal niet tegen weinig slaap, sliep ook vaak al om 22.00 (ook al voor ik zwanger was)... maar de gebroken nachten vallen me nog wel mee en dat is echt omdat we lekker samen slapen en dus allebei zo weer vertrokken zijn, én omdat mijn vriend de ochtenden vaak doet. Ons meisje begint haar dag soms al om 5.45. Als ik dan 4x heb gevoed s nachts gaat ze lekker met papa naar beneden en legt hij haar weer bij mij in bed na een uurtje/anderhalf. Dat is echt intens genieten haha! 
Ik kijk er wel naar uit om weer eens 6 uur achter elkaar te kunnen slapen moet ik eerlijk zeggen. Ze sliep hier een poosje door (van 19 tot 01.00) maar dat is alweer even van de baan... ach, we merken het wel. Als het goed is pikt ze het vanzelf weer op ;)

Zwindo wat fijn dat je een goede echo hebt gehad,  zo n geruststelling en zo bijzonder om te zien he?! Deze hebben jullie te pakken, geniet ervan! 

Bo belle, dat vind ik knap, weer aan het werk, weinig slaap en dan zie ik toch een heel positief berichtje. Zelf ook altijd geroepen dat ik perce wil blijven werken omdat dat betwr is, ik moet er nu nog niet aan denken ?dus ook wel even goed om dit van jou te horen. 

Daantje, dankjewel! Wat grappig dat jij ook zo verliefd was op je man. Hier ook echt, de vlammen spatten ervan af, naast dat we natuurlijk nog niks kunnen doen haha.  Het voeden gaat mega goed vanaf dag 1, dat is echt een luxe, we zitten op voedingen om de 3, 4 en nu al wx om de 5 uren, al is dat (voor mn borsten) nog iets te lang.   Fysiek herstel ik oke, merk dat ik echt nog moet bijkomen, maar elke dag weer wat vooruit en op dag 6 een miniwandeling buiten gemaakt.   Wat goed en heerlijk om te lezen hoe goed het gaat! En hoe erg je geniet! Dat is ook echt wat we deze periode moeten doen, genieten van al die prachtige gevoelens en momenten met je kleintje.  Wij slapen hier ook best veel en vask met de kleine op de borst, vinden dat zo fijn... en die slaap komt dan later wel weer eens. Nu kan het. 

Oh heerlijk Doutzen, hier sliep ze ook eindeloos veel op de borst. Zó heerlijk! Dat kleine lijfje helemaal ontspannen... lijkt alweer lang geleden hier haha! 
Ik moest er ook niet aan denken hoor in het begin, maar je krijgt vanzelf de wens om iets meer ruimte voor jezelf te krijgen (of niet natuurlijk haha). Het gaat heel geleidelijk allemaal gelukkig :) 
Weinig slaap is wel even pittig, maar ze slaapt overdag heel goed (dus ik kan ook af en toe een dutje doen) en ze is mega vrolijk. Dat maakt het ook allemaal wat makkelijker. Ze rolt, lacht en brabbelt er lekker op los! 

Terug
Bovenaan