Daantjevijfendertig Ja ik moet nog wel even een balans vinden in alles. zitten nu midden in de verkoop van ons huis, dus zijn ook even een lang weekend het huis uit gevlucht. Zo konden alle bezichtigingen plaatsvinden en hoefde we niet steeds alles weer te boenen of uit het zicht te plaatsen. Ik moet bekennen dat we nog niet hebben gekeken naar een verloskundige, maar dat gaan we deze week doen om onze termijn echo afspraak in te plannen.
Ikbendoutzen haha nee nog niet echt. zit wel op pintrest te kijken voor ons nieuwe huis en heel af en toe kijk ik dan ook al naar baby kamer inspiratie, maar heb nog niets gepint. Wil sowieso nog wachten tot de termijn echo voor ik echt ga kijken naar spulletjes.
Chacha Wat fijn dat je 20-weken echo goed was. Nog even spannend straks qua de ligging van je placenta, maar dit is in ieder geval al heel erg fijn. Ik kan me voorstellen dat je jaloers bent op vrouwen die niet veel klachten hebben als je je zo beroerd voelt. Helaas ben ik wel een van die vrouwen die minder klachten heeft (vindt ik zelf). Dat maakt mij soms juist super onzeker en zou soms juist willen dat ik even goed over mn nek zou gaan ofzo, als een reminder dat ik zwanger ben. Het is natuurlijk niet dat ik helemaal geen klachten heb ik ben wel echt heel erg moe. 'sochtends gaat het eigenlijk prima, maar rond de middag begin ik echt in te kakken. Ik heb soms echt wel eens even een powernapje gedaan van 45 minuten, omdat ik echt mijn ogen niet open kon houden. Verder heb ik savonds wel last van misselijkheid waardoor ik moeilijk in slaap kom, maar ik heb nog steeds niet hoeven overgeven gelukkig (ik kan sowieso heel slecht overgeven). Ik heb wel het idee dat ik last heb van bandenpijn ook met name savonds na een dag vol bewegen en die straalt uit naar mijn onderrug. Ik heb het idee dat door alle verklevingen van de endo dit allemaal net iets gevoeliger is met het groeien. Maar over het algemeen mag ik dus helemaal niet klagen al zeg ik het zelf. Verder lekker veel tripjes naar de wc, borsten zijn al gegroeid (helaas, heb van mezelf al 75E dus als de dood dat ik straks ergens rond een H uitkom en dan memmen tot mn knieen heb hahaha) en broeken beginnen ook al niet heel lekker meer te zitten.
Nroxy Gefeliciteerd wat fijn dat het na 3,5 jaar is gelukt! En dan toch ook nog gewoon natuurlijk, heel fijn. Wat een fijn begin van dit jaar na zo'n ellendig jaar zeg. Dat dit maar een heel mooi jaar mag worden.
Wij staan nu voor de keuze om een NIPT test te doen of niet. Hebben jullie die laten doen of niet? Ik heb me wel aangemeld voor moeders voor moeders
wilde toch iets terug geven. Zonder hen was ik uiteindelijk ook niet zwanger geworden.