Zwindo, klinkt toch ook als heel wat kwaaltjes he?. Ik heb 5 jaar geleden een borstverkleining gehad, ze zijn nu ook niks gegroeid tot nu toe, ben ik wel blij om hoor! Ik had toen een 85H, dus ik ken je gevoel over hangende memmen Haha! Ik ben in totaal toch 6,5 kg kwijt. Gelukkig groeit mn kleine man wel goed! hij is ook lekker levendig dus de gyn maakte zich geen zorgen. Wij hebben de nipt trouwens wel laten doen, sowieso in België is dit zo wat standaard, maar ook gezien onze geschiedenis met trisomie 18. Trisomie 13 of 18 is niet levensvatbaar of ernstige meervoudige beperking met zeer lage kwaliteit van leven en meestal overleven deze kindjes de bevalling ook niet.. Ik denk idd al eens met elkaar babbelen over wat je zou doen als er toch iets slecht uit komt. Ik was op zich redelijk gerust deze keer, groei en nekplooimeting enz waren allemaal goed. Wij hebben wel alleen laten testen op 13,18,21 en niet de uitgebreide, over andere chromosoomafwijkingen is vaak nog te weinig geweten wat de gevolgen zijn om een serieuze keuze te kunnen maken vond ik. Voordeel in België is dat je ook het geslacht al weet, kan je hier in Nederland ook voor kiezen?
NRoxy, gefeliciteerd! Fijn dat het gelukt is na lange tijd he! Geniet ervan!
NRoxy, gefeliciteerd! Fijn dat het gelukt is na lange tijd he! Geniet ervan!