De dames die al wat langer wachtten: in verwachting

mandareintje ik snap ook wel dat je in een soort van overlevingsstand gaat, als je er echt bij stil staat is het ook bijna niet te verteren. Ik hoop dat er snel weer kansen voor jullie komen!! En fat het indd gewoon "stomme pech" is geweest en de volgende keer mooi blijft plakken. 

Hoe gaat het met de anderen hier? Wanneer staan jullie volgende echo's gepland? 
Hier nog een weekje wachten en dan weer een echo, kijk ik super naar uit. 

@Ikbendoutzen Zo leuk! Ik heb a.s. woensdag mijn eerste echo. De dagen kruipen echt voorbij en dan moet ik woensdag ook nog tot 16.00 uur wachten haha! Gelukkig heb ik nog voldoende nakijkwerk liggen, dus ik kan de tijd wel doorkomen. Hopelijk is alles goed daar binnen. 
Ik kijk ook echt uit naar alle mijlpalen die nog gaan komen. Allemaal zo bijzonder. Hopelijk vliegen de volgende weken een beetje voorbij en kan ik het aan iedereen bekend maken. Ik vind het veel te leuk om het allemaal geheim te houden!

Mandareintje lijkt me ook ingewikkeld als je er allebei net anders mee omgaat. Hoop dat jullie komende dagen een beetje doorkomen en er snel meer duidelijkheid is over het en wanneer van het vervolg!

Ikbendoutzen, wat fijn weer een volgende echo! Je termijnecho dan toch? Dat was hier zó'n enorme opluchting toen die goed was, er viel echt een last van mijn schouders toen. Was hier ook de laatste echo waar mijn partner bij mocht zijn. Mogen de partners bij jullie gewoon weer mee? :) 
Zwaantje oh wat spannend! Die dagen voor een echo vond ik killing haha! Ze gingen langzaam en snel tegelijk maar zo fijn als jullie je babyboon straks zien! Hoe ver ben je dan ook alweer?
Hier duurt de volgende echo nog wel ff (ben nu 24.4 en krijg volgens mij een groeiecho met 30 weken) maar ik voel haar elke dag dus vind het allemaal prima haha. Merk wel dat het langzaam aan wat zwaarder word, ik bedoel, ik heb het niet zwaar maar alles wordt wél zwaarder. Gister een middagje staan bakken en fotograferen, poeh, dan kom ik daarna niet meer overeind. Maaarrr na een nachtje slapen trekt het allemaal nog bij gelukkig! :) 

@Bo-Belle Ja mega spannend! Ik ben morgen 7+1 ? Zo gek om te bedenken dat we het al bijna 3.5 week weten! Terugkijkend gingen de weken best snel, maar op het moment zelf voelt het inderdaad alsof de dagen voorbij kruipen. 
Ik zal jullie morgen laten weten hoe het ging!

zwaantje echt aftellen voor jou, kan me voorstellen dat je mega benieuwd bent! Laat je weten hoe het ging?

Bobelle ja klopt de termijnecho! Ik h edb er ookwel veel zin in maar denk dat ik dan de spanning ookwel weer voel van, is alles goed. Partner mag gelukkig weer mee:)jeej!  Wat bijzonder dat je de kleine lekker voelt bewegen! Heerlijk! Zit dan inderdaad best een tijdje weer tussen de echos. Nou ook maar lekker rustig aan doen jij! 

@Mandareintje: ik denk veel aan je. Dit voelt zo oneerlijk! Heel veel liefs en ik hoop dat jullie kleine wondertje snel komt!
@Bo-belle: fijn dat het goed met je gaat! Ik kan me wel voorstellen dat het allemaal ietsjes zwaarder wordt! Eigenlijk zou je al wat gas terug moeten nemen maar het voelt nog een beetje vroeg (dat had ik wel tenminste... hihi) Fijn dat je met 30 weken weer een echo hebt! Ben je al druk bezig met kamertje / spulletjes verzamelen?
@ikbendoutzen @zwaantje jullie wachten dus op je termijnecho. Spannend hoor! Het was bij ons de allereerste echo (pas met 10,5 week) en ik weet nog dat ik het erg spannend vond! Ze kunnen al best veel zien. Tis zo gaaf en bijzonder om dan een ieniemienie mensje rond te zien hupsen :) :) Hebben jullie je zwangerschap al aan mensen bekend gemaakt? Hoe reageerden ze?
Hier gaat alles goed! Morgen 34 weken. Heb zojuist gegoogled op "kortademigheid zwanger" haha! Men hee, ik heb echt het gevoel dat ik minder lucht binnen krijg en kan opt moment even niet zo veel doen of het moet héél rustig aan. Ik las net dat rond de 35ste week de baarmoeder z'n hoogste punt tegen de longen aan bereikt, dus dat verklaart een hoop.
Gisteren ben ik op de site van kruidvat helemaal losgegaan op alle baby-verzorgingsproducten. Moest eerst even wat advies inwinnen bij m'n zus over wat je nou echt nodig hebt maar nu is het meeste besteld. Mevrouw is nu al duur en dan zijn de luiers nog geen eens in grote voorraad besteld whaha!

Zwaantje zo spannend vandaag!! Hoop dat je een mooie echo hebt! 
PippaLotta Ohhh dat klinkt niet zo lekker! Zeker niet met dat warme weer.. laatste loodjes zijn wel pittig geloof ik haha. 
Ik merk inderdaad dat niet alles gaat zoals voorheen. Opzich ben jk super rustig want mijn werk is nu dat nog niet op het oude niveau. Maar ook al is de week verder rustig, kan dus alsnog niet al te veel op 1 dag doen zonder protest van rug haha! 
Achja we zijn de 6 maanden ook al gepasseerd... bizarrrrr!

Terug
Bovenaan