@Mandareintje: ik denk veel aan je. Dit voelt zo oneerlijk! Heel veel liefs en ik hoop dat jullie kleine wondertje snel komt!
@Bo-belle: fijn dat het goed met je gaat! Ik kan me wel voorstellen dat het allemaal ietsjes zwaarder wordt! Eigenlijk zou je al wat gas terug moeten nemen maar het voelt nog een beetje vroeg (dat had ik wel tenminste... hihi) Fijn dat je met 30 weken weer een echo hebt! Ben je al druk bezig met kamertje / spulletjes verzamelen?
@ikbendoutzen @zwaantje jullie wachten dus op je termijnecho. Spannend hoor! Het was bij ons de allereerste echo (pas met 10,5 week) en ik weet nog dat ik het erg spannend vond! Ze kunnen al best veel zien. Tis zo gaaf en bijzonder om dan een ieniemienie mensje rond te zien hupsen
Hebben jullie je zwangerschap al aan mensen bekend gemaakt? Hoe reageerden ze?
Hier gaat alles goed! Morgen 34 weken. Heb zojuist gegoogled op "kortademigheid zwanger" haha! Men hee, ik heb echt het gevoel dat ik minder lucht binnen krijg en kan opt moment even niet zo veel doen of het moet héél rustig aan. Ik las net dat rond de 35ste week de baarmoeder z'n hoogste punt tegen de longen aan bereikt, dus dat verklaart een hoop.
Gisteren ben ik op de site van kruidvat helemaal losgegaan op alle baby-verzorgingsproducten. Moest eerst even wat advies inwinnen bij m'n zus over wat je nou echt nodig hebt maar nu is het meeste besteld. Mevrouw is nu al duur en dan zijn de luiers nog geen eens in grote voorraad besteld whaha!