De dames die al wat langer wachtten: in verwachting

Fijn dat je zoveel steun hebt Zwindo, dat helpt inderdaad! Het is zeker lastig nieuws, echt kut kut kut he.. ik was ook echt helemaal verloren nadat wij het nieuws kregen. Maar ik zou me ook vasthouden aan die 10%, zeker als je echo's zo goed zijn. Ik hoop mee met je! 

Hoi ?‍♀️ ik mag mij hier eindelijk aansluiten! Heb gisteren positief getest, 2 dagen voor de officiële testdatum van icsi1 verse tp. Ben totaal overdonderd, heel blij en ook heel zenuwachtig. Slaap al een paar nachten heel onrustig en vannacht heb ik maar 4 uur kunnen pakken, zo lag ik te malen door het nieuws. Ik hoop snel meer duidelijkheid te krijgen wanneer ik mijn eerste echo krijg!

@Lapjesendraadjes, jaaaa, gefeliciteerd! Hopelijk ga je een voorspoedige zwangerschap tegemoet en wordt al dat wachten dubbel en dwars beloond! Het is jullie zo gegund!

@Zwindo, oef, 24% kans op foute boel klinkt al als veel te veel. Ik zou willen zeggen hou hoop dat jullie bij die 10% horen, maar ik weet zeker dat ik er zelf ook helemaal kapot van zou zijn!

Lapjesendraadjes wat ben ik verschrikkelijk blij om jouw naam hier te zien! Wauw wat spannend! Heel erg gefeliciteerd en ik duim voor een mooie eerste echo binnenkort! 

hoihoi  lieve dames,

Ik sluit me ook aan bij deze groep al merk ik dat ik  het aansluiten erg lastig vind, ivm met de eerdere miskraam..:(

maar voor nu ben ik in iedergeval opnieuw zwanger en hoop ik dat ik in deze groep mag blijven plakken, wat leuk om alle bekende namen terug te zien aangezien ik er een poosje tussen uit ben geweest en nu pas zie hoeveel ik gemist heb:O :D

Lapjesendraadjes wat een geweldig nieuws!! Zat steeds nog mee te lezen bij het andere forum maar dit is echt super gaaf! Gefeliciteerd!! Spannend nu toeleven naar die eerste echo!

MiniMe jouw naam herken ik ook nog wel. Ik herken het gevoel heel erg heb ook nog een poosje gewacht tot ik me tot deze groep durfde te voegen. Bij mij gaf elke goede echo weer een beetje meer zekerheid.

En meiden laat je vooral niet afschrikken van mijn verhaal nu want dit komt echt zelden voor schijnt. Ik zei laatst ook al tegen mn ouders in dit hele traject lijken we alle klote loterijen te trekken die je maar kan maar een echte loterij met een hogere winkans lukt niet? we hopen nu de loterij van 10% te winnen deze week?? laten we hopen dat we die dan ook trekken en ik hier kan blijven hangen bij jullie.

Lapjesendraadjes, wat superfijn jou hier te zien!! Van harte gefeliciteerd meid, ik wens je een fijne zwangerschap toe!
Mini-me, ook voor jou een dikke proficiat! Ik snap je terughoudendheid, had ik ook in het begin! Ik duim voor een fijne zwangerschap!

Terug
Bovenaan