De dames die al wat langer wachtten: in verwachting

Daar ging iets niet helema goed? maar wat ik wilde zeggen is dat je helemaal gelijk heb lapjesendraadjes dat was een echte loterij om te winnen. Alleen voelt dat nu niet helemaal meer zo als we het kindje dat op zo'n manier weer zouden moeten verliezen. Echt alsof er iets lekkers voor wordt gehouden en op het moment dat je denkt ik heb hem wordt het even doodleuk voor je neus weggetrokken.

Maar ben zo blij dat het bij jou nu met je eerste echte volledige icsi toch ook potverdikkie is gelukt! En je had ook nog super mooie resultaten volgens mij toch vanuit je icsi? Ook een paar cryos toch? Nu heerlijk van het moment genieten! En straks na die eerste echo wordt het helemaal echt.

zwindo: noo wat erg hopelijk trekken jullie deze week inderdaad het goede lot!
Hoop zo dat het goed afloopt voor jullie!?
gebruiker: een traject voor het verwerken van het moeilijke zwanger worden of??
Ik heb 16 maart de eerste echo dan zou ik ongeveer 7 weken moeten zijn, hoop zoo dat we dit keer een goed kloppend hartje zien, maarja vorige keer zagen we met 6 weken een hartje en was t al t is niet heel sterk maar misschien zijn we te vroeg en 8 weken bleef het stil:(
??deze keer gaan we voor een goed sterk kloppend hartje maarja je hebt er niks over te zeggen?

Zwindo ik leef zo met je mee! Wat een nachtmerrie moet dit voor jullie zijn. Ik hoop dat jullie tot die kleine groep behoren waarbij de nipt het fout heeft. Snap ook dat alles door je hoofd gaat, dit gun je echt niemand:( dikke knuffel!  

Lapjesendraadjes wauw! Super gefeliciteerd! Wat leuk jouw naam hier te zien!! Wanneer ben je uitgerekend en hoe voel je je?  
Minime Gefeliciteerd met je zwangerschap! Lijkt me dan extra spannend voor jullie zeg!ik hoop dat alles goed mag zijn!
En welkom aan alle nieuwe dames!heel leuk om te zien dat t hier steeds meer gevuld raakt!        

Ik snap je Zwindo. Ik ga in ieder geval enorm voor je duimen!!!
Ik dacht eerst uitgerekend te zijn rond 1 november maar nu is t volgens de app 7 november? Ik wacht de echo maar af, die is 25 november bij mijn eigen arts dus dat gaat emotioneel worden hahaha. Ze deed ook de terugplaatsing en stond toen al enorm te stralen over de kwaliteit van het embryo, dus toen zat ik ook al bijna in tranen. Ik heb 2 cryo's die ook van goede kwaliteit zijn
Ik voel mij heel goed, al merk ik wel dat ik elke 2,5 uur iets moet eten want anders voel ik mij licht in mijn hoofd. En alles ruikt ook zo sterk! Ging gisteren bijna over mijn nek van het kattenvoer en vandaag vond ik het schoonmaakmiddel op kantoor veel te sterk ruiken (limoengeur, vind ik normaal heerlijk). Vandaag ook flink wat steken en een strak gevoel in de buik. Het zal wel normaal zijn? Ik probeer maar nuchter te blijven. 

Hoi dames!

Ik leef ook nog ? Afgelopen maanden waren behoorlijk zwaar met ons leven in en naast het ziekenhuis. Vanaf 6 jan. eindelijk thuis met de kleine, maar amper de tijd en de rust gehad om weer mee te kletsen. Het gaat overigens erg goed met Max! Ondertussen bijna verviervoudigd in gewicht (van 1060 naar +/- 4100 gram) en 17 cm gegroeid (van 36 naar 53cm).

Ik heb een paar berichten vlug teruggelezen en zal proberen wat beter bij te blijven haha.?

@Zwindo Oh wat een stress! Ook ik duim voor jullie, die goede 10% moet het gewoon zijn. ??

@Lapjesendraadjes Yaaay! Wat goed om jouw naam hier te zien. Het is je zo gegund. Op naar de eerste echo, spannend. ?

Lapjesendraadjes is normaal hoor dat opgeblazen gevoel. ? Niet te veel proberen na te denken en lekker genieten.
Dat om de 2 uur iets moeten eten duurt wat langer ?. Ik zit nu op het punt dat ik zelfs ontbijt moet hebben en dat terwijl ik normaal geen hap binnen krijg. Ben bijna 10weken en bij mij zijn de kwaaltjes pas echt begonnen na 6 weken. Daarvoor niks last. Opgeblazen word alleen 'erger' haha ?. Pas hier al niet meer in mijn maatje M qua broeken ?.
Geniet er van ?

Terug
Bovenaan