Mini me Zo herkenbaar die onzekerheid omdat weinig lijkt te voelen. Dat had ik in het begin ook heel erg. Je hoort of leest vrouwen die echt van alles voelen of super misselijk zijn en dat schept een bepaalde verwachting. Bij mij was het ook echt een soort anticlimax gevoel van ok is dit het? Ja ik ben wel wat misselijk en moe maar het is allemaal heel goed te handelen. Ik vergat soms zelf gewoon even dat ik zwanger was haha. Nou werd het inderdaad na 7 a 8 weken qua moeheid wel echt veel erger en ik merkte dat ik ook heel snel buiten adem was tijdens het wandelen met de hond. Ik sprak ook iemand die ik ken die zelf ook moeite heeft om kindjes te krijgen en zelf al meerdere miskramen heeft gehad. Die stelde mij toen heel erg gerust. Zij was op een bepaald moment tegelijk met een vriendin zwanger. Zij voelde zich hondsberoerd en haar vriendin eigenlijk hartstikke fit. Haar vriendin is bevallen, maar zij heeft toen de kleine verloren met 11 weken. Dus kwaaltjes zeggen echt niets. Bij mij was in het begin testen doen en die mooi zien oplopen een soort geruststelling.
Lapjesendraadjes Vervelend dat je al zo'n last hebt van bandenpijn. Inderdaad overdag gewoon net even ietsje rustiger aan doen. Fijn dat ze je ook verder gerust hebben kunnen stellen over de kwaaltjes. En ja wanneer heb je nou echt positiekleding nodig, geen idee. Ik kan hier dus in principe ook nog wel mn gewone broeken aan met 14 weken. Het is heel grappig 's ochtends als ik wakker wordt en ik kijk naar beneden denk ik nou die buik valt nog wel mee, maar dan in de loop van de middag begint het echt wat meer uit te zetten. Ik zit zelf meer naar jurkjes online te kijken die je ook normaal zou kunnen dragen maar wat wijder zitten. Het wordt straks steeds mooier weer dus dan lekker wat van die heerlijke zomer overslagjurken enz. Maar ben wel blij dat ik in ieder geval 2 broeken al heb mocht ik ze nodig hebben. Niet dat ik een keer wakker wordt en ineens geen broek meer aan kan doen haha.
Lapjesendraadjes Vervelend dat je al zo'n last hebt van bandenpijn. Inderdaad overdag gewoon net even ietsje rustiger aan doen. Fijn dat ze je ook verder gerust hebben kunnen stellen over de kwaaltjes. En ja wanneer heb je nou echt positiekleding nodig, geen idee. Ik kan hier dus in principe ook nog wel mn gewone broeken aan met 14 weken. Het is heel grappig 's ochtends als ik wakker wordt en ik kijk naar beneden denk ik nou die buik valt nog wel mee, maar dan in de loop van de middag begint het echt wat meer uit te zetten. Ik zit zelf meer naar jurkjes online te kijken die je ook normaal zou kunnen dragen maar wat wijder zitten. Het wordt straks steeds mooier weer dus dan lekker wat van die heerlijke zomer overslagjurken enz. Maar ben wel blij dat ik in ieder geval 2 broeken al heb mocht ik ze nodig hebben. Niet dat ik een keer wakker wordt en ineens geen broek meer aan kan doen haha.