De dames die al wat langer wachtten: in verwachting

Zwindo, pfft heftig om te lezen. Ik gun je zo een goede afloop en een zwangerschap waar je wel van kunt genieten, voor zover dat gaat! Ik kan me echt voorstellen dat de spanning je te veel werd... 
Bo-Belle, ja nog 3 weekjes dan ga ik weer aan werk... Ik merk dat ik er nu wel naar toe begin te groeien. Halverwege mijn verlof zag ik er heel erg tegenop, maar nu ik besloten om terug te gaan in uren en ik op een andere locatie ga werken heb ik er een goed gevoel over. En op sommige momenten zelfs zin in! Daar ben ik echt blij om, want dat heb ik heel lang niet gehad!!

Hoi dames,
Ik ben niet heel actief geweest op dit forum maar zo af en toe liet ik iets van me horen, zo ook nu. Wie weet herkennen sommigen mijn naam nog wel. Ik herken in elk geval wel een aantal in dit topic, zoals Bo-belle en lapjesendraadjes. Erg leuk!
In december hebben wij onze eerste icsi met verse terugplaatsing gehad en het was meteen raak. Nu ondertussen 14+4 weken zwanger. Ik voel me erg goed. De extreme vermoeidheid is sinds 2 weekjes over, maar ik begin te merken dat mijn buik nu flink begint te groeien. Het begint nu 'echt' te worden.
Uiteraard heb ik ook eventjes wat teruggelezen en jeetje wat heftig Zwindo! Ik hoop zo voor jullie dat de NIPT uitslag onjuist is! 

Dames met heel veel pijn in mijn hart zal ik dit deel van het forum weer gaan verlaten. We hebben helaas de bevestiging gehad dat onze kleine inderdaad het edwardssyndroom heeft. Het voelt zo onwerkelijk en oneerlijk. We zijn beide verdoofd en hebben tegelijkertijd inmens verdriet. Wij moeten ons nu gaan voorbereiden om afscheid te gaan nemen van iets wat leek op een wonder, maar helaas toch niet zo mocht zijn.
Ik wens jullie allemaal een hele mooie en fijne zwangerschap zonder al te veel kwaaltjes en klachten of tegenslagen en natuurlijk mooie gezonde baby's.

Zwindo, ik zit met kippevel en tranen je berichtje te lezen en weet niet zo goed wat ik moet zeggen. Ik vind het zo erg voor je/jullie!!! Zo enorm oneerlijk!! Ik wens je alle kracht, sterkte en liefde de komende periode toe!!

Lieve Zwindo, ik heb er gewoon geen woorden voor. Wat moet dit verschrikkelijk zwaar en intens verdrietig zijn. Ik wil jullie heel veel liefde en kracht toewensen met het afscheid

Oh nee Zwindo, wat verschrikkelijk! Heel veel sterkte voor de komende tijd met het afscheid nemen. Het voelt zo ontzettend oneerlijk dat dit juist jullie moet overkomen, als wens je het natuurlijk niemand toe. 

Oh lieve @Zwindo, wat een verschrikkelijk nieuws! Met een brok in mijn keel las ik je bericht. Ik gun jullie zoveel meer dan deze ellende. Heel veel sterkte en kracht toegewenst voor de komende tijd. Ik zal aan jullie denken.

Terug
Bovenaan