De dames die al wat langer wachtten: in verwachting

Lapjesendraadjes ja erg spannend weet ook niet of dat van mijn zus kan nagekeken worden is een erg zeldzame afwijking en heeft nog maar 7 jaar geleden een naam gekregen. Er zit ergens een erfelijke factor in maar beide ouders moeten dan drager zijn van een bepaald gen. 
Wij waren zelf thuis met 5 waarvan dus eentje die pech heeft gehad. Haar levensverwachting ligt ook niet zo hoog. Ze is net 22 geworden en is mentaal en fysiek gehandicapt. Kan bijna niet meer stappen door deze zeldzame spierziekte. Levensverwachting ligt op 30 tot 40 jaar.
Als ik zie hoe mijn zusje hier van afziet dan ja...
Word gek van het wachten wij zijn nu bijna 15weken ver. 

Zwindo, heel veel sterkte met het verlies van jullie kleine meisje. Het gaat soms echt zo oneerlijk.. Neem je tijd om het een plaatsje te geven!?
Lapjesendraadjes, fijn dat je je goed voelt! Je darmen kunnen idd wel beginnen opspelen, ik had rond 10 weken al een zwangerschapsbroek aan of ik zat met m'n broek open?. Een gewone broek zat gwn niet comfortabel meer!
Nroxy, ik begrijp je spanning! Ik vond het wachten ook verschrikkelijk, omdat wij al een zwangerschap hebben afgebroken omdat ons kindje trisomie 18 bleek te hebben. Ik was dan ook enorm blij dat wij ons resultaat nog snel kregen. Ik duim op een mooi resultaat!
hier gaat het goed, bijna 31 weken nu?. Wel wat spanning voor de nakende geboorte, aangezien ons mannetje een groot hoofdje blijkt te hebben?. Ik kijk er niet naar uit dat er door te duwen?. Kleine vriend heeft ook heel lang in stuit gelegen, dus was al helemaal voorbereid op een keizersnede tot hij deze week ineens gedraaid is. Toch wel blij dat het een natuurlijke geboorte kan zijn! Verder geraakt alles hier wel wat klaar: kamertje is zo goed als af, doopsuiker is gekozen enkel nog klaarmaken, geboortekaartje is helemaal klaar.  Enorm dankbaar dat het ons eindelijk gegund is! Soms is het ook zo onwerkelijk! Ik geniet met volle teugen van elke stomp die hij heeft?

ChaCha he spannend voor jou aan het worden seg ?. 
Ik heb beslist dat ik morgen naar de gyneacoloog bel om eens te horen ?. Zit weer met mijn hernia. Zondag had ik al last in mijn rug en nu weet ik niet meer waar kruipen ?. Ik kan nog amper wandelen en rechtstaan. 
Morgen nog 1 werkdagje en dit bekijken... Geen vervanging kunnen vinden dus nog even doorbijten nu. 

Ohh zwindo, ik heb echt even moeten huilen na het lezen van je berichtje. Wat ontzéttend oneerlijk is het toch ook. Ik kan geen woorden vinden om te zeggen eigenlijk :( heel veel sterkte de komende tijd! Lijkt me ontzettend tegenstrijdig, de trots van het ouders zijn geworden en het enorme verdriet om zo vroeg alweer afscheid te hebben moeten nemen. Een héle dikke digitale knuffel

Hoi allemaal,
Leuk om hier wat oude bekende namen tegen te komen. Ik hoop dat ik hier ook de aankomende maanden mag aansluiten als alles goed gaat. Na bijna 3 jaar lijkt het de verse tp van icsi 3 gelukt. Afgelopen maandag getest, puur omdat ik bruinverlies had en dacht mijn ms komt door de utrogestan heen dus even snel een test dan stop ik gewoon met de medicatie. Maar wonder boven wonder was de test positief.  28 april eerste echo, hopelijk mag het echt zo zijn...

Ohhhhhh Schorpioen wat leuk om je hier te zien!!! Gefeliciteerd!!! Hoe voel je je?
Bo-Belle, vanochtend zat mijn broek al niet prettig, dus heb maar gauw een jurkje aangetrokken. Het zal wel aan het model liggen, ik neem altijd een wat hoger model. Ze zeggen thuis dat ik echt geen buikje heb maar die darmen zullen wel extra naar boven worden gedrukt ofzo.
Morgen intake met vk, ik ben dan 9+6. Volgende week met 10+6 de termijnecho, heb er zo'n zin in! De Mr mag dan ook eindelijk mee. Ik ben zo benieuwd hoe ons draakje er uit ziet! Als een echt mini-mensje denk ik!
Ik heb sinds deze week eigenlijk geen klachten meer. Ik ga dus vanaf nu ook proberen weer naar mijn normale eetritme te gaan.

Nou eerlijk gezegd vrijwel nergens last van op wat vermoeidheid en wat eerder buiten adem als ik bijv sport of gewoon de trap op loop haha..hadden jullie dat ook, of moet ik toch maar meer gaan sporten haha.. maar verder geen kwaaltjes.  
Ben wel benieuwd of er een soort overzichtje is van hoever iedereen is etc. 
Maar met jouw gaat het dus goed lees ik lapjesendraadjes? 

Ik was vooral de eerste 1,5 week helemaal ondersteboven door het nieuws en had toen ook veel last van steekjes in mijn buik. Was wel moe, maar niet overdreven. Wel inderdaad vanaf het begin heb ik inderdaad een langzamer tempo. Ik ren nog steeds de trap niet op haha. Ik denk overigens dat mijn conditie sowieso achteruit is gegaan door alle corona maatregelen. Echt, zodra de zwembaden open gaan, sta ik vooraan!
Morgen rondleiding op het kdv. Ik dacht dat de jongste op onze oudste zou kunnen passen, maar nu gaat de jongste wandelen met haar moeder. Stress!!! Het loeder (sorry, sommige vrouwen verdienen de naam moeder niet) heeft de jongste twee jaar niet gezien en komt nu opeens te voorschijn, een paar weken voordat de jongste 18 wordt. Ze heeft overigens geen belangstelling voor de oudste. Dus nu met spoed oppas voor de oudste regelen.. En voorkomen dat de oudste het loeder ziet want anders we een weekend met een ontregeld kind.

Terug
Bovenaan