De dames die al wat langer wachtten: in verwachting

Hoe ver ben je nu mamavankipje? Ja die kwaaltjes.. Ik merkte dus met Pasen opeens dat ik niet meer wee voelde in mijn maag. Maakte mij ook even onzeker maar aan de andere kant zo tegen het einde van het eerste trimester mag het ook wel een beetje toch?
Nroxy ben blij dat meer mannen er last van hebben hahaha. We liepen naar huis en hij zei echt, ja ik ben er geloof ik meer technisch mee bezig ofzo. Of het allemaal wel werkt.
Sex en knuffelen is nu ook zo'n ding. Hij is echt bang dat hij de baby plet. Eigenlijk heel schattig

Ben morgen 5.5... volgens mijn eigen berekening ik heb laat eisprong althans deze maand niet getest maar ga er vanuit dat t net als anders was..
Ja ene dag misselijk andere dag niet, dan weer meer zere borsten dan weer niet, dan uitgeput dan weer niet de kwaaltjes wisselen elkaar af haha

9Ja dat mag zeker! Dat is ook de bedoeling he richting 2e trimester :)

Lapjesendraadjes hoe lief is dat ?.
Haha qua seks hier momenteel nog geen obstakels of angsten. Zal misschien nog veranderen als die buik echt volledig opzet.
Heb nu echt het begin buikje maar is nog maar ons eerst dus dat komt nog wel. Het is ook echt dan een babyboom. 4 vriendinnen zijn ook zwanger en ongeveer het zelfde uitgerekend. Ofwel 3 weken nadien 2 weken nadien. 2 weken voor en 1 zelfs 5 dagen maar voor mij. 3 ervan zijn al zwanger geweest en die hebben dus echt een buikje al.
Ik kijk al uit naar donderdag voor onze volledige Date ?

Vandaag weer op babydate geweest en ja het is duidelijk een jongetje ?. Hij zit mooi op schema nu. Weegt ongeveer 177gram ?.
Deze keer was hij heel rustig en lag hij mooi stil. 

Oh wat leuk zeg!! Ik kan echt niet wachten tot de 20 weken echo. Nog zo'n 8 weken te gaan...
Wij gaan morgen 2 kinderdagverblijven bezoeken. Deze zijn wat kleinschaliger in tegenstelling tot de eerste die we hebben bezocht. Ik ben heel erg benieuwd! 
Heb jij al wat spulletjes gekocht? Ik ben vooral online aan het speuren online naar een ledikant en commode. En wat de aanbevelingen zijn rondom de inrichting van een babykamer (al hebben wij maar een wand in onze eigen slaapkamer waar alles moet passen). 
Maandag ga ik naar mijn hoogbejaarde oma om te zeggen dat ze nog een achterkleinkind krijgt. Ik kijk daar zo naar uit en het zal zo'n grote verrassing voor haar zijn! 

Een paar dingen maar wil binnenkort vooral eerst de babykamer wat in orde hebben ?.
De winkels gaan hier maandag ook weer volledig open zonder afspraak. Dus veel makkelijker winkelen.
Onze volgende afspraak staat nu op 27mei. Moet ook maandelijks op controle ?.
Wij nu nog 2 weken wachten tot de horeca terrassen weer open gaan en dan gaan we de peter vragen bij een etentje. Toch weer spannend ?
Wij zijn vandaag naar een crèche gaan kijken en meteen goed.
Ooh wat leuk dat je oma dit mag meemaken toch?
Heb jammer genoeg mijn ene oma (waar ik ben opgegroeid) bijna een jaar geleden moeten afgeven en mijn andere oma 2 maand geleden. Mijn opa's zijn al langer overleden.
Mijn man zijn grootouders moesten echt wel een traantje wegpinken ?

Hoi dames

Nou pfff vrijdagavond ineens een stolseltje en wat bloedverlies, verloskundige gebeld en ze was op de praktijk ik kon direct langs komen gelukkig.
Nu 6.4 en het hartje gezien! Zo blij! Geen reden te zien voor het bloedverlies, vruchtzakje zat helemaal hoog in de baarmoeder dus geen reden voor stress... en mag woensdag gelukkig weer die afspraak stond al. Was wel even heel spannend!
Ja het is heel bijzonder dat te kunnen delen met je oma, ik weet nog van mijn zoontje had ze het ook niet verwacht toen was ze 93 en zei al och kind ik weet niet of ik april wel haal.. was de uitgerekende datum. En nu 3 jaar later is ze er nog dus kan niet wachten om het te vertellen als alles goed blijft gaan.

Ik weet zeker dat mijn oma heel blij gaat zijn, maar ook dat ze gaat zeggen dat het niet zeker is of ze het wel gaat halen. Ze is 97 dus dat snap ik wel! 
De creches die we vrijdag hebben bezocht waren helemaal super, dus we hebben onze keuze gemaakt! Ik ben blij dat we ook dat punt kunnen afvinken haha
Ik ben nu 12 weken zwanger. Bijzonder om te merken hoe hard het gaat! Ik kan mijn baarmoeder al een beetje voelen, bijzonder! Ik kan ook niet wachten totdat ik beweging ga voelen. Dat duurt nog heel wat weekjes geloof ik

Terug
Bovenaan