De dames die al wat langer wachtten: in verwachting

Goedemorgen dames,
Ik mag me hier aansluiten... ben nog soort van in shock had het zó niet verwacht. Maar afgelopen weekend was het dan zover een positieve test.
Maar ooooo wat is het spannend in oktober kwamen we er achter bij dr 1e echte echo dat het hartje gestopt was. 28 april hebben we nu de 1e echo en ik kijk er naar uit maar vind t ook doooodeng.
Verder voel ik van alles zere borsten, soms buikpijn steekjes, rugpijn pfff probeer positief te zijn maar best lastig en nog zo onwerkelijk allemaal.
Zal vandaag even hier wat terug lezen!

Schorpioen en Mamavankipje gefeliciteerd dames!! 
Bo-belle ja ik ben assistent filiaalmanager ?. Mijn filiaalmanager heeft vakantie en dus moet ik dan zelf op zoek naar vervanging.
Gelukkig was het dinsdag beter uit te houden dan maandag.
Gisteren hebben wij de uitslag gekregen van onze NIPT. Geen afwijkingen!!
Ook hebben we zo het geslacht mogen te weten komen en wij kregen een klein ventje ?. Nu kan het genieten echt beginnen ?

Wat leuk Mamavankipje, gefeliciteerd!!
Nroxy wat fijn dat je nipt goed was!! En het wordt een jongetje, aaaawwww leuk!!
Ik heb dus volgende week vrijdag mijn echo, net een dag te vroeg om gelijk door te gaan voor de nipt. Dat mag pas met echt 11 weken en ik ben 10+6 bij de echo ?‍♀️? Maar de vk zal het formulier alvast voor mij klaar leggen, dan kan ik de maandag erop meteen langs het ziekenhuis. Ik vind het wel spannend hoor, de nipt, maar ook zo belangrijk!

Haha lapjesendraadjes dat het echt op die ene dag aankomt dan.. bijzonder! Is ook spannend, maar inderdaad weer een belangrijke mijlpaal als die goed is

Lapjesendraadjes jaa we zijn ontzettend blij ? nu wachten tot 20 april voor eerste afspraak bij de vroedvrouw en dan 22 april terug naar de gyn op afspraak voor een babydate ?.
Ik moest ook na mijn afspraak gaan was wel al 13 weken. 11 weken is snel he hier in België is het 12 weken pas. Zal misschien zijn omdat ze hier al het geslacht er uit halen ?. Nog eventjes en dan is de laatste stress er bij jou ook uit dan. 

Hoi allemaal! Hoe gaat het met alle zwangere dames?
Hier gaat alles best wel goed! Geen klachten meer, dus dat is heerlijk! Ik had deze week alleen wel wat last van stress op het werk. In combinatie met de hormonen bleek dat niet zo goed te zijn, want ik kreeg s nachts een enorme nachtmerrie en werd redelijk in paniek wakker. Gisteren daarom mijn leidinggevende maar ingelicht, die begon bijna te huilen van blijdschap. Zo leuk! Maar wel fijn dat ze op de hoogte is nu en mij af en toe in bescherming tegen mijzelf kan nemen. En dat was de bedoeling.
Wij hebben vanochtend de termijnecho gehad. Baby lag (wrs) lekker te slapen en precies onhandig om goed te kunnen meten. Maar door flink te schudden kreeg ik het wakker. Flink maaiende armpjes en beentjes, wat was dat onwijs schattig om te zien! Ik denk ook een beetje boos op mama hihi, als ik aan de grote zussen denk dan vinden die het ook nooit leuk om wakker gemaakt te worden. Alles zag er goed uit, ze kon zelfs al een beetje de nekplooi zien en dat zag er ook normaal uit. Meting 1 gaf aan 10+6, meting 2 gaf aan 11. Het is mij om het even.
Grappig ook om het verschil tussen man en vrouw te zien! Ik genoot echt van de beelden en de Mr was vooral heel goed aan het luisteren naar de echoscopiste en was op zoek naar bevestiging dat t goed zit. Hij had nog geeneens door dat ik een foto mee kreeg hahaha. Voor hem was het een enorme opluchting om beweging te zien en het hartje te zien kloppen. 
Sinds vandaag is het niet meer te ontkennen dat ik toch een klein buikje heb. Die darmen zijn echt enorm omhoog gestuwd. De Mr zei vanochtend ook voor het eerst, ja nu voel ik het ook. 

Haha wat heerlijk lapjesendraadjes om zo'n spartelend kleintje te zien op de echo :)
Hier gaat het soms vliegt het me ineens aan, toch wel erg spannend allemaal. Dan voel je van alles of juist niets t is eig beide niet goed haha ik kan de tijd wel vooruit kijken naar de 1e echo.

Terug
Bovenaan