Yes Knuffeltje wat fijn, gefeliciteerd!!!
Ik heb de avond voor de vitaliteitsecho weer een test gedaan, toen was ik net geen 7 weken. Op aanraden van de Mr omdat ik een lichte paniekaanval had, ik was zo bang om geen hartje te zien! De positieve test hielp mij om in slaap te komen. Niet dat ik toen echt veel heb geslapen hahaha. Een positieve test is nl nog steeds geen garantie op een hartje.
Maar daarna heb ik niet meer getest. Je moet ergens toch ook op een gegeven moment beginnen met genieten en vertrouwen hebben in je lichaam ?. Ik heb de hele tijd, vanaf de punctie, een gevoel gehad alsof ik in een beschermende bubbel zat en dat t goed zat. En bij mij was er verder ook niets aan de hand, hebben ze altijd tegen mij gezegd, het probleem lag bij mijn partner. Bij jou toch ook?
In ieder geval, mijn gevoel klopt nog steeds. Het zit goed! De nipt was vlekkeloos, de bloedwaarden zijn top, ik voel me geweldig, het hartje klopte hoorbaar, draakje schopte tegen het sonar apparaat aan en afgelopen zaterdag heb ik het waarschijnlijk voor het eerst echt gevoeld. En het buikje groeit! Het is echt fantastisch!
Wil niet zeggen dat ik niet doodnerveus ben voor de echo van volgende week hoor! Maar ik denk dat ik voor elke afspraak nerveus zal blijven, juist omdat t allemaal zo lang duurde voordat t gelukt is.