De dames die al wat langer wachtten: in verwachting

Ooh leuk om te horen dat het bij iedereen zo goed gaat ?.
Hier nu 21w+1, buikje begint al wat in de weg te zitten. De kilo's beginnen er ook bij te komen nu. Normaal mocht ik 27mei terug op controle maar afspraak is verzet door de gynea zelf wegens omstandigheden. Volgende afspraak is nu dus 3 juni met als gevolg dat ik nu alleen moet gaan.
Verder hebben we de babylijst gaan openen en hebben we de peter gevraagd! Hij was helemaal overdonderd maar zei volmondig ja.
Momenteel hebben wij de buggy 2e handsgekocht en zondag gaan we kijken bij vrienden wat zij nog verkopen.
Heb wel al heleboel kleertjes gekocht.. ?

Oh Schorpioen wat fijn dat ze alle twee groeien!!
Ja bijzonder he, de eerste keer controle buiten de kliniek! Wij hebben morgen onze eerste fysieke afspraak bij de vk (eerste gesprek was telefonisch en de termijnecho was in het echoscopisch centrum) en dan gaan we eindelijk het hartje horen!

Wij hebben als eerste een kinderwagen gekocht, tweedehands. En ik heb een schattig truitje in de uitverkoop gekocht. Verder nog niets! Oh ja, en ik had al wel ooit wat rompers in Frankrijk gekocht. Franse maat voor een kindje van 6 maanden, maar in Nederland toch echt maatje 50/56!
Wij gaan de grote spullen allemaal tweedehands kopen. En ik denk dat we ook een basis aan neutrale newborn tweedehands proberen te vinden. Na de geboorte volgen dan wel echte jongens of meisjeskleren! Ik wil het geboortepakje dan weer wel helemaal nieuw.

Wat een mooie berichten, gefeliciteerd!! Prachtig, hoop dat iedereen zich wat fit mag voelen tijdens de zwangerschap.

Hier lijkt het ook alweer lang geleden die zwangerschapsperiode, onze kleine man is nu 4,5maand en we zijn ontzettend aan het genieten, hier en daar vind ik het ook pittig maar vooral echt zo mooi om moeder te zijn , groterw rijkdom bestaat voor mij niet!

Wij hebben afgelopen week onze eerste echo gehad. Gelukkig was die top, dus wij hoeven niet meer verder in Duitsland. Ik ben nu 7 weken zwanger en er was een heel mooi hartje zichtbaar. De arts zag nog een vruchtzakje, maar kon het zeggen of dat wat was, want die leek leeg. Dus inmiddels geprobeerd om een afspraak te maken met een gynaecoloog, maar hopelijk belt die maandag terug. 

Gefeliciteerd Brabandse, eindelijk!!! Wat een prachtig nieuws dat er een kloppend hartje is en wat heerlijk dat je niet meer naar Duitsland hoeft! Hoe voel je je nu?

He, is het raar om hier aansluiting te proberen te vinden? Al deze bekenden namen voelt wel meteen heel fijn.
Volgens freya site 5 weken en 4 dagen. Mijn punctie was 13-5 en tp 16-5. Ook al heb ik enorm veel kwaaltjes, vind ik het toch enorm eng. Is het raar om deze week opnieuw te testen? 

Yes Knuffeltje wat fijn, gefeliciteerd!!!

Ik heb de avond voor de vitaliteitsecho weer een test gedaan, toen was ik net geen 7 weken. Op aanraden van de Mr omdat ik een lichte paniekaanval had, ik was zo bang om geen hartje te zien! De positieve test hielp mij om in slaap te komen. Niet dat ik toen echt veel heb geslapen hahaha. Een positieve test is nl nog steeds geen garantie op een hartje.

Maar daarna heb ik niet meer getest. Je moet ergens toch ook op een gegeven moment beginnen met genieten en vertrouwen hebben in je lichaam ?. Ik heb de hele tijd, vanaf de punctie, een gevoel gehad alsof ik in een beschermende bubbel zat en dat t goed zat. En bij mij was er verder ook niets aan de hand, hebben ze altijd tegen mij gezegd, het probleem lag bij mijn partner. Bij jou toch ook?
In ieder geval, mijn gevoel klopt nog steeds. Het zit goed! De nipt was vlekkeloos, de bloedwaarden zijn top, ik voel me geweldig, het hartje klopte hoorbaar, draakje schopte tegen het sonar apparaat aan en afgelopen zaterdag heb ik het waarschijnlijk voor het eerst echt gevoeld. En het buikje groeit! Het is echt fantastisch!

Wil niet zeggen dat ik niet doodnerveus ben voor de echo van volgende week hoor! Maar ik denk dat ik voor elke afspraak nerveus zal blijven, juist omdat t allemaal zo lang duurde voordat t gelukt is.

Terug
Bovenaan