De dames die al wat langer wachtten: in verwachting

En oh god, die kwaaltjes in het begin he! Ik dacht vroeger echt, al die vrouwen overdrijven kom op het is geen ziekte. Maar je voelt dus zo duidelijk verschil met niet zwanger zijn! En je kunt je er van te voren geen voorstelling van maken hoe het echt voelt. Ik had niet zo veel kwaaltjes, maar het was echt anders dan normaal.
Vanaf het begin heeft mijn partner daarom een aantal huishoudelijke taken van mij overgenomen. Hij verschoont het ouderlijk bed en sjouwt de stofzuiger naar boven. En mijn oudste stiefdochter (ja de verstandelijk beperkte) sjouwt elke week haar koffer naar boven en boodschappen van de markt naar huis in haar rugzak (en dat vindt ze zelf reuze stoer, dus had ik dat al jaren eerder moeten invoeren). Niet dat ik dat allemaal niet kan, maar mijn lichaam voelde vooral in het begin gewoon anders aan en ook zoiets kleins helpt al enorm!
Dusse, wees een beetje lief voor jezelf en laat je lekker helpen! Die energie komt echt weer terug in het tweede trimester!

O Lapjesendraadjes wat fijn allemaal te horen! Stelt mij ook weer gerust. Ja, vriendlief alleen minder zwemmers, maar die deden wel wat ze behoorde te doen. Dikke veer in vriendlief zijn kont. O wat trots. Van de 12 eitjes bleven er 10 over dacht ik, 9 bevrucht. Nu 1 in zn holletje en 8 in de vriezer. 8 of 9, nu ga ik twijfelen omdat we er eerst ergens 10 hadden maar dat maakt verders natuurlijk niet uit. Er kwam gewoon meteen een goed embryootje uit. En of het een teken was, was het 16-5 noodweer en sloeg ongeveer moment van terugplaatsing de bliksem in haast naast het ziekenhuis.
Ik voel me wel op en top zwanger hoor... Vanaf dec2e helft 2e wachtweek niet meer normaal geslapen. S avonds hondsmoe, moeilijk inslapen, rond half 1, 3 en 6 wakker en 8:10 klaarwakker. Normaal sliep ik tot 9. Mijn darmen zijn onwijs aan de rommel maar nog steeds slecht naar de wc. Snel last van mijn buik dat ik echt rustig aan moet doen met werken. En snachts ook veelal een gespannen buik. En natuurlijk heel grote, gevoelige borsten. Maar iedere week dat het nu blijft zitten is meegenomen... Ik leef van week naar week en dan 22-6 eerste echo.

Net toch weer even getest, gekke muts die ik ben. Nou die streep kon echt niet dikker en verscheen meteen. ?❤ Verliefd. (Als het niet goed zou zitten zou de lijn wel vager zijn neem ik aan).

Hoi hoi Ik meld me hier ook
Wij zijn gestopt met de pil april 2019 na een dik half jaar naar de dokter gegaan die heeft ons gelijk een verwijzing gegeven in maart 2020 bericht voor intake maar door corona werd die afgezegd uiteindelijk de eerste iui gehad in aug 2020 uiteindelijk na 6 pogingen door verwezen naar een ander ziekenhuis die ivf behandelingen doen want dat deed dit ziekenhuis niet uiteindelijk bij de 2de terugplaatsing zwanger en wachten op de echo van 8 juli en hopelijk een duidelijk hartje te horen

Hoi even man hart luchten
Ik had donderdag een positieve test in handen nu heb ik vanmiddag bij het plassen een speldenknopje rood bij het afvegen schrok met Rot ervan nu een uur geleden wat rood bruin in mijn ondergoed maar ook nog steeds waterige afscheiding wat moet ik doen morgen gynaecoloog bellen ?hebben 8 juli pas de echo

Hoi allemaal, mag ik me hier ook melden ?? 
afgelopen donderdag hadden wij na een ICSI behandeling een positieve test in handen ?
het is allemaal nog heel erg onwerkelijk en ben ontzettend bang dat het misgaat, maar ben ook zo gelukkig! Nu 5+2 dus nog heel erg pril, maar gisteren de test van moeders voor moeders gedaan en die was hartstikke duidelijk! 

verder nog bijna geen kwaaltjes. Misschien een klein beetje zere borsten en soms en wat zeurend gevoel in mijn onderbuik. Kan bijna niet wachten tot ik meer kwaaltjes krijg haha, maar daar zal ik dan ook weer snel van terugkomen denk ik

Caroline las in het andere topic dat het bloedverlies was gestopt, wat fijn! Ik duim dat het weg blijft ? misschien kun je voor de geruststelling toch nog even bellen naar het ziekenhuis 

Fleurbo wauw gefeliciteerd wat een goed nieuws dan heb je op dezelfde dag getest als ik en lopen we dus gelijk ☺️ weet je al wanneer je de echo hebt?

Terug
Bovenaan