Hoi lieve dames! Ik laat nog eens iets van me horen, het zijn nogal hectische weken/maanden geweest?.
als eerste wil ik graag alle dames die zich hier toegevoegd hebben een dikke proficiat wensen! Eindelijk is het zo ver, geniet van je zwangerschap lieverds!
Ik mag jullie vol trots meedelen dat wij op 7/6/2021 trotse ouders zijn geworden van een flinke zoon Sem! Dat gevoel is echt onbeschrijfelijk!
de laatste weken van mijn zwangerschap waren niet echt zorgeloos, aangezien ik even in het ziekenhuis heb gelegen met vroegtijdig gebroken vliezen. Gelukkig klein scheurtje en mocht snel naar huis, kleine man bleef het Supergoed doen dus geen paniek! Nadien op 39w ingeleid omdat hij op echo te groot leek te worden en een groot hoofdje had, dus we moesten snel handelen als we een vaginale bevalling wilden proberen. Uiteindelijk, na 15 uur arbeid, wilde ons kleintje niet verder indalen (hoofdje zat scheef en sterrenkijker, dus had nooit gepast?) en begon zijn hartje het moeilijk te krijgen. Snel naar het ok voor een keizersnede, gelukkig nog op tijd en kon het een gentle sectio worden! Navelstreng is uitgeklopt, kleine man deed het direct Supergoed en heeft uren bij mij en m'n man op de borst gelegen! Het herstel van de keizersnede was best wel pittig, maar zowel ons kleintje als ik zijn gezond en wel en dat is het belangrijkste! En wat een wonder is dat, dat kleine mensje ter wereld zien komen?.
hoe gaat het met de zwangerschappen? Hopelijk niet te veel kwaaltjes!