De dames die al wat langer wachtten: in verwachting

Fleurbo niet echt ben wel erg moe en had wat bloedverlies wat gelukkig tot nu toe weer gestopt is en mijn buik is erg opgezet zit een beetje in de weg ofzo kan het niet goed uitleggen dat ik bang ben dat ze straks gaan vragen of ik zwanger ben terwijl ik na de echo dat eigenlijk pas wil vertellen☺️ en wat last van de darmen jij al wel wat klachten?

Hoi lieve dames! Ik laat nog eens iets van me horen, het zijn nogal hectische weken/maanden geweest?.
als eerste wil ik graag alle dames die zich hier toegevoegd hebben een dikke proficiat wensen! Eindelijk is het zo ver, geniet van je zwangerschap lieverds!
Ik mag jullie vol trots meedelen dat wij op 7/6/2021 trotse ouders zijn geworden van een flinke zoon Sem! Dat gevoel is echt onbeschrijfelijk!
de laatste weken van mijn zwangerschap waren niet echt zorgeloos, aangezien ik even in het ziekenhuis heb gelegen met vroegtijdig gebroken vliezen. Gelukkig klein scheurtje en mocht snel naar huis, kleine man bleef het Supergoed doen dus geen paniek! Nadien op 39w ingeleid omdat hij op echo te groot leek te worden en een groot hoofdje had, dus we moesten snel handelen als we een vaginale bevalling wilden proberen. Uiteindelijk, na 15 uur arbeid, wilde ons kleintje niet verder indalen (hoofdje zat scheef en sterrenkijker, dus had nooit gepast?) en begon zijn hartje het moeilijk te krijgen. Snel naar het ok voor een keizersnede, gelukkig nog op tijd en kon het een gentle sectio worden! Navelstreng is uitgeklopt, kleine man deed het direct Supergoed en heeft uren bij mij en m'n man op de borst gelegen! Het herstel van de keizersnede was best wel pittig, maar zowel ons kleintje als ik zijn gezond en wel en dat is het belangrijkste! En wat een wonder is dat, dat kleine mensje ter wereld zien komen?.
hoe gaat het met de zwangerschappen? Hopelijk niet te veel kwaaltjes! 

Wat leuk dat er terug wat nieuwe bij zitten ?
ChaCha proficiat met jullie zoontje!!! Geniet er maar van nu. ❤

Hier nu bijna 30weken en ik begin het echt heel spannend te vinden allemaal. Volgende week gaan we volledig te kinderkamer inrichten en onze lijst afwerken. Doopsuiker bestellen en de kaartjes... 
Nog altijd moet ik wel mijn medicatie nemen tegen de misselijkheid maar het is al een heel pak minder.
Ons ventje groeit ontzettend goed mee en heb net mijn suikertest gehad voor de 2x. 1e keer zat niet goed dus opnieuw... 
Buiten dat enkel maar last van mijn ribben omdat ik hoog draag. Ons ventje zit dus heel de tijd tegen de ribben als hij draait of trapt. Maar tussendoor kan ik dus echt gewoon genieten van het zwanger zijn. 
Ik kijk er al naar uit om hem eindelijk te kunnen vast nemen ons wondertje.

Wow ChaCha ik heb je bericht gewoon helemaal gemist, maar alsnog van harte met de geboorte van jullie zoon! Wat fijn dat je nog op tijd was voor een gentle sectio. 
Hopelijk ben je inmiddels wat meer hersteld en kan je genieten van al het moois  ❤

ChaCha van harte gefeliciteerd!! Wat fijn dat alles goed gaat met jullie! Ja, de gentle sectio, daar heb ik ook over gelezen. Wat fijn dat dat kon zeg!

Ik ben nu 24 weken en het gaat heel erg goed. Ondanks dat de placenta voor ligt, kan ik ons kleintje goed voelen. Zelfs de Mr voelt hem/haar zo af en toe! Hij weet als enige wat het wordt en heeft nog steeds geen hint gedropt! Ben enorm trots op hem!
Afgezien van vaak moeten plassen, heb ik nergens last van. Afgelopen week zijn we een paar dagen met z'n tweetjes weggeweest, als een soort babymoon. Dat was erg leuk!

Vandaag beginnen we met klussen om alles klaar te maken voor de baby. De Mr wordt in augustus nog geopereerd aan zijn buik en mag daarna 6 weken geen zwaar werk doen. Dus het moet en zal de komende 2 weken allemaal af komen! Ik heb gisteren een ledikant en commode op mp gekocht, als het goed is halen we die dit weekend op. Daarna heb ik alleen nog maar lichtere dingen nodig, waar ik genoeg tijd voor denk te hebben.

ChaCha gefeliciteerd met de geboorte van jullie kleine!? Ik hoop dat je goed herstelt van de ks.

Lapjesendraadjes alweer 24 weken! Wat gaat het snel. Leuk; het kamertje in orde maken. En ik ben heel benieuwd hoe je de verrassing van het geslacht na de geboorte hebt ervaren.

Met M. gaat het ontzettend goed. Hij is gecorrigeerd nu zes maanden (eigenlijk 9 maanden) en overstijgt alle verwachtingen voor zijn geboorte termijn. Zo fijn! ?? We zijn onwijs dankbaar, want we weten ook dat het heel anders had kunnen aflopen.

Hey allemaal, lange stilte hier in het groepje.
Hoe is het nu met iedereen gesteld ??
Ik ben momenteel al 36w +2d. Maandag nog naar de gynaecoloog geweest en nog geen ontsluiting wel al soepel en serieus aan het duwen. Ooh zo spannend wanneer hij zich gaat laten zien nu. Mijn laatste werkweek gaat ook bijna in en dan rust en helemaal klaar maken voor de bevalling. Hij zat maandag op 2kg900 en moet nu donderdag terug. 
Het begint toch ook erg zwaar te worden nu en ben blij als ik in mijn bed lig. 
Ben ook nog naar de vroedvrouw geweest die mij volledig inlichte over de bevalling zelf wat ik moet doen en wat mee te brengen. Doordat ik zware rugpatient ben had ik natuurlijk wel vragen over de epidurale en zij stuurde mij door naar de anesthesist. Die dan zei dat ik mij geen zorgen hoefde te maken dat dit geen probleem ga zijn maar wel echt aan te raden is. Dat ik anders te veel last ga hebben met mijn rug. 

Ik kan echt niet meer wachten tot ons klein ventje er is... 

Terug
Bovenaan