De dames die al wat langer wachtten: in verwachting

Ik heb trouwens een ruime week al last van hartkloppingen echt zwaar irritant. En daar is nu ook het leed dat aambeien heet bijgekomen :( over kwaaltjes gesproken... 
Nog steeds is het het allemaal waard natuurlijk maar wel wat ongemakkelijk af en toe ;) 

Pippalotta, wat leuk dat je aan het kopen geslagen bent! Zijn best veel spullen he?!! Ik begin nu ook weer de spanning voor de echo te voelen indd, nog maarn paar daagjes!! 
Bobelle, wat vervelend van je rug! Ik moet dus zeggen dat ik het echt al sinds week 5 heb, gisteren heel erg dus ik ga zsm nasr een bekkenfysio voor oefeningen voor de bekkenbodem. Wel fijn dat jouw werk nog wat rustig blijft!  Och en dan ook nog hartkloppingen en aambeien, het isniet altijd even leuk al die kwaaltjes. Ik dacht altijd dat ik nooit zou klagen en het nooit erg zou vinden juist omdat we langer moesten wachten. Maar ik merk nu echt dat ik een modus moet vinden in je fysiek een dweil voelen en functioneren op je werk en thuis.   

@PippaLotta Voor mij nog geen termijnecho, maar een eerste vroege echo vanwege een mk in oktober vorig jaar. Ik ben vandaag 7+1 ? Ikbendoutzen is al iets verder en heeft volgens mij binnenkort wel al haar termijnecho met 10w. 
@Ikbendoutzen Jaaaa vanmiddag is het eindelijk zover!! Er gaat op dit moment vanalles door mij heen, pff wat een spanning. Ik laat hier zeker weten hoe het ging!

Jaaa alles is goed! We hebben het hartje gezien en gehoord. Zo bijzonder!
Frummel is precies 7+1, dus mijn berekening klopt helemaal. We hebben op 29 juni de termijnecho en twee weken eerder de intake. Nu lekker nagenieten. We zijn echt super blij. 

Ah yes Zwaantje, zo fijn! Wat een opluchting hè, zo'n goede echo. Geniet er maar lekker van! 
En Ikbendoutzen, zo stond en sta ik er ook in hoor. Ik klaag er verder ook niet over en draag alles wat erbij komt kijken. Maar soms is het gewoon echt wel even ongemakkelijk. Ook als je er heel lang op hebt gewacht ;) 

Haha Bo belle, zelfde gedachtes! Hoe gaat ie nu? Heb je wat middeltjes om het een en ander te verzachten?

Hier aftellen voor de echo maandag! Toch stiekem beetje spannend!  Mijn heup/bil is echt killing,doe mn werk in de zorg met de kiezen op elkaar de laatste 3 dagen, veel pijn, dus volgende week naar de bekkentherapeute. 

Ik hoop dat er hier snel veel dames volgen uit het topic! Iemand nog iets gehoord hoe het nu met mandareintje is?

Terug
Bovenaan