hallo meissies,,
lekker geslapen allemaal, ik wel, was wel benauwd!
@ rimke heel veel succes vandaag, voor jou!!!!!!!!!
o ja en die testen van mat-care zijn inderdaad waardeloos, geven alleen maar negatief aan, moet andere hebben die wel positief aangeven , moet alleen nog uitzoeken welke dat dat zijn!! HAHAHA..
He suuzje, die melkachtige slijm dat heb ik een paar dagen geleden ook gehad, en dat heeft ongeveer 5 dagen of zo aangehouden, dit was wel na mijn eisprong,, en ja als je gaat google dan kan het vanalles zijn of je bent zwanger, of je wordt ongesteld, maar je moet voor jezelf even in de gaten houden of je geen schimmelinfectie hebt, als het ook jeukt of er zit korreltjes tussen dan kan dat ook het geval zijn..Hoop dat je er iets aaan hebt..
Bij mij is het nu sinds het weekend minder geworden, heb het nog wel altijd een beetje maar niet meer zo hard als toen..
Bij mij kwam er gisteren middag nog wat melk uit mijn rechterborst, het is echt vaag, ik heb vrijdag mijn NOD, en mocht ik gewoon ongi worden en het blijft aanhouden dan neem ik toch maar even contact op met mijn huisarts..
Mamaroos, heb jij hier ook nooit van gehoord, want jij bent degene met ervaring??????
nou werk ze vandaag voor degene die moeten werken, en de rest geniet van de vrij dag, en rimke nogmaals succes he, we horen het wel!!
Veel liefs kleintje!