DE KLUS - BABES

Goedemorgen meiden!!!
Ik heb wat vaags! Gisteravond merkte ik dat ik onwijse zere tepels heb! Niet normaal!! Normaalgesproken zijn ze echt gevoelloos  en nu doen ze zeer! Ik ga vanmiddag toch maar een testje doen. Vorrige keer was ik na 20 dagen alweer ongi, misschien was het toch geen ongi???? Vaaaag!!!! Nou ik ga eerst maar ff ontbijten en aan de schoonmaak! Hier nog zo'n poetsdoos whaha!

x suuz

goede morgen,

Vanaf het werk, hihi een berichtje.

Suusje: dat zou wel vroeg zijn voor zwangerschapskwalen hoor, als je nod 19 aug ong. is, dan is je ei van het weekend geweest, en ik denk dat daar dat slijm vandaan komt. hoop dat je goed geklust heb.  Maar het kan natuurlijk ook wel wat anders zijn,we weten het niet met ons lijf.

Kleintje ik vind het echt nog steeds vaag van die melk, nou NOD is ook al snel, wat zegt je gevoel????

Ik ben er net achter trouwens dat het morgen 8 aug is, dan is morgen dus me NOD als ik van 28 dagen uit gaat, ik wacht zeker tot het weekend als me ongie niet komt met testen, heb al te vaak nega getest, ben het ff zat de teleurstelling. Stom he want we zijn nog maar zo kort bezig. Maar ja zo voelt dat en ik kan het niet veranderen.

Ik voel me nog steeds beetje wiebelig, maar gaat een stuk beter als gisteren, maar goed ook, want ik moet wel werken, alleen me smaak word steeds erger, ik vind bijna alles vies, hahah
Zit nu ook aan de thee, durf het niet aan de koffie hier.

Rimke als er nieuws is, dan horen we het wel he.

dames werkse of geniet van je vrije dag(en)

xxx Bambi

he,

Ik mis trouwens een paar meiden!!!
Mootje waar ben je, zeker erg druk met je huisje???
Nadia is ook kwijt, al bloed gezien???
En debby2501 heeft zich nog helemaal niet hier op dit topic gemeld
waar zouden ze zijn????

xx Bambi

Hoi bambi

Jawel ben wel al op het topic geweest gister nog even maar heb weinig tijd gehad nog weekend te mooi weer geweest

Bij mij helaas nog geen verandering volgende week komt mijn HA terug van vakantie en wil ik weer afspraak maken ben zo bang dat ik PCO heb hoor je nu zoveel

En heo si met jou??
Nadia

Gelukkig ik dacht dat je zoek was hahah.

Rot joh dat er nog geen verandering in zicht is, hoop dat je volgende week wat te weten kom bij de huisarts.

Bij gaat alles redelijk. ja morgen dus me NOD spannend hoor. Ik voel vandaag niet veel bijzonders, dus dan zou je zeggen van nee, heb niet het iedee dat me ongie komt, dus dan zou je weer zeggen van ja. hahah lekker duidelijk he.

Had van het weekend al getest nega. natuurlijk veel te vroeg, maar ja kon me niet inhouden. nu is het gewoon afwachten. En ik lust nog steeds me  niet.

xxx bambi

hoi bambi

Ja raar ja dat je gene koffie meer lust zou weer op zwangerschap lijken he zou ej zeggen maar ja of die kwaal al zo vroeg hebt he

Ja volgende week bel ik voor afspraak in week van de 20ste dan kan ik ook 2 maanden temeraturen overleggen en dara zie ik ook nog niks op wta op een eisprong lijkt en ebn zo bang dat er wat is eh wordt er gek van en zie nu steeds leuker dingen bij mijn zus hebben kamertje gekocht enzo en wil dat zo graag

Oh spannend voro jou duim voor je dat je morgen nie ongesteld wordt

nadia

Hoi,

Ja ik kan me goed voorstellen dat het erg frusti moet zijn, vooral als het zo dicht bij in de familie is.

Kijk ik heb geen idee hoe me cyclus loopt, maar laten we hopen normaal, dan zou ik me ei gehad hebben , ik denk hem gevoeld te hebben. dus er is kans.
Jij krijgt waarschijnlijk geen ei, dan is de kans niehiel.

ook ik zie overal momenteel baby's of zwangere en vind het nu al rot, DAT WIL IK OOK.!!!
Dus kan begrijpen dat het voor jou dubbel op is.

succes ermee he.

xxx Bambi

Hoi Bambi

Ja dat is best fijn lijkt em als je je ei kunt voelen ja

ja mijn HA zegt dat ik wle een ei kan hebben zonder ong te zijn maar ben bang dat ik dat inderdaad niet heb dus ben ik eigenlijk al bijna 3 maanden voor niks aan het klussen om de dag

Ja ik werk ook nog op de planning van de kraamzorg dus ben er de gehele dag mee bezig dus nog zwaarder dus wellicht door er teveel mee bezig te zijn wordt ik wlelicht ook niet ong en niet zwnager zeggen vaker dat ermee te maken kan hebben he

jij ook succes

liefs nadis

Terug
Bovenaan