DE KLUS - BABES

he waar is iedereen ????

Ik verveel me dood hier op me werk, heb echt helemaal niks te doen, ben ook helemaal alleen, krijg vanmiddag pas weer werk, dus boringgggggg !!!!

Rimke al weer thuis, al wat bekend????
Pip al uit je bed ?????

xxx Bambi

Hoi Bambi!

Hier hetzelfde, ik verveel me echt ontzettend, heel het kantoor is opgeruimd de van Gansewinkel container is helumaal vol en ik heb niks te doen... Jakkiedarrie, maar goed, vanaf volgende week is iedereen terug met vakantie en gaat mijn collegasecretaresse voor 3 weken weg... dussss... stilte voor de storm, ik probeer er maar van te genieten.

Groetjes!

Hallo allemaal!!

In het andere topic heb ik nog wel een aantal keer gereageerd, maar ben net terug van vakantie en wil toch wel weer gezellig meekletsen!!
Zij er al een aantal zwanger van jullie sinds ik weg ben gegaan? (20 juli)
Ik heb vandaag mijn NOD en ik moet zeggen dat ik het nu wel heeeel spannend vind! Mijn gevoel zegt dat ik niet zwanger ben omdat ik helemaal nergens last van heb. Ik heb ook zoals ik altijd heb last gehad van bruinige afscheiding een week geleden. Nu voel ik het een beetje 'trekken' in mijn onderbuik. Het is alleen wel aan de andere kant van mijn buik dan anders. Ik weet dat ik niet teveel moet hopen en dat het nog maar poging 1 is, maar ik wilde toch even mijn zenuwen met jullie delen...
Mijn man is normaal heel nuchter hierover, maar sms-te net al of ik al "lekkage" had. Lief!

Zucht... ik wil donderdag pas testen als ik niet ongi word, want dan ben ik vrij! Ik ben bang dat ik mijzelf alleen maar gek loop te maken!! Hadden of hebben jullie hier ook last van?

Liefs,
Marientje

hoi marientje,

welkom terug. Nee hellaas nog geen zwangere onder ons. Spannend voor je hoor. Ik zit ook vlak voor me NOD morgen dus.
Ik heb ook niet echt klachten, ja heel de week al vanalles en nog wat aan me lijf, maar niet een duidelijk iets, ja ik lust geen koffie meer, das wel raar.

Ik ga ook pas van het weekend testen, maar das meer omdat ik er al veel te veel gedaan heb de laatste tijd en altijd nega,en ben het nu een beetje zat, dus aleen als ik echt overtijd ben dus.

succes ermee.

xx Bambi

Hmmm, 10 minuten na mijn vorige berichtje werd ik ongesteld. SHIT!!!
Nou ja, weet nu tenminste wel zeker dat ik meteen na de pil weer netjes een cyclus heb van 28 dagen!
Op naar mijn NOD op 4 september!!!

Wanneer hebben jullie NOD's?

Dag meiden,
Dat is alweer heel lang geleden lijkt het. ik heb net 3 uur gelezen. jullie hebben veel gekletst in de afgelopen   anderhalve week. Zelfs verhuisd van topic.
Welkom aan de nieuwe meiden die erbij zijn gekomen.
Bambi en Marleen, zou het of niet???? In ieder geval  (spannend)
Nadia, ik hoop dat de tijd voor jou vliegt deze week, zodat je snel naar de ha kunt.
Suus, stoppen met roken terwijl je in die spanning zit? knap. Ik ben onder rustige omstandigheden gestopt en achteraf is het stoppen me heel erg meegevallen.

Happy, nog flink geklust? 4 aug. was jouw ei. Die van mij was 6 aug. Spannend!!!
Achteraf was ik wel opgelucht dat ronde 2 niet was gelukt. Onze vakantie was daar niet echt geschikt voor. Dus vanaf nu brave vakanties in landen met veilig voedsel en drinkbaar kraanwater!!!
liefs,
            sterretje

Hoi Marientje,
Wat vervelend dat de  langs kwamen. Je gaat nu naar ronde 2 als ik het goed begrijp?
Mijn NOD is ongev. 20 aug. en dit is ronde 3.
liefs,
               sterretje

Hallo!!! Meestal zit ik op het forum; hopen dat augustus een vruchtbare maand is, maar hier kom ik ook allemaal bekende namen tegen.

Donderdag 9-8 is mijn NOD. Heb het gevoel alsof ik ong moet worden. beetje zeurderig gevoel in buik, denk dan ook   dat onze 1e poging niet gelukt is. Of kan ik evengoed ong. verschijnselen hebben en dit dan evengoed niet worden ?(laten we daar maar op hopen)
Maar goed, 1e ronde dus hebben hopelijk nog genoeg kansen.

Voor iedereen die werkt, fijne werkdag verder (ik heb geen zin meer), iedereen die thuis is/vakantie heeft, veel plezier thuis, en voor alle dames die bijna NOD hebben, of overtijd zijn...succes!!!

1e ronde, 1e kindje

Terug
Bovenaan