DE KLUS - BABES

Zo even een pauze! Het lijkt hier wel de gote schoonmaak haha. Ben gelukkig bijna klaar alleen nog ff mn wasje opvouwen en mn badkamer ff doen. Daarna ga ik lekker even  het dorp in. En gelijk alvast een test kopen.

Vanochtend onder de douche deden mn tepels nog steeds zo zeer! vaag he! Ik kon ze niet eens onder de douche houden! Heb het net ook even aan mn zus gevraagd (die heeft een kleine van 1,5) en die had dat dus ook!!!! Daaraan heeft ze ook als eerste gemerkt dat ze zwanger was. Het is idd wel vroeg maar miss is mn ei wel veel eerder geweest, ben het best wel onregelmatig. Wat vinden jullie zal ik al gaan testen of niet?

x suuz

Hallo,
@Bieb: die tekenen kun je inderdaad hebben terwijl je al zwanger bent, maar ik zou er niet vanuit gaan.
@suus: wanneer zou je nod zijn?

@ Suuzje:
Wanneer is je NOD? Als ik echt zou twijfelen zou ik denk ik gewoon testen. Als hij dan negatief is, kun je weer verder!!

Groetjes!!

als ik van 31 uit ga +/- de 19de maar de vorrige keer werd ik al na 20 dagen weer ongi.Het zou evt. kunnen dat het toch geen ongi is geweest maar toch  een innesteling???

Hoi suuzje,
Qua datum zou het ook een innestelingsbloeding kunnen zijn. Wie weet.
liefs,
              sterretje

Oeps, innesteling bedoel ik. Echter heeft het dan niet veel zin om al te testen. Spannend!!!

Zo jullie kletsen flink door, dat merk ik wel.
Ff snel een berichtje want ik ben nu dus wel veel werk, blegg.

Suusje vaag he, ik zou nog ff afwachten , maar moet je natuurlijk zelf weten he.
Sterretje is ook afwachten, pfff wat duurt dat lang he.
andere meiden en nieuwe meiden succes ermee, ik kom vanaaf weer ff buurten.

hier nog geen ongie te bekennen, heb wel af en toe zeurderig gevoel in me buik, zoals ongie. ik wil niet ongie worden !!!!!!! We waxhten nog maar ff.

xxx Bambi

zo, wat kletsen jullie joh!
Kom net weer thuis, heb geen cyclus van mezelf: mijn eitjes zijn ten opzichte van vorige keer niet gegroeid en mijn baarmoederslijmvlies is nog even dun (vandaar geen effect op provera, want er zit gewoon niets!).............er gebeurd dus niets.................is nu bloed geprik om te kijken hoe het met de hormonen zit in mijn lijf..........................
Ik kan dus zonder hormonen (primolut en clomid) ws niet zwanger worden.........en daar baal   ik grondig van . Het is natuurlijk niet het einde van de wereld maar ben even heel, heel heel erg verdrietig............
Moet over 2 weken terug komen en dan hebben ze de uitslagen en dan hoor ik wat de plannen verder zijn..................
Voor de buikpijn heeft ze geen aanwijsbare oorzaken, dus dat moet vanzelf over gaan ofzoiets.................
Ik ga nog even verder janken goed???
Dikke kus

Terug
Bovenaan