DE KLUS - BABES

Joh Rimke, wat heftig zeg!! Wat zal jij je klote voelen nu... Ik kan heel goed begrijpen dat je nu zo intens verdrietig bent. Jank maar even lekker, en ga vooral door met spuien hier. Dan schrijf je het van je af... Hoe lang zijn jullie al bezig? En hoe ben je er achter gekomen??
Ik hoorde van de week ook al van een vriendin dat ze vanwege verklevingen alleen met IVF zwanger zou kunnen worden. En dan ben ik nog maar net aan ronde 2 begonnen. Wat relativeert dat de boel zeg!!

Ik hoop echt dat je je gauw weer iets beter zult voelen en er nog (met of zonder hormonen) volledig voor kunt gaan!!

Heel veel sterkte gewenst met het verwerken hiervan!

Liefs,
Marientje

Hallo Allemaal,

Hier is Mootje weer!!!!
Ja, ik heb het echt zo ontzettend druk, en ff snel bijlezen zit er ook  niet in met jullie geklets....
Nog steeds geen verandering!! Nog geen  duivels te bekennen!! Ben vandaag 10 dagen overtijd. Eergisteren nog getest > Negatief....  .
Bambi, was je bang dat ik mezelf ingemetseld had....?? Hahahahaha....
Krijg wel steeds meer klachten...Even een opsomming maken...

* Niet ongi dus....
* Zere borsten, vooral rond mijn tepels
* Bultjes op en rond mijn tepel
* Met vlagen misselijk
* Moe, moe, moe
* Lijkt wel op mijn borsten groter worde en dat je mijn aderen beter gaat zien die       erdoorheen lopen.

Lijkt me wel genoeg om mee naar de huisarts te gaan toch?
Heb de laaste tijd ook last van uitslag op de binnenkant van mijn arm ( bij mijn elleboog ).
Hiervoor wil ik graag zalf, want het jeukt als de pest. Maar goed, nu wil ik eerst weten of ik zwanger ben ja of nee, want anders ga ik geen zalf smeren, dat is namelijk gevaarlijk voor het kindje.
Ik mag morgen om 15.30 uur
Zal ik voor de zekerheid ochtendurine meenemen?????
Kan ik die zolang bewaren in een urinepotje? Weet namelijk niet of die dan nog wel bruikbaar is. Bewaar het wel in de koelkast dan.
Nou ik heb mijn verhaal weer verteld.
Sorry dat ik niet reageer op andere verhalen, maar dat kan ik op dit moment niet echt bijhouden allemaal.

Heel veel liefs,

Mootje

Wij zijn ook pas drie maanden bezig dus we zijn blij dat we er nu achter komen en niet pas over 2 jaar.........................

Hey Rimke,

Jezus, K*T zeg!!!! Weet ff niet wat ik moet zeggen. Snap dat je hier heel verdrietig van wordt!!!
Hopen dat je toch snel zwanger wordt, ik zal voor je duimen!!!!

Dikke  Mootje

@Rimke dat is vast even schrikken voor je, wat rot voor je zeg! Hebben ze je wel en beetje duidelijkheid gegeven over wat er nu gaat gebeuren?  Mn vriendin kan ook niet zonder hormonen zwanger worden, ze heeft even op ziekenhuis gelopen  en heeft nu ook  een kleine. Ik hoop dat dat bij jou ook snel het geval zal zijn! En huil bij ons maar lekker uit hoor meis, wij helpen je erdoor heen!

Ik heb trouwens net toch maar een testje gedaan, maar helaas hij was negatief!
Gek eigenlijk dat je dan toch allemaal kwaaltjes heb maar dan niet zwanger ben. Ik ga nu pas volgende week ofzo een test doen, al die negatieve word je ook niet vrolijk van!

tot vanavond laat...(ga lekker bij me zus eten)

x suuz

Heb net ook nog maar een test gedaan....de 5 de al de afgelopen 10 dagen...
Kost me weer een fortuin...

WEER NEGATIEF!!!        

Weet ook niet wat er met me aan de hand is hoor.
Ik blijf nog een beetje hoop houden dat  het HCG hormoon in mijn urine nog niet aanwezig is en dat ik toch zwanger ben!!

Ik ga morgen naar de dokter en hou jullie op de hoogte.
Spannend allemaal!!

kuzz Mootje

Hoi meiden,

@rimke; Jeetje meid dat is een klote bericht voor je .... wees inderdaad maar blij dat jullie er snel bij zijn en niet na een jaar ofzo. Mijn achternicht heeft dit ook gehad dus ook een aantal keer naar het ziekenhuis geweest en vorig jaar oktober is ze bevallen van een zoon !!!!! Sterkte meisje en jank maar lekker even uit

@sterretje; Flink geklust ja....... nog een paar dagen en dan wordt het weer spannend voor ons !!!!!!!!

@mootje; wat vervelend voor je al die onzekerheid .... je kan marr beter weten waar je aan toe bent he

liefs happy

Hoi marientje

Jammer he dat de duivels gekomen zijn. Nu vol goede moed naar de volgende ronde
Succes

liefs happy

Terug
Bovenaan