DE KLUS - BABES

Hey suuz,

Ik heb verleden maand ook al die kwaaltjes gehad, ook overgeven enzo en een heel klein beetje bloedverlies ..... dacht aan innessteling maar helaas toch kwamen de duivels. We hebben maar een raar lijf en dat ontpillen is helemaal niks zeg ...... Ga heeeel hard voor je duimen

liefs happy

Rimke,

Dit is echt k*tnieuws.  Als ik het goed onthouden heb is  je man ook nog  niet thuis...is er wel iemand anders in je omgeving die weet dat jullie bezig zijn en dat je vandaag  doktersafspraken had of komt ie snel weer thuis??

Het enige lichtpuntje is idd dat je  er nu achterkomt en niet eerst een jaar  klust voordat je naar een arts  gaat maar  verder is het echt k*t.

Sterkte, kom je gal hier gerust spuwen!

X Pip  

He meiden,
Ja mijn mannetje is wel thuis, is vroeger geland dan ik dacht en kwam er ook achter dat hij heel ergens anders heen was dan ik dacht...................ik moet gewoon ophouden met denken denk ik..........!
Tja, het is een beetje klote, mijn ouders had ik bv net aan de telefoon en die zeggen dan, ach joh, je moet het gewoon even tijd geven.............komt vanzelf!!!!
Een vriend van ons zegt: ach joh, je bent er zo druk mee bezig, verzet je zinnen, dan komt het vanzelf............
Van zulke opmerkingen wordt ik zo boos en verdrietig, het komt er voor mijn gevoel dan op neer dat het mijn eigen schuld is en dat het allemaal tussen mijn oren zit..........wordt ik heeeeeeeel boos van!!!
Alsof ik zelf die buikpijn en die uitblijvende eisprong wil!!!!
Amehoela.

Jammer jongens van al die negatieve testen en al die!!! Het moet er toch een keer van komen bij dit topic!!!! Ik zeg maar zo, als je je eigen lijf niet vertrouwd: naar een dokter er mee!!!!
Dikke kus Rimke

Tjé Rimke dat is echt klote voor je. Hoop dat je hier op dit forum een beetje troost kan vinden.

Vriendin van mij kon ook niet zonder hormonen zwanger worden, maakte zelf geen eitjes aan. Met behulp nu een zoontje en inmiddels zwanger van de tweede.

@mootje: wel vreemd hoor al die symptonen en een regelmatige cyclus en dan toch
negatief testen, zou ook naar de HA gaan hoor.

Nog een weekje te gaan tot mijn NOD heb geen last van kwaaltjes en volgende maand  is mijn mannetje op trainingskamp rond mijn eisprong!

Miekje

Hallo allemaal,
@rimke: een kennis van me had ook een uitblijvende eisprong en vlak voordat ze met een hormoonbehandeling zou beginnen werd ze zwanger. In ronde 7 geloof ik. Niet iedereen is hetzelfde natuurlijk, maar ik ga heel hard voor je duimen, meid!
@happy, tja dat wordt inderdaad weer wachten, maar ik moet morgen weer werken en zal de komende dagen afleiding genoeg hebben. (denk ik ).
@suuz, ik hoop voor je dat je te weinig hcg hebt aangemaakt. Dus ben benieuwd naar volgende week.

lies sterretje

zie ik net dat vanavond: "Help, mijn man is klusser" op tv is. Je krijgt toch wat vreemde woordspelingen dan.

hoi meiden,

Gossie ben ik heel de morgen op het topic geweest kletsen jullie heel de middag, hahaha. nou moes weer een boekwerk door.

@Rimke, meissie gaat het al weer wat beter. echt mega K*T gewoon voor je, ik hoop dat ze een oplossing vinden en je ook snel zwanger mag worden.
Wel rot dat je omgeving zo raar reageert, maar ik denk dat ze gewoon niet begrijpen dat je er zo mee bezig ben en dat dit een enorme domper is. Ik neem aan dat vooral je ouders vroeger ook graag zwanger wilde worden(anders was jij er niet)

Ik zag ook dat er weer getest is door meerdere dames, hellaas negatief dus.
Kom op laat het hoofdje niet hangen he.

Ik voel me bijna rot om te zeggen, omdat ik nu Rimkes verhaal heb gelezen en er meerdere zijn die maar niet ongie worden, maar ik wil het echt niet. Ik wil niet ongie worden. Ik ben zo bang dat ik het word van de week, ik wil gewoon zwanger zijn, net als de meeste van jullie dat willen natuurlijk.

ga zo nog ff aan de klus in het huisje van me zussie,  leuk is anders.

xxx Bambi

hoi lieve meiden,,

hoe gaat het met jullie??

@ o rimke dat is echt niet leuk om te horen zeg, daar ga je gewoon eigenlijk ook niet van uit als je van plan bent om aan kinderen te beginnen ( natuurlijk weet je dat je kan, maar evengoed.), dus zoiets komt gewoon kei hard aan. Kan me dan ook heel goed voorstellen dat dat je ontzettend verdrietig maakt, je moet het er gewoon lekkr uit huilen. Ik hoop in ieder geval dat je mannetje ook heel lief voor je is, en alles eruit gooien kun je hier ook doen he!!

Om nog even terug te komen op die vraag die volgens mij bambi vroeg een tijd geleden om gewoon hier op het forum te blijven hangen ook al zijn er zwanger, lijkt me wel erg leuk hoor, gewoon de klussers en de zwangere saampjes hier blijven!!
 goed idee vind ik..

Voor degene die negatief getest hebben, jammer zeg, maar misschien waren jullie gewoon nog te vroeg of inderdaad is er nog niet voldoende hcg in je urine..
Dus gewoon nog een beetje hoop houden ..

Bij mij is er volgens mij geen melk meer uitgekomen, heb eigenlijk niet echt durven kijken, vond het maar eng..

O ja nog een vraagje, degene die pijnlijke borsten hebben, hoe voelt dat aan?
Ik heb namelijk een soort van spierpijn in mijn borsten en soms trekken ze wat..

liefs en een kus voor elk van jullie
            van kleintje

Terug
Bovenaan