DE KLUS - BABES

Daar hoef je je toch niet rot voor te voelen!?

Iedereen zit hier met dezelfde wens en dat is zwanger worden, tuurlijk wil je dan niet ongesteld worden. Omdat het bij mij zo loopt, maakt het wachten voor jou niet minder erg hoor! Ieder zijn eigen problemen, en daar valt door een ander geen cijfer aan te hangen zo van: mijn leed is groter dan dat van jou! Zo werkt het niet......tenminste voor mij niet dus voel je alsjeblieft niet gegeneerd om te je gedachten en klachten hier op te schrijven!

Dikke kus Rimke en klaag alsjeblieft een end heen!!!!

He Rimke, Wat belen! Hopelijk heb je snel beter nieuws!

Tja en of ik al zwangerschapsklachten had bij Frank voor de eerste test! Ik moet eerlijk zeggen dat ik het niet meer weet.....Erg he! Kan ik me nu ook niets meer bij voorstellen! Ik was toen al in ronde twee zwanger. ik weet wel nog hoe teleurgesteld ik was toen ik ongesteld werd in ronde 1! Belachelijk natuurlijk...maar goed!

Vandaag dacht ik wel van alles te voelen! Hahaha...maar dat kan natuurlijk niet na 1 dag klussen!
Ik denk dat je je heel veel in je hoofd haalt! Je wilt heel graag van alles voelen....
en dan kan je lichaam je dus in de steek laten!

Maar goed, ik hoop voor alle dames die wel klacten hebben dat ze inderdaad ook zwanger zijn!

Roos

Rimke: moet je die mensen die zeggen dat je er teveel mee bezig bent niet eens gauw de mond snoeren!?!? Als ze echt vervelend worden mag je ze van mij slaan hoor!  Gelukkig is je man wel thuis, samen ben je toch sterker.

Ik heb bedacht dat ik na mijn cyclus van 36 dagen in de eerste ronde de komende ronde een extra lange klusperiode inlas! Vanaf dag 10 tot dag 28 om de dag klussen (word er al moe van als ik eraan denk wahahaha!) Heb m'n man er alvast op voorbereid en hij vond het prima

Lekker rustig hier, kan ik het eindelijk eens bijhouden!!

X Pip

Hoi meiden,

Het is hier inderdaad rustig zeg. Ik heb ook miet zo heel veel te melden. Morgen weer aan het werk  en voel me niet zo goed vandaag. Verleden week ook al niet echt lekker maar heb nu echt zoiets van ik ga ziek worden ofzo. Ben echt heel erg duizelig en heb de hele dag een zeurend gevoel onderin mn buik. Ben ook echt heel erg moe, ben gisteren en vandaag s middags mn bed ingegaan en dat doe ik anders echt nooit. We zien wel, misschien is het morgen weer beter. Zo dat ben ik ook weer kwijt ....

liefs happy

Happy:  je hebt dit weekend toch wel genoeg geklust ondanks dat je je niet zo fit voelt (of had je er dit weekend nog geen last van?) Hopelijk voel je je snel fit en word je niet echt ziek!

X Pip (die morgen na een heerlijk weekend van 5 dagen weer gaat werken!)

Hey pip,

Ik heb wel geklust hoor .... of mn leven ervan af hing whahaha. Ik had er voor het weekend last van en in het weekend ging het wel. Nu is het weer terug  Jammer he dat we morgen weer aan de slag moeten. Na zulke heerlijke dagen ga ik morgen toch even met lood in mn schoenen naar mn werk .......maar ja als ik een half uur bezig ben is dat ook weer gewoon !!!! Het is hier wel heeeeeeel rustig he .....

liefs happy

hoi meiden,

Rimke thanks meid, zal me niet meer gegeneerd voelen oke.
Ik schreeuw het van de daken, ik schijt peeen hier , omdat ik bang ben ongie te worden en dat wil ik niet.  zo das eruit !!!!

Happy en pip jullie hebben je klus periode goed benut ?? of zitten er jullie nog in?? ben het ff kwijt.
Wel rot dat je nu weer niet lekker ben happy, vorige week ook al zo rot. echt k*t voor je.

Nou ik ben een beetje moe, en heb vanaaf weer  geprobeerd. en weer heb ik hem niet op, ik lust het gewoon echt niet meer.  
Zelfs me mannetje valt het op, dat me reuk wel erg sterk is, alles stinkt.
Verder heb ik niet echt klachten, ja zij al iets meer moe, en wat vollere borsten, maar ze doen niet zeer ofzo. AAARRGG van het weekend pas, als er geen bloed is.
Laten we er voor oke.

xxx Bambi

Zo wat hebben jullie weer aardig geklest hihi!
Ben net thuis van mn zus heb lekker daar gegeten, in me eentje is ook zo ongezellig!

@Rimke die opmekingen zijn inderdaad erg vervelend! De mensen die er zelf niet mee bezig zijn snappen gewoon niet wat voor inpact het op je heeft  geestelijk en lichamelijk.  

@Kleintje: Het voeld...t...dt ehm...branderig aan net alsof ze verbrand zijn door de zon. Bij mij is het meer mn tepels. Zelfs door mn kleding heen doet het zeer als ik ze aanraak.......vaaaaaaaaaaaag! Hoop echt dat er nog te weinig hcg in mn urine zit en dat ik toch zwanger ben!! Het is nog even afwachten over een weekje weten we meer! (was het maar vast zo ver) al dat wachten!
Het word hier nu wel spannend zeg met al die aankomende NOD's! Kunnen we niet heel hard gillen dan worden ze bang en blijven ze allemaal weg AAAAAAAAAAAAAAAAAH!!!!
Misschien helpt het whaha!

x suuz

Terug
Bovenaan