DE KLUS - BABES

Zo horen wij dat hier graag Happy: klussen alsof je leven er vanaf hangt haha!

Bambi: mijn klusperiode begint volgende week. Vanaf dit weekend gaan we bijna 2 week lang om de dag klussen (ivm cyclus van 36 dagen en misschien nu wel korter dus voor de zekerheid lang) en ik moet zeggen: dat doen we nooit dus dat wordt nog wat hahaha.

Ach en morgen is het al woensdag dan is het zo weekend en kan je gaan testen!

Slaap lekker iedereen en tot morgen!

X Pip

ik ga lekker slapen. Morgen weer werken! Weer lekker met mn neus in de poepluiers heerlijk! hihi

welterusten en voor de meiden in de klusperiode VEEL PLEZIER!

tot morgen

x suuz

Ik ga ook me bedje in meiden. Weet niet of ik morgen kan buurten en anders maar ff, op het werk nu druk en morgen aaf meiden aaf bij me vriendinnen.

trusten

xx Bambi

Hey Kleintje,

Mijn borsten doen ook zeer.
Vooral mijn tepel en het gebied erom heem. Het doet echt zeer als ik op mijn tepel druk. Ook als ik de trap afloop, moet ik ze "vast houden". Anders klotsen ze te hard...whahahaha...
Ik heb ook het gevoel dat ze groter zijn  geworden. Mijn aderen zie je lopen en ik heb "bultjes" op mijn tepelhof...
Dit zijn mijn "tietklachten" hahahaha
Verder ga ik morgenmiddag naar de dokter. ff kijken wat die ervan te zeggen heeft!!
Ik hou jullie allemaal op de hoogte.

Liefs, Mootje

IK WIL MEER GEKLAAG HOREN!!!!

wiihihihi!!! Ben over de eerste schok heen, het gaat ons wel lukken, al duurt het misschien wel langer dan anders en hebben we een zetje id goede richting nodig.....of tenminste, mijn eitjes hebben dat nodig. (spring maar schatjes, spring maar! het is niet eng, echt niet!!! )

Truste iedereen!
Bedankt voor jullie steun, zal het nog wel vaker effe zwaar hebben, maar ook dat komt goed!
Liefs Rimke

Slaap lekker meiden .... im heb de glitters van heartje gevangen en over dit topic uitgestrooid !!!!!!!   Ik hoop dat ze hun werk voor ons gaan doen  Tot morgen

liefs happy

nog even hoor

@pip; geniet nog ff van je rust he voordat je twee weken aan de bak moet hihi

@bambi:zal voor je blijven duimen meid.... nog ff geduld hebben he ( moeilijkhe als dat woord niet in je woordenboek staat )

@rimke:ben blij dat je alweer wat positiever klinkt. Ook voor jou komt alles goed alleen kost het allemaal iets meer moeite en als het je allemaal teeel wordt gooi je het er maar uit hoor

liefs happy

@ mootje: ben benieuwd wat de dokter er van zegt morgen..

@rimke: gelukkig dat je het weer wat positiever inziet, hopen dat je eitjes een keer
gaan springen!

Welterusten iedereen

Terug
Bovenaan