DE KLUS - BABES

Hoi meiden,

@mootje; echt klote meid dat je nou toch ongie bent, je gaat er toch op hopen he. Vol goede moed de volgende ronde in he....

@pip;vind het zeker al spannend, is ook wel een heel raar gevoel joh in mn buik ..... wat dat nou weer is  Ik denk dat je gelijk hebt wat dat klussen betreft, nu is het nog maar ronde twee en gaat het nog wel .......maar als dit lang gaat duren gaat de lol er snel af

@jacqy;welkom, leuk dat je er ook bij komt. Mootje heeft wel gelijk....het is hier heel gezellig maar kan er ook flink ranzig aan toe gaan whahaha

liefs happy

Hee Mootje wat balen!!!!!! Bleeeeww Ik leef met je mee hoor!

En welkom op dit forum...

Roos

Hoi meiden,

Verschrikkelijk zeg, zit alleen maar te eten ..... echt van alles .... koek chips...zit echt geen rem op. Als ik morgen ochtend misselijk ben kan ik niet denken dat ik zwanger ben, weet waar het van komt

liefs happy

goedenavond meiden,

Nee ik was niet aan het klussen, maar op verjaardag bij opa.

@ jacqy, welkom meid, klets gezellig mee. gooi al je problemen op tafel, niks is hier te gek.

@ mootje Balen meid  dat de ongie toch is gekomen, nieuwe ronde nieuwe kansen, heb je enig idee hoe je nu je nieuwe NOD kan uitrekenen???

@ Pip en Roos, jullie staan nog niet op de lijst !!!!!! Of wete juliie niet waneer jullie NOD is ??? Ik wil zo veel mogelijk meiden op de lijst hahahah.

Nou hier dus geen RD te bekennen, voel me alleen niet zo lekker, heb echt zere ogen en weer hoodpijn, dat komt weer door me ogen, moeite met focussen zeg maar. Ben gewoon helemaal moe. GElukkig kan ik lekker uitslapen, heb weekend. Dinsdag pas weer werken. Heerlijk een 3daagse werkweek. Wil nooit meer wat anders.

Iemand nog iets te melden ???

xxx Bambi

Goedemorgen iedereen!!

Bambi: er vanuit gaande dat mijn cyclus 36 dagen is (net als in ronde 1) heb ik geen NOD in augustus, pas begin september...

Veel plezier vandaag iedereen en vanavond luiden we het weekend in!!

X Pip

Goedemorgen dames,

He pip, dan ga ik september er bij zetten, anders is het niet eerlijk he, wij wel en jij niet hahahah.

Nou nog geen RD op bezoek hier. Ook niet het gevoel dat ze komen gaan
Dus ben benieuwd morgen ochtend testen. brrrr spannend.

Moet zo weer aan de schoonmaak, maar heb helemaal geen zin. Soms lijkt het wel of wij vrouwen aleen maar werken en schoonmaken. pffff. niet eerlijk en vanmiddag nog bergen boodschappen doen. Dat mannetje van mij heb het echt wel makkelijk.

kom straks nof ff buurten

xxx Bambi

Terug
Bovenaan