DE KLUS - BABES

quote: marientje81 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('10-08-2007 14:54:48'));

quote: bambi82 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('10-08-2007 10:04:48'));

DE ROZE WOLK

AUGUSTUS:

1)
2)
3)
4)
5)
6)
7) Mootje, 4e ronde  ( 10 dagen over tijd )
8) Bambi, 2e ronde
9)Bieb 1408, 1e ronde       Mootje
10) kleintje, 2e ronde
12)
13) Miekje, 3e ronde
14) Jacqy84,1e ronde
15) Linda
16)
17)
18) Happy, 2e ronde
19)
20)
21)
22)
23)
24)
25)
26)
27)
28)
29)
30)
31)

SEPTEMBER

1)
2)
3)
4)Marientje81, tweede ronde,
5)Pipstip, tweede ronde,
6)
7)
8)
9)
10)
12)
13)
14)
15)
16)
17)
18)  
19)
20)
21)
22)
23)
24)
25)
26)
27)
28)
29)
30)
31)

Deze lijst geeft aan wie, waneer zijn NOD heeft.

De emoticons hebben een bepaalde betekenis.

= NEUTRAAL

= ONGIE

= GETEST, MAAR NEGATIEF

= ZWANGER !!!!!!!!! (deze willen we allemaal zien)

Om je naam toe te voegen, klik op dit scherm rechts boven, op de qoute button (soort praat wolkjes)
Dan copieert hij deze lijst in een volgend bericht. Naam en ronde toevoegen en verzenden.
P.S. Altijd de laatste lijst gebruiken !!!!!! (anders klopt ie niet meer
ZO moet het werken denk ik naam en emoticon toevoegen en klaar ben je

September staat er bij hoor Pip.
xxx Bambi

Hoi pip,

Thanks, was geen probleem hoor.

Maar dat van jou is indd. wel erg vaag. Wat denk je zelf dat het zou kunnen zijn ???
miss een heel vroeg ei ofzo, maar heb je dan afscheding ??? nee toch.
meid ik weet het echt niet.

Mijn moeder is er heilig van overtuigd dat ik zwanger ben. Van al die kleine kwaaltjes zxijn er het toch teveel bijelkaar. Ik zeg nog maar me lijf kan me ook voor de gek houden hoor, zegt zij weer nou dan houd je lijf mij ook voor de gek, want het lijkt er erg veel op. ooooohhhhhh spannend. morgen ochtend weet ik meer.

xxx Bambi

p.s bieb al getest ????

Ik vind het zoooo spannend voor je Bambi!! Laat je het ons morgenvroeg wel weten....(ga m'n wekkertje er voor zetten denk ik!!)

Ik heb nu echt ongibuikpijn....en nog meer zalmkleurige afscheiding...mmm...ik ben raar!

X Pip

En nu heb ik een beetje bloed....ik ben echt heeeeeel raar!!

X Pip

hoi pip,

Nou dan was ik vorige maand ook raar hoor, toen kreeg ik na 15 dagen al een bleoding die heeft 4 dagen geduurd, later bleek dat me ongie te zijn, waar ik soms nog aan twijfel  we hebben een raar lichaam en kunnen er geen peil uit trekken.

Nou als jij je wekker er voor wil zetten moet je doen hoor, hahaha
tuurlijk laat ik het weten, ik ben er wel een beetje bang voor.
Ik hoop het zo veel dat ik bang ben dat als het nega is dat ik dan heel verdrietig ben.
het is ook zo spannend.

xx Bambi

Ik hou de spanning erop. Test nog niet gedaan. Ef plas verzamelen Durf eigenlijk niet zo goed...

heb trouwens elke keer beetje weeig gevoel in buik, ook niet echt misselijk ofzo, maar lijkt er wel op. Pff ik maak mezelf gek!!!!

Spannend hoor voor jullie (bambie en bieb)!
Hoop voor jullie allebij dat het raak is!
Zelf moet ik dinsdag ongie worden (hopelijk niet..) Tenminste dat denk ik want mijn eerste cyclus na het stoppen van de pil was 25 dagen. dus hoop dat het nu ook weer ongeveer zo is.
Wel heb ik al een paar dagen vage klachten. Soms een beetje misselijk erg moe. En ik boer heel veel en dat doe ik normaal nooit !
Herkent iemand dit?
Ik ga voor jullie duimen meiden!

Jacqy

zo ben ik weer
mootje wel balen hoor voor je dat  is gekomen. en bambi je mag gewoon denken hoor dat je zwanger bent en dat is echt niet gek. Toen wij bezig waren voor de eerste zei ik ook steeds tegen mijn man en nu is het raak en dat was toen niet zo, maar toen ik echt zwanger was zei ik en nu is het echt echt zo want nu voel ik het. mijn man mij voor gek verklaren en toen ik een test deed was het zo klaar als een klontje. haha
Ik heb nu alweer 2 dagen een soort trekking onderin ik wacht wel af ik hoop het. Maar voor de rest voel ik me goed ik ben alleen maar moe. maar ja.

Terug
Bovenaan