DE KLUS - BABES

DE ROZE WOLK

AUGUSTUS:

1)
2)
3)
4)
5)
6)
7) Mootje, 4e ronde  ( 10 dagen over tijd )
8) Bambi, 2e ronde
9)Bieb 1408, 1e ronde       Mootje
10) kleintje, 2e ronde
12)
13) Miekje, 3e ronde
14) Jacqy84,1e ronde
15) Linda
16)
17)
18) Happy, 2e ronde
19)
20)
21)
22)
23)
24)
25)
26)
27)
28)
29)
30)
31)

SEPTEMBER

1)
2)
3)
4)
5)
6)
7)
8)
9)
10)
12)
13)
14)
15)
16)
17)
18)  
19)
20)
21)
22)
23)
24)
25)
26)
27)
28)
29)
30)
31)

Deze lijst geeft aan wie, waneer zijn NOD heeft.

De emoticons hebben een bepaalde betekenis.

= NEUTRAAL

= ONGIE

= GETEST, MAAR NEGATIEF

= ZWANGER !!!!!!!!! (deze willen we allemaal zien)

Om je naam toe te voegen, klik op dit scherm rechts boven, op de qoute button (soort praat wolkjes)
Dan copieert hij deze lijst in een volgend bericht. Naam en ronde toevoegen en verzenden.
P.S. Altijd de laatste lijst gebruiken !!!!!! (anders klopt ie niet meer
ZO moet het werken denk ik naam en emoticon toevoegen en klaar ben je

September staat er bij hoor Pip.
xxx Bambi

Beetje rustig hier, ik ben in me remie. hahahah
Zal je zien als ik weg ben dan zijn jullie er. dat is namelijk altijd zo hahhah

quote: bambi82 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('10-08-2007 10:04:48'));

DE ROZE WOLK

AUGUSTUS:

1)
2)
3)
4)
5)
6)
7) Mootje, 4e ronde  ( 10 dagen over tijd )
8) Bambi, 2e ronde
9)Bieb 1408, 1e ronde       Mootje
10) kleintje, 2e ronde
12)
13) Miekje, 3e ronde
14) Jacqy84,1e ronde
15) Linda
16)
17)
18) Happy, 2e ronde
19)
20)
21)
22)
23)
24)
25)
26)
27)
28)
29)
30)
31)

SEPTEMBER

1)
2)
3)
4)Marientje81, tweede ronde,
5)
6)
7)
8)
9)
10)
12)
13)
14)
15)
16)
17)
18)  
19)
20)
21)
22)
23)
24)
25)
26)
27)
28)
29)
30)
31)

Deze lijst geeft aan wie, waneer zijn NOD heeft.

De emoticons hebben een bepaalde betekenis.

= NEUTRAAL

= ONGIE

= GETEST, MAAR NEGATIEF

= ZWANGER !!!!!!!!! (deze willen we allemaal zien)

Om je naam toe te voegen, klik op dit scherm rechts boven, op de qoute button (soort praat wolkjes)
Dan copieert hij deze lijst in een volgend bericht. Naam en ronde toevoegen en verzenden.
P.S. Altijd de laatste lijst gebruiken !!!!!! (anders klopt ie niet meer
ZO moet het werken denk ik naam en emoticon toevoegen en klaar ben je

September staat er bij hoor Pip.
xxx Bambi

Sjongejonge, je bent er even een paar dagen niet, en dan zijn jullie al een paar pagina's opgeschoten!! Das ook haast niet bij te houden...  Hahahaha

Ik sta dr trouwens nu ook bij! De eerste in september!!
Weet je wat me trouwens opvalt? Tijdens het slikken van de pil duurde mijn menstruatie 5 dagen en had ik er niet zoveel last van. Nu van de week ben ik maar 2 dagen ongesteld geweest, maar het was supererg pijnlijk!!! Toen wist ik ineens weer waarom ik aan de pil gegaan was... ppffffff

Hoe is het nu bij jullie? Ff up-dates....

Liefs

@bambi;   hé je staat echt niet voor joker hoor als je zegt dat je het gevoel hebt dat je zwanger bent en het blijkt dat het toch niet zo is. Hier kan je zulke dingen mooi kwijt toch? Ik heb net stiekem toch een test gedaan van mat care die je al 6 dagen van te voren kan doen. Helaas niks.... maandag mijn nod maar zal wel niet dus.
Hoe is het met jou nu dan??

@mootje: balen joh dat de RD zijn gekomen! Bij mij ook a.s. maandag denk ik..
Ik vind trouwens ook dat het spontane er snel vanaf gaat hoor ook al zitten we pas in ronde 3 en zometeen in 4. Wil me er eigenlijk ook niet te veel mee bezig houden van nu " moet" het. Maar ja ik denk dat in je achterhoofd je er toch wel een beetje rekening mee houdt...

@happy; wie weet is het wel raak!! Nog even in spanning zitten.......

Mootje, balen van je rd ´s. Hier nog steeds niets. Had vanmiddag wel natte plek in onderbroek )sorry hoor dames en beetje witte afscheiding, dus dacht al dat ik ong moest worden. Maar nog steeds niets. Had dit trouwens paar dagen geleden ook al, liep de rest van dag met maandverbandje, maar niets dus. Ik ga straks toch maar een test halen, nu wil ik t weten ook.
Volgens mij had ik nooit van te voren witte afscheiding voor ik ong moest worden. Ben nu 1 of 2 dagen over tijd. Heb de laatste ong op 12 juli gehad, maar weet eerlijk gezegd niet meer zeker, zou ook 11 juli kunnen zijn (normaal noteer ik dit altijd meteen, was t nu   vergeten'

Maar goed, ga dus nu toch test halen. Als ik dan niet zwanger ben, dan weet ik t tenminste...

we keep in touch!

Hoi bieb,

Spannend hoor, ben erg benieuwd wat de test zegt. ga je hem gelijk doen ????
Ben benieuwd hoor.

Word nu erg spannend he.

succes he.

xxx Bambi

Bambi: Je bent een wereldmeid! bedankt dat je september er ook alvast bij hebt gezet. De pagina's zijn wel megasnel gevuld zo maar ach, anders kletsen we ze wel vol

Bieb: spannend hoor!   Denk dat ik AL LANG een test had gedaan. Waar haal je dat geduld vandaan?

Ik had iets vreemds: vanmiddag om 16.50 uur had ik enorme kramp dat ongeveer een halve minuut duurde en toen ik net moest plassen zag ik dat ik zalmkleurige afscheiding in m'n onderbroek had (ja was weer aan het onderbroekgleuren).  Het is dag 10 van mijn cyclus en mijn vorige (1e) cyclus duurde 36 dagen....iemand ENIG idee wat dit kan zijn?

X Pip

Terug
Bovenaan