DE KLUS - BABES

ook voor jouw bieb succes
ik ben benieuwd
heb je test nu al gedaan? Zo ja hopelijk goed nieuws

Hoi meiden,

Jeetje wat een spanning hier ..... BIEB weet je al wat?. Bambi ik moet morgen werken, hoop dat ik een goed bericht zie als ik thuis kom!!!!!   Pip wat heb jij nou weer  ik heb echt geen enkel idee, zou het gewoon je ongie zijn? Net als bambi toen......Het is hier wel spannend hoor..... een hoop rond hun nod. Het wordt wel tijd dat er nu ook een zwangere klus babe komt he......

liefs happy

Inderdaad happy: we willen ZWANGERE KLUS   BABES!!  

Hoe voel jij je eigenlijk? Volgende week is je NOD toch?

Ik had vanavond dus bij het afvegen bloed en nu alleen beetje gekleurd slijm en veeeeel buikpijn...ik snap   het niet meer, is pas dag 10 van m'n cyclus....

X Pip

sja test gaf dus negatief aan! K*T. Enigste hoop is dat ik nu nog te weinig zwangerschapshormonen heb aangemaakt...zal je zien dat ik straks ong wordt....
Ben er natuurlijk zo mee bezig dat me lichaam me waarschijnlijk gewoon voor de gek houdt.
Nouja, nu gewoon even afwachten. Als ik maandag nog niet ong ben, dan ga ik weer tesen. Heb trouwens de digitale van clear blue gedaan

Hey pip,

Wat vaag he bij jou ..... snap je toch niks meer van he . Met mij alles goed heb alleen echt een heeeeel raar gevoel in mn onderbuik, niet echt pijn maar wel een zeurderig gevoel en af en toe een steek. Ook nog steeds dat kriebelen in mn buik  net een soort jeuk van binnen uit. Begrijp mn lijf niet meer hoor ..... mn nod is 18 aug dus moet nog even geduld hebben joehoe !!!!!!

liefs happy

Hoi bieb,

Verdorie wat rot voor je .... maar er is nog hoop he, sommige testen pas na zes dagen positief terwijl ze op dag 2 en 4 een negatieve test hadden. Zal voor je blijven duimen meisje. Dikke  en kop op he

liefs happy

He biep,

wat rot nou dat ie nega was. maar ik heb gehoord dat die digitale niet zo gevoelig zijn dat je daar echt dik een week over tijd moet zijn.

Anders met ochtend urine een gewone test doen ???
Niet in huis morgen ff kopen en zondag ochtend doen, ben je weer 2 dagen verder en als ongie er niet is, meer kansen.
Gewoon het positieve er van in blijven zien.
Makkelijk zeggen van mij misschien dat ik morgen ook wel keihard jank.

Ik vind het echt spannend en ik zal graag de eerste klus babe zijn die zwanger op de lijst mag zetten.

nog 1 nachtje slapen. hihihi

xxx Bambi

he happy,

je hebr toch geen enge beesies in je buik, met al dat gekriebel
wel raar hoor.

en pip heeft ook een raar lijf ahahah. geloof dat we allemaal een raar lijf hebben.
Ach wel zo gezellig. hahha

xxx Bambi

Terug
Bovenaan