DE KLUS - BABES

Hoi meiden,

O ik wil echt niet jammeren hoor maar kom net onder de douche vandaan en ik heb ineens hele stevige/harde borsten ????? Ook is mn buik opeens heel stevig en boller (was hij al maar nu nog meer hihi ) Ik word er echt moe van, zo krijg je toch weer hoop ......  Zo dat is er weer uit !!!!!!

liefs happy

Hihi beestjes, ga ik toch gewoon heel de dag dat liedje zingen whahaha

xxx

He happy,

Same here, harde buik elke avond, en al een dag of 4 vollere borsten en ging net douchen doe me bh uit en voelde heel me spieren.
Spierpijn in je borsten mmmhh  het moet niet gekker worden.

xxx Bambi

Hey bambi

lekker stel zijn wij. Weet je nog dat ik schreef dat ik heel mn weekendje koffie moest hebben, sinds drie dagen smaakt het echt voor geen meter meer. Smaakt bitter Het is dan toch niet gek dat je gaat hopen he. Heeeeeel veel succes morgen, denk aan je

liefs happy

hoi,

Ja die  he, ik heb het vanmiddag weer geprobeerd, maar nee hoor kreeg hem niet weg.

Maar mijn smaak en geur zijn al zeker 1.5 week van slag, dus is bij jou nog   helemaal niet zo gek. Heb je je ei gevoeld ??? kijk je hoef nog maar 8 dagen, dus het kan wel he.

ik ga me bedje in, des te sneller is het morgen hahaha.
Ik laat het natuurlijk weten he.

xx Bambi

Hoi bambi,

Ik denk dat ik 4 aug mn ei heb gevoeld. Het is allemaal wel raar hoor ..... na de eerste ronde met al die kwaaltjes zei ik tegen mn vriend ik ga me niet meer zo gek maken..... maar dit is zo anders dit is geen hoofdpijn of rugpijn, dit is een gevoel wat ik niet kan beschrijven mmar ja, ik weet ook heeeel goed dat je lichaam je flink voor de gek kan houden en aangezien dit pas ronde twee is ga ik daar wel van uit. Maar, er is nog wel een beetje hoop hoor. Slaap lekker meisje en heeeel veel succes morgen

liefs happy

quote: PipStip reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('10-08-2007 17:40:12'));

quote: marientje81 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('10-08-2007 14:54:48'));

quote: bambi82 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('10-08-2007 10:04:48'));

DE ROZE WOLK

AUGUSTUS:

1)
2)
3)
4)
5)
6)
7) Mootje, 4e ronde  ( 10 dagen over tijd )
8) Bambi, 2e ronde
9)Bieb 1408, 1e ronde       Mootje
10) kleintje, 2e ronde
12)
13) Miekje, 3e ronde
14) Jacqy84,1e ronde
15) Linda
16)
17)
18) Happy, 2e ronde
19)
20)
21)
22)
23)Roos, 1e ronde, 2e kindje!
24)
25)
26)
27)
28)
29)
30)
31)

SEPTEMBER

1)
2)
3)
4)Marientje81, tweede ronde,
5)Pipstip, tweede ronde,
6)
7)
8)
9)
10)
12)
13)
14)
15)
16)
17)
18)  
19)
20)
21)
22)
23)
24)
25)
26)
27)
28)
29)
30)
31)

Deze lijst geeft aan wie, waneer zijn NOD heeft.

De emoticons hebben een bepaalde betekenis.

= NEUTRAAL

= ONGIE

= GETEST, MAAR NEGATIEF

= ZWANGER !!!!!!!!! (deze willen we allemaal zien)

Om je naam toe te voegen, klik op dit scherm rechts boven, op de qoute button (soort praat wolkjes)
Dan copieert hij deze lijst in een volgend bericht. Naam en ronde toevoegen en verzenden.
P.S. Altijd de laatste lijst gebruiken !!!!!! (anders klopt ie niet meer
ZO moet het werken denk ik naam en emoticon toevoegen en klaar ben je

September staat er bij hoor Pip.
xxx Bambi

Balen bieb....maar zolang de rode duivels uitblijven.....

Ik heb ook al klachten haha....
Gisteren mijn ei gehad en sindsdien heb ik me toch een opgeblazen gevoel...ik krijg mijn broek in ene niet meer dicht! Dat kan toch niet....
En moe, moe moe!
maar voor mij is he nog veel te vroeg om al klachten te hebben.....

Maar voor alle dmaes waarvan de NOD eraan zit te komen good luck!

Roos

Terug
Bovenaan