DE KLUS - BABES

Hé Bambi

Ja nieuwe ronde nieuwe kansen en allebei tegelijk!
Zou leuk zijn als we dan ook allebei tegelijk zwanger raken in de volgende ronde!!

Daar gaan we voor!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

xxx

Hoi miekje

Ben idd blij dat ik dit hier kwijt kan hoor ...... lucht wel weer even op. Wij zijn een mooi stel met die testen, ze worden rijk van ons. Ik wou ook al gaan testen maar weet dat het geen nut heeft ...... dus doe het maar niet  knap he

xxx happy

Hoi,

Joh happy voor je weet is het zaterdag, dan kan je testen, of als je matceare heb 4 dagen ervoor al hahaha. dus das over 2 dagen al. zie je de tijd vliegt. Moet je van de wwek cveel werken??? dan gaat het nog harder.

Nee, dat lieg ik Vorige week was de langste week ever hahaha. hij kroop letterlijk voorbij.
Zal niet weten hoe ik deze week dragelijker voor je maken kan.

miekje we gaaaaaaaaaaaaaaannnnnnnnnn er inderdaad voor.

xxx Bambi

Heel knap Happy om niet te testen, is veel beter om nog niet te doen!
Heb me echt voorgenomen om dit ook niet meer te doen voordat ik overtijd ben!!!

Nou dames ik ga mijn bedje op zoeken, welterusten.

xxx

Hey bambi,

Goh fijn vooruitzicht .... de langste week van je leven ..... ben morgen en dinsdag nog vrij en woensdag tm zaterdag weer werken. Ga maar hele avonden hier slap zitten lullen whahaha ...... hoeveel berichten kunnen er in een topic

xxx happy

Hoi meiden

Ga ook mn bedje opzoeken ...... slaap lakker en tot morgen allemaal

xxx happy

trusten allemaal,

Ben morgen ook nog vrij, dus kom wel ff buurten.

slaap lekkers.

xxx Bambi

Hoi meiden,

O ik weet echt wel dat ik er niet zo mee bezig moet zijn ...... en dat het vaak niet zo snel lukt maar, ik hang nu voor de tweede ochtend over de pot !!!!! Zo mag ik dan toch ook wel een beetje hoop krijgen ????? De rest van de klachten zijn er ook nog, helemaal dat gevoel in mn buik.....

xxx happy

Terug
Bovenaan