DE KLUS - BABES

Hee Happy...

De 18de he? Is idd nog een beetje vroeg om te testen! Anders zou ik zeggen ga ervoor!

nog even geduld...heel lastig!

Roos

he happy
ik hoop voor je dat het raak is. ik heb net getest (natuurlijk te vroeg) maar hij was negatief. maar ik voel me zo misselijk en dizzy en moe en heb zo'n raar gevoel boven mijn schaambotje zeg maar. Ik hoop het zo dat het raak is ik ga een vrijdag nog eens testen

goedemorgen meiden,

Jeetje happy weer kotsen !!!! dat moet toch een teken zijn, laten we hopen met zijn allen.

Nou ik loop lettelijk leeeeeegggggg. Ik ben zo lek als een zeef. Gatver
Vanacht wel 20x wakker geweest, voelde het gewoon lopen, heb je net een schoondekbed erop en kan die vanmorgen weer in de was, gatsie doorgelekt. Ik heb dat nooit, s'nachts was altijd gewoon minder, maar nu !!!
Vanacht maar een luier om ofzo

ga zo weer ff schoonmaken, maar niet te veeel hoor, heb echt last van me ongie.

xxx Bambi

Ha dames (ben jullie nog niet vergeten)

Vanmorgen maar even met de huisarts gebeld. Volgens assistente hoef ik pas langs te komen als ik 12 weken ben! Vindt ik wel lang duren hoor. Ik zei al, dacht dat het al met 9 weken was. Als ik klachten heb ofzo, of vragen, mag ik altijd bellen of eerder langskomen.
Ik had gisteren trouwens beetje bruinige afscheiding, schrok me rot. Maar volgens mij hebben wel meer vrouwen dat, volgens de assistente kon t ook geen kwaad, en dat was dus ook vaker zo. Wel raar hoor. Maar voor de zekerheid vanmorgen weer getest, en nog steeds zwanger. Heb ook gelijk last van opgeblazen buik. Kan geen strakke broek nu verdragen, heb riempje 1 gaatje losser gezet haha

Maar dus ook niet eerder een echo, weet dus ook niet wanneer ik t wil vertellen. Stiekem toch wel eerder dan 12 weken.

Zei vanmorgen nog tegen vriend dat ik nooit zou willen weten bij echo of t jongen of meisje is, maar nu zou ik dat toch wel willen weten.

Vinden jullie 12 weken ook niet lang duren voor je langs mag komen? Net alsof ze verwachten dat t nog mis kan gaan ofzo. Ben al zo onzeker.

happy, volgens mij ben je zwanger hoor

hoi bieb,

Stom belijd in nederland he. meestal bij 12 weken pas een echo, tenzij je niet zou weten   waneer je bevrucht ben dan kunnen ze bij ong zeven weken het hartje horen dus vaststellen hoever je bent. Maar moet je naar de HA bij 12 wk. nee toch naar de verloskundige lijkt mij.

En ja ik zal het dus meteen vertellen an me ouders, Kijk als het fout gaat dan kunnen zij ook meeleven in je verdriet zo ben ik dan . maar we hopen natuurlijk op een goede zwangerschap he.
Het is jou beslissing, doe wat je hartje je ingeeft hahaha.

Ik zou ook wel willen weten bij een echo, maar me ventje niet, dus doen we het ook niet, want ik kan slecht geheimpjes bewaren hahah.

succes met je beslissing he.

xx Bambi

p.s huisje is weer aan kant.

hallo lieve meiden,,

nog even een updat evan mij!!

Maar ik ga toch eerst even bieb feliciteren, echt geweldig nieuws joh, en dat al na de eerst keer kei leuk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

bambi wat vervelend, en dat na al die klachten, dat is echt kl*te!!!!!
Ik hoop voor je dat het de volgende keer raak is, dat hoop ik trouwens voor iedereen!!

Ik ben nog steeds niet ongi, maar heb wel al vanaf afgelopen donderdag ongi klachten, heb nog niet getest GOED HE,, ben veel te bang voor een teleurstelling, als ik woensdag nog niet ongi ben dan ga ik woensdagmorgen testen, ben benieuwd..

Happy voor jou is het ook spannend he meid,,

ik ga werken,
kus

hoi meiden

@mamaroos; Je geduld is niet echt mn sterkste kant pffffff, wil dan gewoon NU weten waar ik aan toe ben maar ja, dat gaat niet dus zal toch deze week door moeten komen he

@linda; Ik heb die klachten inderdaad ook en nog een hele zooi. Zit nu ook met mn broek open.Krijg gewoon niks meer dicht.....morgen maar in mn pyama op pad whahaha. Raar gevoel is dat he in je buik, het zit inderdaad heeeeel laag. Heb het nog nooit gehad. Spannend hoor voor ons he ...zullen we heeeeel hard voor elkaar gaan duimen ?

@bambi; jeetje zeg jij hebt een heftige ongie.....wie dat ook ooit verzonnen heeft he. Ik vind dat je gelijk hebt wat betreft het vertellen aan je ouders, ik zou het ook doen en idd als het dan fout gaat zijn ze er ook voor je. Kan ook niet zo oed geheimpjes bewaren hihi

@bieb: moeilijke beslissing he meid .... wel of niet vertellen. Je moet idd doen wat je hart je ingeeft. Vind dat ook laat zeg pas bij 12 weken, dacht dat het bij 9 weken was. Ik zou ook wel heel graag willen weten of het een jongen of meisje zou zijn. Heb je al volgens de chinese kalender gekeken wat het zou worden?Is wel leuk om te doen hoor

liefs happy

Hoi kleintje

Het is zeker spannend   pffff wachten duurt zo lang
Werkse vandaag

xxx happy

Terug
Bovenaan