Hee bieb....nogmaals een dikke proficiat! Geweldig gevoel he!!!!'
En dan allemaal die onzekerheden en vragen!
Als ik jou was zou ik alvast een verloskundige bellen om daar een afspraak mee te maken. Je kunt gewoon in de telefoongids of op internet even zoeken naar een verloskundige praktijk in de buurt.
Wellicht kun je daar eerder dan de 12 weken een afspraak maken. En het is gewoon fijn om alvast een afspraak te hebben op staan! kun je daar naartoe leven!
Vaak doen ze die afspraak pas met 12 weken, omdat ze eerder vaak de hartslag nog niet goed kunnen vinden/horen. De moeders in spe schrikken zich dan rot, terwijl er dan niets aan de hand is! Het is dan enkel nog wat te vroeg!
Geniet lekker! Neem je rust (nu kan het nog haha)....Als je die kleine straks voelt schoppen.....slaap je veeel minder!
Os ja...eenn uuh schrijf je maar alvast in voor de kraamzorg! Dat moet je in sommige steden voor de 8 weken doen! Verzekeing even bellen om te vragen hoe en wat!
Succes!
Wij hebben het overigens met 8 weken aan de oders verteld! De eerste weken vonden w ehet wel leuk om een geheimpje te hebben! Op mijn werk heb ik het met 10 weken verteld!
En wij wilde niet weten wat het zou worden. Als ik nu zwanger wordt willen we het wel graag weten! Niet dat we nu een sterke voorkeur heb, maar ik wil wel eens weten hoe het is om het wel te weten!
Groetjes, Roos