DE KLUS - BABES

Hoi kleintje

Heb net ff op de roze wolk gekeken en zag dat jij de tiende je nod had. Spannend zeg en wat knap dat je nog niet getest hebt. Zal voor je duimen meid

liefs happy

Hee bieb....nogmaals een dikke proficiat! Geweldig gevoel he!!!!'
En dan allemaal die onzekerheden en vragen!

Als ik jou was zou ik alvast een verloskundige bellen om daar een afspraak mee te maken. Je kunt gewoon in de telefoongids of op internet even zoeken naar een verloskundige praktijk in de buurt.
Wellicht kun je daar eerder dan de 12 weken een afspraak maken. En het is gewoon fijn om alvast een afspraak te hebben op staan! kun je daar naartoe leven!

Vaak doen ze die afspraak pas met 12 weken, omdat ze eerder vaak de hartslag nog niet goed kunnen vinden/horen. De moeders in spe schrikken zich dan rot, terwijl er dan niets aan de hand is! Het is dan enkel nog wat te vroeg!

Geniet lekker! Neem je rust (nu kan het nog haha)....Als je die kleine straks voelt schoppen.....slaap je veeel minder!

Os ja...eenn uuh schrijf je maar alvast in voor de kraamzorg! Dat moet je in sommige steden voor de 8 weken doen! Verzekeing even bellen om te vragen hoe en wat!

Succes!

Wij hebben het overigens met 8 weken aan de oders verteld! De eerste weken vonden w ehet wel leuk om een geheimpje te hebben! Op mijn werk heb ik het met 10 weken verteld!
En wij wilde niet weten wat het zou worden. Als ik nu zwanger wordt willen we het wel graag weten! Niet dat we nu een sterke voorkeur heb, maar ik wil wel eens weten hoe het is om het wel te weten!

Groetjes, Roos

heej meiden
sorry dat ik zo lang niks van me heb   laten horen.
ik heb vorige week dinsdag bloed laten prikken omdat ik misselijk word van eten en nog wat van die rare dingen.
en ik heb net de uitslag NEGATIEF.
heb ff goed zitten janken.
vooral omdat tegen iedereen die ik het verhaal vertelde zij gelijk ben je niet zwanger.
en dan krijg je best wel veel hoop.
nu zit ik dus in ronde 2 terwijl ik nog niet eens ongi ben geworden.

bieb hartelijk gefeliciteerd, ben echt blij voor je.

groetjes marleen

Hoi marleen,

He verdorie, wat rot voor je zeg!!!! Was je idd al een tijdje kwijt. Kop op he en vol goede moed naar ronde twee. Heel veel succes meid

liefs happy

Hoi meiden

Misschien weten jullie dit al maar op babybrabbel staan onder het kopje interactief allemaal leuke testjes ed.

liefs happy

Hey pip,

Waar zit je ??????? Hoe is het met je en met je klachten?

xxx happy

hoi meiden,

Nou ben ff een uurtje niet aanwezig kletsen jullie weer een end weg .
Happy verveelt zich zeker, ja je moet de tijd doorkomen he. je surft je zeker rot. hahahah

Marleen rot dat het negatief was, en dat je nu nog op je ongie zit te wachten.

kleintje wat mega goed van ja dat je nog niet heb getest. Applaus hoor  zou het niet kunne.

Heb me wel voorgenomen om een volgende keer dus pas te testen als ik overtijd ben. heb nu een lange cyclus van 32 dagen aangehouden dus als me cyclus dan 28 is ofzo (wat we niet weten omdat we hopen dat ik zwanger word deze maand) dan ben ik zeker overtijd als ik dus die 32 aanhoud. dat valt presies op woensdag, dus test dan pas die zaterdag erna. pffff moet ik wachten tot 16 september. whahaha dat duurt nog een eeuw. dan ben ik zelfs al jarig geweest en is onze trouwdag ook al voorbij.
En me vakantie ook. nou lekker vooruit zicht hahaha.

hoi happy

ja dat wordt inderdaad duimen voor ons tweeen.
Ik hoop het zo erg, toen ik van de eerste zwanger was voelde ik me ook zo, maar ja dat zegt natuurlijk niks. Ik ben uitgegaan van 28 dagen cyclus dus ik hoop dat dat goed was. maar ik  ben iedere keer zo misselijk als ik iets heb gegeten, en dat gevoel in mijn onderbuik net of er iets drukt ofzo erg vaag allemaal
 ik wacht het af, en jij ook succes he

Terug
Bovenaan