DE KLUS - BABES

Welk nut heeft de ovulatiepijn bij Natuurlijke Gezinsplanning?
De ovulatiepijn loopt samen met de eisprong, maar kan in geen geval – zoals dit vaak gedaan wordt – gelijkgesteld worden met de eisprong. Ze kan namelijk reeds enkele dagen voor, maar ook nog na de eisprong optreden. Ze is echter een bijkomend verschijnsel van de vruchtbare periode en kan de overige waarnemingen (cervixslijmpatroon, temperatuurverloop) bevestigen.

Zoals ik bovenstaand stukje lees is ovulatiepijn iets anders dan je eisprong voelen?? of ben ik nu gek?

X Pip

Hey pip,

Gezellie dat je er weer bent, miste je al. Ik snap er bij jou, op zn hollands gezegd geen hol meer van. egrijp ook niet hoe dit nu zit Een ongie van 1 dag Wel vervelend joh, zo weet je nooit je vruchtbare periode. Ga ook nog ff googelen voor je, kijken of ik iets kan vinden. Hier is het inderdaan heeeeel erg spannend en ik heb echt goede hoop ..... weet dat het dom is maar, kan er echt niets aan doen. Ga ff neuzen voor je, eet smakelijk en tot straks

xxx happy

heej meiden

ik ben al weer bijgekomen van de terleurstelling, vind het wel jammer.
maar op naar ronde 2.

@pip nee kan pas woensdag om 14.00uur bij de huisarts terecht eerder had ze geen plek.

nu dus maar wachten op mijn ongi als het goed is 19 augustus.

groetjes marleen

Hoi pip

Ik heb ff gekeken en vond ook inderdaad dat dit met je aankomende eisprong te maken kon hebben, het zou natuurlijk wel kunnen wat als je nu op dag 13 zit je vlak bij je eisprong .... sorry meer kan ik ook niet voor je betekenen

xxx happy

Hoi meiden

Stil hier zeg, Suuz hoe gaat met je ....heb je nog dat zelfde gevoel? Hier alles nog hetzelfde. Vanmiddag lekker helemaal niks gedaan .... heerlijk hoor. Ik heb nu wel vervelende pijn in mn (.)(.) zeg maar aan de zijkant en het komt van mn oksel af   pffff doet echt zeer af en toe

xxx happy

hoi meiden,

zit de finale te kijken van ANTM, nu ff pauze, kwam ff kijken hier maar is niet mega druk he.

Happy, trek je het nog dat wachten. Nou heb me luier al om hoor whahahah.
Ik hoop op geen lakkage vanacht hihihi.

kom zo nog ff buurten.

xxx Bambi

Hallo meiden,

Het is idd rustig hier vanavond. Heb zelf ook niet veel te melden. Vandaag nog een beetje oud bloed, meer niet eigenlijk maar heb dit wel vaker 2 dagen voor mijn ongesteldheid. Eerst 2 dagen beetje oud bloed en even niks meer en dan word ik ongesteld. Hebben jullie dit ook? Ik reken dan vaak de dag dat het doorzet vaak als dag 1 van mijn cyclus.

Heb je vandaag ook nog boven de pot gehangen Happy?

xx miekje

getver wat is het hier stil zeg.  Ik lijk remi wel   bah bah

xxx happy

Terug
Bovenaan