DE KLUS - BABES

Hoi suuz,

Pffff wat duren de dagen lang he ..... wanneer wil jij gaan testen ? Ben wel heeeeeel benieuwd hoor .... zouden we nou mooi voor de gek gehouden worden? Succes met wachten meid en blijf voor je duimen hoor

liefs happy

Dat is een top idee Bambi!!!

Namen die weet ik al voor een jongen staat ie al heel lang vast dat word Le.......................................niet door vertellen hoor whaha Levi en voor een meisje word het waarschijnlijk Mila of Lucy.

De baby kamer wil ik echt in Barok stijl het liefste wil ik van die antieke barok meubels en dan zelf opknappen maar heb ook hele gave barok meubeltjes gezien op de site van kidsfactory (hmmm dat word nog even sparen hihi)

Uiterlijk ik ben ongeveer 1.73, normaal postuur en blond haar.
mn mannetje vind me een lekker wijffie haha maar zoals bijna elke vrouw vind ik dat wel meevallen.

Mn huisje ik woon in een  niewbouw  woning tweeverdiepingen en twee grote slaapkamers. De woon kamer is rustig ingericht met gebroken wit zandkleur en licht blauw en licht barok behang. de slaapkamer is zwart-wit met en heel romantisch bed en  alleen achter mn bed fucsia roze barok  behang.

Intresses ---> shoppen en natuurlijk kids!! Werk ook op een kinderdagverblijf en heb daar eindelijk mn stekkie gevonden. Lekker een terrasje op strand  pakken met vriendinnen kan je me ook altijd voor wakker maken!

Zo dat was het wel zo'n beetje...

x suuz

Hoi bambi,

Nou jij hoedt ons wel bezig he hihi. Daar gaan we hoor ....... Voor een meisje heb ik al wel een naam maar voor een jongen vind ik het moeilijker, heb er wel een stuk of zes maar eigenlijk springt er geen een uit dus dat wordt nog wat !!!! De babykamer heb ik ook al aardig in mn hoofd zitten hoor hihi Allemachtig wat zijn die dingen duur zeg!!!!
Zelf ben ik ook niet echt slank, mer wat mollig zeg maar, ben 1.70 met bruin haar en bruine ogen. Ik woon in een vier kamer flat op vijf hoog (flat is 12 hoog ) met een groot balkon over de breedte van het huis. Zou ooit wel een tuin willen maar woon hier nu ruim een jaar dus blijf voorlopig nog even zitten. Wij hebben deze flat gekocht en het was een voormalig huurwoning dus aardig aan het verbouwen geweest. Erg mooi geworden. Verder lees ik graag, kijk graag meiden films en klets graag. Ben erg van de gezelligheid zeg maar. Nou ik geloof dat dit het wel was he pffff wat een vragen whahaha

liefs happy x

Super suusje,

leuk die barok, ik weet zeker dat ik jouw huisje heel leuk zal vinden hahaha.

xx Bambi

Hi Happy
Ik probeer ook te wachten....als het lukt! Ik ga zondag testen. Spannend he! Was het maar vast zo ver! Ik duim ook voor jou meid!! En voor de rest natuurlijk ook!

Hoi happy,

ja dat kletsen heb ik ook hahaha. Wat lees je graag ???
Ik lees van die romas uit me moeders boeken kast en vind die chicklits ??/ hoe schrijf je dat ook wel leuk , maar me favoriet is toch wel harry potter hahha ik kan niet wachten op deel 7.

xx Bambi

@ Bambi

Nou maar hopen dat er geen bekende meeleest die weet gelijk dat ik het ben whahaha!

Wat vinden jullie trouwens van de namen?

x suuz

Hoi meiden,

Bambi ik lees graag van die zoetsappige romans waarven je weet de ze elkaar op het einde toch wel krijgen whahaha en heb pas de shopaholic serie gelezen.....die is echt helemaal super!!!!
Suuz vind je namen erg leuk     hou erg van korte namen. Ik kan mn namen niet zeggen want weet dat er iemand van mn familie meeleest maar .... ze zijn ook kort hihi

xxx happy

Terug
Bovenaan