DE KLUS - BABES

Hoi meiden,

Zo eindelijk leven hier !!!!!! Miekje dat heb ik niet hoor, het begint wel rustig maar wel met rood bloed .......Bambi de pampers zijn in de aanbieding bij bas van der heyden ..... nee hoor grapje     vervelend hoor dat het zo heftig is. Ik heb het gevoel dat vandaag ipv 24 uur, 48 uur is geworden pffff   als het zo heel de week gaat heb ik nog een heeeeeele lange week voor de boeg

xxx happy

Duurt lang he dat wachten................ Ben zelf ook niet zo'n geduldig typje maar volgens mij hebben we dat allemaal. Je wilt gewoon graag weten of het raak is.

En te vroeg testen heeft ook niet zo veel zin, maak je jezelf alleen maar gek mee en niet te vergeten al dat geld!

hoi mamaroos en bambi. Bedankt voor de tips. Heb net ook al een beetje lopen struinen op internet. Morgen even een verloskundige in de buurt bellen. Kijken wat zij er van zeggen. Wil echt niet wachten tot 12 weken tot ik s langs mag komen bij de ha. En anders bel ik ze morgen nog even voor een verloskundige in de buurt.

Heb net gesport, maar zie er t nut niet meer van in haha. Buikoefeningen maar niet meegedaan, dat raden ze af.

verder hele dag al rommelig gevoel in buik. Hoort er bij denk ik dan maar. Had net nog beetje bruine afscheiding, maar volgens internet enzo kan dat, en is niet erg. Zei de ha ook al.

Ga nog ef wat informatie zoeken, leuk om te doen!

Doeii

Halloah!

Het is hier idd stilletjes, was ook ANTM aan het kijken.

Happy, als het de aankondiging van m'n eisprong is zou m'n cyclus precies kloppen (morgen dag 14).

Heeft iemand anders nog enig idee wat het kan zijn? Of zal ik er een topic over beginnen of overdrijf ik dan?

Bambi, je hebt toch wel echte pampers toch

Happy, wanneer ga je testen? Voor, op of na je NOD? (of heb ik daar overheen gelezen?)

X Pip

Bieb is zwanger! Bieb is zwanger! Bieb is zwanger! Bieb is zwanger! Bieb is zwanger! Bieb is zwanger! Bieb is zwanger! Bieb is zwanger! Bieb is zwanger! Bieb is zwanger! Bieb is zwanger! Bieb is zwanger! Bieb is zwanger! Bieb is zwanger! Bieb is zwanger! Bieb is zwanger! Bieb is zwanger! Bieb is zwanger! Bieb is zwanger! Bieb is zwanger! Bieb is zwanger! Bieb is zwanger! Bieb is zwanger! Bieb is zwanger! Bieb is zwanger!

Vind het zoooo leuk!!

jeeee mijn favoriet heeft gewonnen.

zo wie heeft er wat te kletsen.
Ik weet een goeie, wie weet de namen al????
Wie heeft al een idee voor de babykamer????
hoe zien jullie er zelf uit ????
hoe wonen jullie???
hobby's en interesses ????

nou dan kunnen we wel ff een paar dagen vooruit denk ik zo/ hahahaha

Ik weet voor een meisje al 2 namen ben er nog niet uit welke, want we vinden ze allebij het einde.
Voor een jongen iets moeilijker heb een hele lijst, maar nog niet echt dat we het weten.

Voor een babykamer krijgen we de spullen van me schoonzus, dat scheelt zeg. presies wat ik leuk vind en mega duur, zal ik zelf nooit kopen zo duur hahaha. kan mij het schelen dat haar jongen er ff ingelegen hebben. matrasje enzo koop je toch nieuw en de kleur weet ik ook al.

hoe zie ik eruit. Nou ben een stevige meid van 1.65 kort whahah. Ben pas met sonjabakkeren 12 kilo kwijtgeraakt, dat wou ik bewust, is beter voor me gezondheid als we an kindjes wouden beginnen. zoals nu dus hahaha.
Ik heb bruin haar en groene ogen en van andere hoor ik dat ik een knap koppie heb, maar heb zelf een beetje een minderwaardigheidscomplex, ben vroeger veel gepest met me rolletjes. Nu heb ik meer scheit aan hen. hahaha

Ik woon op een flatje 4 hoog. hoger kan niet is maar 4 hoog. Ik wil uit de flat maar dat kan ff nog niet. Me huissie is wel helemaal naar me smaak gelukkig. Heb een kleine tik ik verzamel zebra's. Wel alleen maar mooie beelden en niet de kitsch. en niet te veel gewoon wat assecoires. Onze slaapkamer is chinees ingericht met chinese tekens enzo.
In me nieuwe huis, wat ik dus nog niet heb, verhuizen de zebra's naar de slaapkamer en wil ik in de huiskamer wat van die baroksteil assecoires.
Ik woon daar met me mannetje me 3 katten Rebel, Diesel en Mexx en me hond Remus. Mijn echte naam is Diana.

hobby en interesse: tot vorig jaar was ik fantiek paardrijdster, door omstandigheden en ruzie in de famili heb ik het opgegeven. Het werd me min of meer als verplichting opgelegd en daar hou ik niet van. Ik lees graag en kijk graag films . zowel boeken als films lekkere meiden films. rampenfilms en fantasie.

zo een heel verhaal, als je vragen heb dan hoor ik het graag.
nu jullie hahaha

xxx Bambi

OH wat was ANTM weer spannend he!!! Jammer dat het weer afgelopen is!

@Happy met mij gaat alles goed, af en toe een beetje gek van de zenuwen maar verder alles ok! En nog steeds hetzelfde gevoel! Het lijkt wel alsof het "zwangere" gevoel steeds erger word! Jammer genoeg moeten we nog even afwachten! Ben ook vandaag weer zo vreselijk moe. En nog wat vreemds heb net samen met een vriendin aardappelanders gegeten vind ik normaal gesproken echt heerlijk!!!! Nou toen ik de oven schaal uit de over haalde ging ik bijna over me nek! Bleh!!! Klacht nummer tig!!!! Whaha
Als me lichaam me nu nog voor de gek houd weet ik het ook niet meer!

@ Pipstip ik heb ook tussen mn eerste en tweede ronde 1 dag bloed verloren, bij mij was het waarschijnlijk toch nog een beetje ontpillen.  Het is inderdaad lastig ivm uittellen van je cyclus ik heb toen gewoon doorgeteld en werd  na 1,5 week ongi. Misschien is het bij jou ook een tussenbloedinkje.

x suuz

Hey pip

Ja het zou dan precies kloppen he .... Ik zou wel een topic openen hoor, kan nooit kwaad toch. Ik heb zaterdag mn nod en als er dan nog geen rd s zijn wil ik maandag testen..... is misschien dan ook nog wel iets te vroeg maar langer hou ik het echt niet uit hoor

xxx happy

Terug
Bovenaan