DE KLUS - BABES

Hey suuz, heb je nou al naar die chinese geboorte kalender gekeken?

xxx happy

De shopaholic serie is idd super! Ben nu bezig met de laatste shopaholic & baby echt hilarisch! Het ergste is dat ik mezelf er af en toe echt in haar  herken whaha..

hoi suusje,

Ik vind levi een leuke naam ja. en Mila vind ik ook apart nog niet eerder gehoord.

Ik hoop ook dat er geen bekende meelezen hahaha, dan weet iedereen het straks.
voor een meisje word het Cailyn Melody of Charissa Adriënne weet nog niet, vind ze allebij heel leuk.

Voor een jongen vind ik Wesley heel leuk en Brian ook
Mijn favoriet was Dylan, maar me ventje vind dat echt helemaal niks. jammer

Maar meiden ik moet echt gaan slapen, moet morgen wwer vroeg op werken. En kan niet meer stieken op me werk forumen, want me collega is weer terug, maar das ook wel weer gezellig ben ik niet meer alleen.

slaap lekker,

xxx Bambi

Heb je dan als datum van de conseptie   rond de eisprong gerekend, dus augustus? Dan krijg ik een jongen, hihi grappig

Ja die datum moet je idd invullen. Leuk een jongen en wij een meisje .... kunnen ze later met elkaar trouwen whahahahaha
Ik ga ook slapen , weer een dag om. Slaap lakker meiden

xxx happy

Ik ga ook mn bedje opzoeken ben morgen lekker vrij dus dan kom ik nog wel even kletsen!!

Slaap lekker

x suuz

WAKKER WORDEN IEDEREEN

Even snel een berichtje voordat ik naar m'n werk ga.

Wij hebben al een meisjesnaam klaarliggen op de plank. In principe ook wel een jongensnaam maar dat is een naam die je toch wel redelijk vaak hoort en daarom willen we eigenlijk nog een andere. Ik hou ook van korte (toch wel nederlandse) namen.

Ben geloof ik hartstikke ongesteld. Net als bambi werd ik er vanacht ook wakker van. Ik vind m'n lichaam zooooo raar. het meest rare vind ik nog dat voordat ik met de pil  begon maar ongeveer 1xper 3 maand ongesteld was en nu dus na 10 dagen alweer. Gebruik wel teunisbloemoliecapsules, misschien doen die hun werk? Ik snap het iig niet en baal ervan want had me verheugd op een klusweek deze week!

Happy, hang je alweer boven de pot?

Spannend hoor weer een aantal naderende NODS!!

Werkse voor degenen die moeten werken en veel plezier als je vrij bent!!

X Pip

goeiemorgen dames

zo he wat zijn jullie lekker aan het kletsen geweest.
Wij hebben ook al meiden en jongens namen. dit zijn de namen die wij eigenlijk al klaar hebben liggen van dat ik van nr. 1 zwanger was. Nu maar hopen dat ik ze snel mag gebruiken haha.
weinig nieuws voor de rest. heb nog steeds af en toe dat misselijke gevoel en nog steeds af en toe dat drukkende gevoel maar ja ik ga nergens vanuit ik wacht wel af. ik wil zaterdagochtend nog een keertje testen als ik dat vol hou

Terug
Bovenaan