DE KLUS - BABES

Ik mag toch ook nog wel wat over mij zelf vertellen toch? Ben dus 33, over paar weken 34. Woon met vriend in nieuwbouwwoning (al 3 jaar) maar wonen totaal 10,5 jaar samen en hebben 13,5 jaar een relatie (trouwens, vandaag precies, en mijn vriend is ook nog eens jarig vandaag, makkelijk te onthouden). Heb een erg leuk huissie, beneden een slaapkamer en badkamer. Boven nog 2 kamers en een  kleine kamer  waar we kleedruimte van hebben gemaakt (kan ook badkamer worden). Mooie tuin, en 2 hele lieve katten. Ben 1.67 groot/klein, vbruin haar, orig jaar net als Bambi lekker afgevallen, 16 kilo's maar dan met Weight Watchers, (nu 63 kilo) (en dat komt er nu natuurlijk weer allemaal bij , maar voor goed moet je maar denken), en werk op administratie.

groetjes!!!

Hoi meiden,

Pip, je ongie is vast alles aan het inhalen van die drie maanden ........ Nee hoor grapje, wat raar he, dacht echt dat het met je eisprong te maken had. Ja hoor, ik heb alweer boven de pot gehangen ......jeetje meiden   wat zou dat toch zijn he
Linda, spannend he, we zijn wel knap he om niet te testen want hoewel ik weet dat het veel te vroeg is zou ik het zo doen maar, ook ik probeer me te beheersen tot zondag

xxx happy

O ja dat was ik in mn verhaal vergeten te vertellen .... ik ben 32 en mn vriend is 30     hihi heb ik lekker onder de duim dat broekkie   whahahaha

xxx happy

Ik heb net getest en het is hardstikke negatief!!!!!!!!!!!!

kan wel huilen!!!!!!

Ik heb nog steeds het gevoel ongi te gaan worden maar er komt niets..
en nu??????

kus.

HELP! Ik kon me vanochtend rond acht uur echt niet meer inhouden! Heb toch een testje gedaan. Toen er na een minuut niks was verschenen heb ik het weggelegd met de gedachte...het is nog veel te vroeg om te testen eigenwijs! Maar toen ik ff later (+/- een uurtje) terug kwam in de badkamer stond er opeens wel een streep!!!!! Op de verpakking staat dat de uitslag is aftelezen tussen 1 en 10 minuten maar ik heb hem al na een minuut weggelegd want toen was er nog geen streepje te bekennen! Wat nu, nogmaals testen of nog even een paar daagjes wachten???

Wat een verhaal in de vroege morgen hihi

x suuz

Hee Suuz....ik denk dat ik je mag feliciteren! Een streep is een streep he!
Voor de zekerheid kun je natuurlijk nog eens testen...maar denk niet dat dat nodig is!!

Proficiat!!!!!!!!!

Ik ben toch zo moe.....had vanochtend ook al het idee dat ik misselijk was! EN er komt melk uit mijn bortsen....Heb tot zes weken terug BV gegeven! Maar er kwam bijna niets meer uit, maar nu!

We zien het wel!

Mijn zoontje heet overigens Frank! Vionden wij een leuke korte stoere naam! Meisjesnamen hebben we heel veel! Jongensnamen vind ik veeeel moeilijker!

Roos

He kleintje
Huil maar ff lekker uit hoor meid! Het is echt k*t als je niet weet waar je aan toe bent!
Kop op he!

x suuz

Terug
Bovenaan