DE KLUS - BABES

quote: suuzje1985 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('14-08-2007 09:45:59'));

Maar is de uitslag na een uur nog geldig dan?

Weet niet welke test je hebt gedaan, maar die digitale van clear blue blijft er een uur op staan. Maar anders ga je toch gewoon nog een keer testen?

Ik had een test van kruitvat. Ik moet nog even plas sparen whaha en dan doe ik straks nog een test. spannend!!!!!

spannend suuszje ik hoop het voor je
kleintje wat ontzettend jammer dat de test negatief is. blijf positief

Ja wij zijn wel knap happy om niet te testen haha maar ik heb er wel moeite mee, ik hoop het zo. als ik jouw verhaal zo lees met het kotsen dan zou ik zeggen het is raak bij je. ik hoop het voor je. Ik moet niet kotsen maar ben af en toe misselijk en dat gevoel in mijn buik heb ik ook niet meer de hele dag. ik ben er af en toe bang voor dat de test negatief wordt maar ik probeer positief te blijven.

Ik zal ook een klein beetje over mezelf vertellen, en hoop dat er geen bekende meelezen want anders val ik door de mand haha omdat niemand weet dat we voor de 2de zijn gegaan. haha
ik ben 29 jaar heb een kind van 2 we wonen in een 1gezinswoning met tuin enz. we hebben geen huisdieren.

Het blijde gevoel is weer weg!! Heb net weer een test gedaan en na tien minuten is er toch geen streepje te zien! K*TZOOI sorry dat moest er even uit. Ga nu echt tot na het weekend wachten met testen als de rd's dan nog niet zijn gearriveerd.

x suuz

He meiden,

Gezellig zo met z'n allen kletsen over wat ons zo bezig houd in het leven.
Mijn vriend en ik zijn nu ook al een paar maanden bezig om zwanger te worden, maar tot nog toe nog steeds niet gelukt helaas.
Deze maand heb ik mijn nod rond de 17 de Augustus, maar ik heb een onregelmatige cyclus ben ik bang.
Twee cyclussen terug had ik 30 dagen en de laatste keer 35 en nu dus even afwachten.
Als deze weer zolang duurt dan heb ik mijn nod pas in de loop van de volgende week.
Ook zijn we deze maand begonnen met ovulatietesten en daar had ik dus even een vraag over als 1 van jullie daar misschien wat over weet.
Ik ben zeer vroeg (vanaf de 9de dag) aan het testen gegaan iedere dag om dezelfde tijd en ik zit nu al op de 26 ste dag en nog steeds geen 2 streepjes te zien.
In de gebruiks aanwijzing staat dat als er maar 1 streepje verschijnt of de tweede streep lichter is dan de controlestreep dat je dan nog niet genoeg LH in je bloed/urine hebt zitten.
In het begin van mijn testen zag ik helemaal geen 2de streepje en later een heel licht streepje en die is nu ook weer weg.
Heeft iemand hier ervaring mee en hoe ik dit het beste kan oplossen.
Heb vandaag trouwens ook nog mijn urine weggebracht naar de dokter, omdat deze steeds heel erg troebel is.
Misschien heb ik wel een bacterie ofzo....
Ik hoop dat ik met jullie mee mag kletsen op dit forum.
Tot gauw
Groetjes Kruimel

hoi meiden,

He verdorie kleintje     das balen he meid, gewoon positief blijven hoor zolang er geen rd s zijn.....het kan altijd nog he, sommige testen pas na 7 dagen positief. Succes .....Suuzje dat is balen maar ik denk dat je te vroeg hebt getest, zou zeker tot het weekend wachten. Kop op he ...niets aan de hand je was gewoon te vroeg met testen. Sterkte meis
LInda , ik was bang dat i, het weekend niet zou halen ivm testen maar als ik dit dan zo lees durf ik helmaal niet te testen hihi nu heb je nog een soort van hoop en dan is het gelijk zo n domper en moet je toch ook nog een paar dagen wachten. We doen het niet hoor !!!!!!!

liefs happy

Balen Suuz....ik dacht streep is streep!
Ik heb altijd de testen gedaan van predictor! Die blijven zichtbaar (leuk om te bewaren...)

Vandaag is volgens de kalender de innestelingsdag (als het raak is dan)..En net ging ik naar de WC en zag ik op het papiertje een beetje rode-bruine afscheiding!
Kan ik hier conclusies uit trekken?

Heb wel een testje gedaan, maar die was nog negatief! maar ja, 23 augustus is ook pas mijn NOD!

Roos

Terug
Bovenaan