DE KLUS - BABES

Hoi kruimel

Gezeellig dat je er ook bij bent gekomen en natuurlijk ben je welkom. Het is hier soms een mooi zooitje hoor met een heleboel ranzige vragen en verhalen whahaha. Wat je vraag betreft kan ik je helaas niet helpen. Zit zelf pas in de tweede ronde dus heb me daar eigenlijk nog niet mee bezig gehouden......sorry. Als je op (geloof ik ) pagina 13 kijkt daar staat een roze wolk..... kan je je nod op in vullen zodat we je allemaal flink in de gaten kunnen houden hihi. Die roze wolk hebben we pas , is echt heel leuk.....heeft onze crea bambi gemaakt

xxx happy

Hoi roos

Whahaha jij hebt ook al geen geduld he ..... we passen allemaal goed bij elkaar hier hoor. Ik wou het ook al gaan doen maar heb mn nod pas 18 aug dus ga nu netjes wachten tot zondag (hoop ik ). Wel spannend he ... je zou dan idd aan innesteling denken .... Succes ga heel hard voor je duimen

xxx happy

Hoi Hoi Happy,

Leuk dat je zo snel reageerde.
Ik heb inderdaad die kalender gezien en er stond een uitleg bij hoe je jezelf in kunt vullen, maar ik kom er niet helemaal uit.
Dat gesprekswolkje waar jullie het over hebben kan ik helemaal niet vinden, haha.
Kan iemand mij een goede uitleg geven, want ik vind het wel heel leuk om mezlef toe te voegen!
Dag Dag
Kruimels

quote: bambi82 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('08-08-2007 22:07:29'));

quote: kleintje82 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('08-08-2007 22:03:49'));

DE ROZE WOLK

AUGUSTUS:

1)
2)
3)
4)
5)
6)
7) Mootje, 4e ronde  ( 10 dagen over tijd )
8) Bambi, 2e ronde
9)Bieb 1408, 1e ronde
10) kleintje, 2e ronde
12)
13) Miekje
14)
15) Linda
16) Kruimels, 4de ronde
17)
18) Happy, 2e ronde
19)
20)
21)
22)
23)
24)
25)
26)
27)
28)
29)
30)
31)

Deze lijst geeft aan wie, waneer zijn NOD heeft.

De emoticons hebben een bepaalde betekenis.

= NEUTRAAL

= ONGIE

= GETEST, MAAR NEGATIEF

= ZWANGER !!!!!!!!! (deze willen we allemaal zien)

Om je naam toe te voegen, klik op dit scherm rechts boven, op de qoute button (soort praat wolkjes)
Dan copieert hij deze lijst in een volgend bericht. Naam en ronde toevoegen en verzenden.
P.S. Altijd de laatste lijst gebruiken !!!!!! (anders klopt ie niet meer
ZO moet het werken denk ik naam en emoticon toevoegen en klaar ben je

Zo dan klopt het weer, miste een paar emo's

gelukt zie ik. Je moet altijd de laatste "kalende" pakken zeg maar want anders klopt het niet meer

x happy

Nou meiden, het is me toch gelukt om mijn naam bij de juiste NOD datum in te vullen.
Ben toch nog niet zo dom als ik dacht, haha.
Die datum is trouwens wel als ik een gewone cyclus van 28 dagen zou hebben, maar zoals jullie al hebben kunnen lezen is die nogal onregelmatig, dus kan ik het niet helemaal precies zeggen helaas.
Wel krijg ik straks (tussen de middag) uitslag van de dokter over mijn urine, of daar misschien iest mee is(bacterie ofzo...)
Straks verteld hij me dat ik zwnager ben , haha dat zou mooi zijn.
Nee daar ga ik niet vanuit hoor!
Ongelofelijk veel succes allemaal en veel klus plezier.
Ik heb mijn vriend verteld van dit forum en hij noemt het nu ook al klussen, lachen he.
groetjes allemaal

Terug
Bovenaan