DE KLUS - BABES

Hey kruimels,

Kon je niet meer wachten hihi. Even over die testen war jij het over had, ik heb dat nagevraagd bij de apotheek en ass. van de ha en dat schijnt onzin te zijn, het is met elke test pas mogelijk vanaf je nod zeggen hun. Kan ook wel kloppen want ik zie hier vaak genoeg dat ze twee dagen na nod zelfs nog negatief testen en de vierde dag positief. Dus het staat wel op die testen maar, ik geloof er ook niet echt in     Succes met wachten, blijf voor je duimen

xxx happy

Hoi linda,

Grappig joh van je man ..... straks wil hij ook op dit forum whahaha. Als ik achter de laptop zit vraggt mijn vriend ook standaard       hoe is het met de meiden? hihi. Hoe is het verder met je ?

liefs happy

Hoi lin

Ben ik weer   lees net pas je andere stukje. Weer misselijk hoor .... maar als ik gelijk uit bed ga en een cracker eet en wat thee drink gaat het wel. Dan blijf ik wel tot een uur of elf misselijk maar hoef niet te kotsen en dat scheelt een hoop

xxx happy

Hoi meiden,

Ik ging net naar de wc en had wat witte afscheiding  en daar zat een heeeeeel klein beetje oud bloed in dus ben bang dat mn lichaam me zwaar!!!! voor de gek heeft gehouden en de rd s in aantocht zijn ....... kl*te zooi

liefs happy

halloah!!

Ik was even niet actief (druk druk druk) maar nu heeeel snel even voor m'n werk (hoor eigenlijk al op de fiets te zitten).

Dit weekend worden spannende dagen!!!! Leuk leuk leuk!!!

Voor iedereen die nieuw is:   WELKOM! Goede keus dat je je hier hebt aangemeld want het is echt leuk!

Ik ga nu snel aan het werk want anders kom ik te laat! tot vanavond iedereen!

X Pip

Hé Happy het zal toch niet he die rode duivels? Je hebt zoveel symptonen die lijken op zwanger zijn! Maar je weet het he oud bloed is nog geen nieuw bloed!
Je leest bij veel die wel zwanger zijn dat ze ook eerst nog wat oud bloed hebben.
Ik blijf in ieder geval voor je duimen!!!

Bambi Tenerife is idd heel erg leuk. Auto huren en je kunt een beetje tussen de kustplaatsjes heen en weer crossen. Gran Canaria ook gezellig en wat ook heel erg leuk is is Portugal, Albufeira erg gezellig en allemaal mooie strandjes in de buurt, lekker eten voor weinig. Kos vond ik ook erg leuk trouwens. Turkije moet je van houden, ik dus niet en uitkijken met eten daar. Of van te voren even inenten.
Ben benieuwd wat het wordt....

xxx Miekje

Linda jij morgen testen he? Ben heel erg benieuwd!!
Spannend hoor.

Zag dat Kruimels en Suuz ook bijna NOD hebben!!!

Laten jullie het weten wanneer je getest hebt?

Ga voor jullie allemaal duimen!!!!!!!!!

xxx Miekje

Hee bambi,

Ik ben ooit eens naar Mallorca geweest, vondt dit een fantastisch vakantie eiland. Het is niet heel goedkoop maar wel super mooi en zo relaxed.
Verder heb ik geen ervaring met ander vakantie bestemmingen. Ga nooit naar Italie weinig aan.. rot volk!!!
venetie is wel heeel mooi

X Dees

Terug
Bovenaan