DE KLUS - BABES

Hoi meiden,

ooohohhh ik ben zo lui. whahaha. ben net wakker en voel me nog mega moe. zou eigelijk me huisje schoon moeten maken, maar heb geen zin. hihih. Ik doe het morgenwel.

@linda, ja cyprus is erg mooi ja, ben er al geweest, dus wil nu wat anders.

@happy hoop dat ze wegblijven hoor, zal toch wel zeker. Trouwens had bieb dat ook niet oud bloed??? ja toch.

nog steeds moeilijk kwa keuze vakantie , maar heb nog een week voor we gaan boeken.

xx Bambi

He lieve meiden, en alle nieuwe meiden natuurlijk ook.....

Hier rnog even een berichtje van mij, ik zie nl dat er een paar morgen gaan testen.............oe!!! Wat spannend, Happy, hoop zo dat het raak is voor je!!!
Ik kom zeker eventjes checken morgen.... En vor alle meiden waar de RD's gekomen zijn, balen!!! Maar nieuwe ronde nieuwe kansen he! Koppie op!
Hier alles, buiten de inmiddels gebruikelijke pijn om, eigenlijk best goed. heel veel buikpijn, zere rug, zware en vermoeide benen, ik lijk wel een  oud wijf.........en dat terwijl ik pas dertig ben.......! Ik baal er grondig  van want ik zit mezelf vreselijk in de weg, en vind dat ook niet leuk voor mijn mannetje want die kan er ook niets aan doen maar krijgt wel de volle laag af en toe.......
 Ik moet dus dinsdag naar de gyn. en ben benieuwd wat ze gaat zeggen.........of ik met clomid begin of dat ze toch een ander plannetje voor me hebben.......eerst gelukkig nog het hele weekend werken, gadverdamme!
Ik had eigenlijk ook gehoopt dat we nog iets van een zomer te zien zouden krijgen maar ook dat zit er niet in vrees ik.....nog even en we kunnen weer een kerstboom gaan halen..............................grapje!!!
Nou meiden, dikke kus,
Rimke

O, en meisje Bambi:
Ik zou zeker niet naar Turkije gaan hoor, al zijn wij er dit jaar wel geweest maar om te zeilen. Ik vind zelf de Canarische eilanden heel fijn om naar toe te gaan, maar het is natuurlijk ook heel persoonlijk..........
Hoe voel je je? Al leeg gebloed of niet????
Succes met zoeken en boeken,
Dikke kus Rimke

hallo hallo

he rimke succes bij de gyn, hoop dat het allemaal voorspoedig gaat.
Happy inderdaad hopen dat het oud bloed is, want je hebt echte zwangerschapsverschijnselen, nog effe afwachten.

Ja miekje morgen is de dag dat ik ga testen, ik ben zo nieuwsgierig, was vanmorgen weer wat misselijk en net na me eten ook weer, maar dan zakt dat daarna wel snel weer. ik hoop dat ik jullie morgen allemaal leuk nieuws kan vertellen, maar ik ga nergens van uit. Dit is ook pure zefbescherming hoor dat ik dit zeg want ik wil zoooo graag zwanger zijn en ik ben soms bang dat mijn lichaam me in de maling neemt.

xxx

zo dames ik ga er weer effe van tussen, ik kom vanavond nog wel even buurten

xxxx  linda

heeeeee meisjes..

hoe is het met jullie,
heb al zowat het gevoel dat jullie inderdaad vriendinnetjes zijn,, want ja daar bespreek je toch alles mee, en ja jullie weten nou eenmaal nog meer dan hun..haha..

Mijn ongi is eindelijk ook afgelopen,dus nu kunnen wij ook weer aan de klus, ik hoop ook dat ik de komende 10 maanden in ieder geval niet meer ongi ga worden..dat zou een fijn vooruitzicht zijn.!!!!!!!!!!!!

he bambi ik heb het in turkye wel erg leuk gehad, een lekker relaxte vakantie, wij hadden ons wel ingeent..
en spanje is ook erg leuk, leuke winkeltjes, boulevard, lekker eten.

wij hadden eigenlijk ook in de planning om op vakantie te gaan dit jaar, maar we hebben er toch voor gekozen om ons huis helemaal af te maken, want ja alles tegelijk dat kunnen wij ook niet betalen,, ( een huis, vakantie en misschien een baby) want ja daar moet je natuurlijk ook wat centjes voor hebben!!

Degene die morgen gaan testen, super veel succes, en zorg voor TWEE strepen op die test he!!!!!!!!!!!!! ikvoor jullie..

moet zometeen gaan werken, en dat is toch wel het laatste waar ik zin in heb!!!!

kusjes kleintje !!

Hoi meiden

Nou ik kanhet zelf haast nog niet geloven maar ben net ongie geworden !!!!! Ik ben er echt even doodziek van ....... dat je lichaam je zooooo verschrikkelijk voor de gek kan houden. Heb gewerkt en werd daar ongie dus moest me groot houden maar, zit nu jankend aan jullie te schrijven. Ik trap er mooi niet meer in al kots ik heel de tent onder !!!! Een vriendin zij net wel een mooie regelmatige cyclus eerst 29 dagen en nu 28 dagen. Ik weet ook dat ze gelijk heeft maar het kan me nu echt geen reet schelen op dit moment. Lin ik zal heeeel hard voor je gaan duimen, maak jij mn weekend maar weer goed ...... voor de rest die gaan testen, zet em op meiden, succes

liefs happy

document.write(friendlyDateTimeFromStr('
'));

DE ROZE WOLK

AUGUSTUS:

1)
2)
3)
4)
5)
6)
7)
8)
9)    Mootje
10) kleintje, 2e ronde
12)bieb 1408 = ZWANGER !!!!!!!!!1e ronde , Bambi 2e ronde

13) Miekje, 3e ronde
14) Jacqy84,1e ronde   kleintje82
15) Linda
16) Kruimels, 4de ronde
17)happy, 2e ronde
18) Happy, 2e ronde
19) Suuz, 4de ronde
20)
21)
22)
23)Roos, 1e ronde, 2e kindje!
24)
25)
26)
27)
28)
29)
30)
31) Petra (hayley06), 2e ronde, 2e kindje

SEPTEMBER

1)
2)
3)
4)Marientje81, tweede ronde,
5)
6)
7)
8)
9)
10)
11) Miekje, 4e ronde
12) Bambi 3e ronde
13) happy, 3e ronde
14)
15)kleintje 3e ronde.
16)Pipstip, 3e ronde  (onregelmatige cyclus)
17)
18)  
19)
20)
21)
22)
23)
24)
25)
26)
27)
28)
29)
30)
31)

Deze lijst geeft aan wie, waneer zijn NOD heeft.

De emoticons hebben een bepaalde betekenis.

= NEUTRAAL

= ONGIE

= GETEST, MAAR NEGATIEF

= ZWANGER !!!!!!!!! (deze willen we allemaal zien)

Om je naam toe te voegen, klik op dit scherm rechts boven, op de qoute button (soort praat wolkjes)
Dan copieert hij deze lijst in een volgend bericht. Naam en ronde toevoegen en verzenden.
P.S. Altijd de laatste lijst gebruiken !!!!!! (anders klopt ie niet meer
ZO moet het werken denk ik naam en emoticon toevoegen en klaar ben je

Terug
Bovenaan