DE KLUS - BABES

@kleintje: het klusseizoen is dus weer geopend!  same here, joepie!!

@rimke: vind het erg gezellig dat je af en toe even komt buurten!

@ linda: spannend spannend spannend, morgen is de grote dag! succes alvast!

@happy: laat je zelf niet gek maken door een drupje oud bloed! Jouw verschijnselen zijn zo duidelijk dat ik denk dat als je een negatieve test zou hebben iedereen veeel verbaasder zou zijn dan wanneer je en positieve test hebt. Dan zijn we allemaal heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel blij uiteraard.

@ bambi: wat een luxeprobleem he, geen vakantie kunnen kiezen  haha. Ik heb geen  tips oid eigenlijk, gewoon  iets kiezen waar ze een goed bed hebben!

Tot vanavond leedies!

X Pip  

jeetje happy wat vind ik dit toch verschrikkelijk erg, maar is het veel bloed of gewoon een beetje want anders zou ik gewoon een test doen als ik jouw was.
Ik hoop dat ik je morgen goed nieuws kan brengen, maar ik kan natuurlijk niks beloven.
Ik vind het echt erg voor je meid,

xxxlinda

Happy!!

Ik ben geschokt! Onze berichtjes hebben elkaar net gekruist zie ik, sorry. Vind het echt een domper voor je. Je had zoveel klachten. Ik vind het maar wonderlijk dat je lichaam je zo voor de gek kan houden.

Laat je maar even gaan en troosten door je mannetje.

Op zich heeft je vriendin gelijk dat je een mooie regelmatige cyclus heb maar dit is toch wel een megategenvaller na al die klachten. Sterkte!

X Pip

Hoi lin

Het is een beetje raar, het is nu wel rood maar heel erg slijmerig  het zal allemaal wel ....... ik blijf heeeeeeeel de tijd voor jou duimen en bedankt voor al je steun. Ik hoop dat als je zwanger bent je toch hier blijft kletsen ..........

liefs happy

Hallo allemaal,

Ik zie dat het erg druk wordt op de klusbabes, maar hoop dat er nog een plekje voor mij is. (lees stiekem al wel eens met jullie mee)
Begin augustus gestopt met de pil en nu hard aan het klussen voor ronde 1.  
Iets over mijzelf. Ben 25 jaar en mijn vriend 29. We zijn 8 jaar bij elkaar en hebben het vaak over babies gehad. Helemaal nu iedereen in onze omgeving kinderen krijgt, begint het te kriebelen....
Heb het heel lang uitgesteld omdat ik bang ben voor een bevalling. Ik ben zo kleinzerig. Hebben jullie dat niet?

@Happy: las net dat je ongi bent geworden. Wat ontzettend k*t voor je. Je lichaam heeft je idd voor de gek gehouden!

Soory meiden     foutje in de roze wolk gemaakt, doe hem ff opnieuw

x happy

nogmaals happy ik kan hier niet bij met me pet, je had echt alle verschijnselen en nu dit ik vind het echt waar verschrikkelijk

quote: happy1975 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('17-08-2007 17:29:10'));

document.write(friendlyDateTimeFromStr(''));

DE ROZE WOLK

AUGUSTUS:

1)
2)
3)
4)
5)
6)
7)
8)
9)    Mootje
10) kleintje, 2e ronde
12)bieb 1408 = ZWANGER !!!!!!!!!1e ronde , Bambi 2e ronde

13) Miekje, 3e ronde
14) Jacqy84,1e ronde   kleintje82
15) Linda
16) Kruimels, 4de ronde
17)happy, 2e ronde
18) Happy, 2e ronde
19) Suuz, 4de ronde
20)
21)
22)
23)Roos, 1e ronde, 2e kindje!
24)
25)
26)
27)
28)
29)
30)
31) Petra (hayley06), 2e ronde, 2e kindje

SEPTEMBER

1)
2)
3)
4)Marientje81, tweede ronde,
5)
6)
7)
8)
9)
10)
11) Miekje, 4e ronde
12) Bambi 3e ronde
13)

14) happy, 3e ronde
15)kleintje 3e ronde.
16)Pipstip, 3e ronde  (onregelmatige cyclus)
17)
18)  
19)
20)
21)
22)
23)
24)
25)
26)
27)
28)
29)
30)
31)

Deze lijst geeft aan wie, waneer zijn NOD heeft.

De emoticons hebben een bepaalde betekenis.

= NEUTRAAL

= ONGIE

= GETEST, MAAR NEGATIEF

= ZWANGER !!!!!!!!! (deze willen we allemaal zien)

Om je naam toe te voegen, klik op dit scherm rechts boven, op de qoute button (soort praat wolkjes)
Dan copieert hij deze lijst in een volgend bericht. Naam en ronde toevoegen en verzenden.
P.S. Altijd de laatste lijst gebruiken !!!!!! (anders klopt ie niet meer
ZO moet het werken denk ik naam en emoticon toevoegen en klaar ben je

Terug
Bovenaan