De laatste 50 dagen .. Aftellen!

Ja het is vooral de onderkant van mijn voeten. Het is meer irritant dan echt pijnlijk. Maar heb nu een goed smeerseltje wat wel werkt! 

Hier is het ons eerste kindje. Het word een jongen en we wisten al vrij snel wat de naam was. Dus dat is fijn. Zijn ook niet meer geswitcht. 

Ik heb opzich prima geslapen. Werd een paar keer wakker en normaal voel ik de baby dan erg goed, nu niet. Dus ik maakte me zorgen. Net eventjes opgestaan en weer gaan liggen. Nou; die zit er nog prima hoor, ben inmiddels blauw denk ik. ?

[quote quote=10261986]@mylife wat fijn dat je een betere nacht hebt gehad! Dat gewacht lijkt me zenuwslopend haha en dan ook weer (een deel) slijmprop verloren, laat die kleine van jou zich maar snel aandienen! Ik ben zwanger van een jongentje en m’n eerste kindje, vind het heerlijk dat ik overdag dus ook niks hoef. Lijlt me best zwaar als je dan al een kleintje hebt lopen. Ik lig nu soms gewoon hele dagen in bed ? de naam zijn we al vanaf week 17 ofzo uit, nu nog even een kaartje ontwerpen want dat stellen we steeds uit haha.[/quote]
ja net weer een enorme stuk van de slijmprop verloren. Nu al 3 dg achter elkaar! 
Ook een jongetje zo leuk! Maar met een peuter is t wel zwaar hoor vooral nu! En op t begin toen k veel moe en misselijk was. Ze snapt t niet helemaal als ik dan even op de bank lig en soms kan ik smiddags helemaal niet slapen vanwege haar. Ze slaapt ene dag wel andere dag niet. En soms ben je dan uitgeput
En weten jullie al waar je je kaartje gaat laten maken?
Wij hebben een geboortekaartje bij madeformoments .. al vrij lang hebben we t kaartje. Nog even wachten tot we ze kunnen bestellen!

@mylife je zou dan toch zeggen dat er nu weleens wat mag gaan gebeuren he haha. Oh pff lijkt me zo zwaar, ik vind het maar knap hoor, ik denk dat ik er geen leuker mens op wordt als er nog een kleintje rondloopt.. 
mijn vriend is grafisch ontwerper dus die gaat het helemaal zelf doen en via zijn eigen leverancier bestellen, maar dat maakt wel dat we t steeds uitstellen omdat hij dan druk is. 
ik twijfel ook nog hoe we t gaan doen want we willen een kraamfeest geven en dat in het kaartje erbij zetten maar weet nog niet precies hoe we dat gaan vormgeven omdat onze ouders en opa/oma wel op kraamvisite kunnen komen.. 
Hahaha jullie zijn helemaal klaar nu die kleine nog! Gaan jullie kraamvisite doen of een kraamfeest?

Het wordt een jongens maand zo te lezen! Ook hier verwachten wij onze eerste kindje en is een jongetje. Wij hebben de naam ook al sinds week 17 ofzo en niet meer geswitcht. Dacht in het begin dat we er met een jongensnaam nooit samen uit zouden komen, maar dat is me reuze mee gevallen haha. Geboortekaartje hebben we afgelopen weekend een definitieve keuze in gemaakt, dus die is klaar!
Hier vannacht een goede nacht gehad, eindelijk!!! Vanmiddag ga ik lunchen met een vriendin, dus daarna lig ik waarschijnlijk gebroken op de bank haha.
@mylife, het lijkt me inderdaad nog pittiger om zwanger te zijn als je al een kindje rond hebt lopen.. Je kunt veel minder rust nemen natuurlijk! En je zou toch zeggen dat die bevalling op gang gaat komen bij je.. Alhoewel slijmprop verliezen niet de start van de bevalling hoeft te zijn las ik laatst ergens, kan dan ook nog dagen, soms weken duren. Ik hoop het niet voor je haha! Fijn dat je straks wel duidelijkheid hebt of je een blaasontsteking hebt of niet, en dus weet of je rommelende dagen wel iets met de bevalling te maken kunnen hebben;)

hebben jullie je vluchtkoffer al klaar staan, je bed omhoog en het zeiltje eronder? Ik allemaal nog niet.. en dat bed omhoog gaat bij ons serieus om een paar cm, we hebben al een vrij hoog bed. Dus ik denk dat we daar zo lang mogelijk mee wachten, ik kan er anders niet meer in denk ik haha

Wat leuk om alle verhalen te lezen van iedereen! 
@mylife, je zou inderdaad zeggen dat er bij jou nou toch wat gaat gebeuren. 
Hier in verwachting van een jongen en de naam hadden we al vanaf 15 weken. Ook niet meer veranderd. Het geboortekaartje ook al klaar staan, alleen nog even kijken naar de laatste tekst erop. Wij gaan hem bij hippe geboortekaartjes bestellen. 
Verder mag ik niet klagen. Weer goed geslapen, wel 3x naar de wc, maar daarna weer verder slapen. Hopen dat het zo door blijft gaan. 

Hier de vluchtkoffer deels klaar staan en het bed ook nog niet op klossen hoor, ook nog geen zeiltje, misschien dat we dat aankomend weekend even doen. 
ik zit nu lekker bij de kapper, nog ff genieten van me-time haha

Het geboortekaartje is hier ook al helemaal klaar. Wij hebben deze laten ontwerpen door Zoetje. 

Volgende week worden de klossen enz bezorgd. Ik moet zeggen dat ik daar wel echt naar uit kijk. Wij hebben een laag bed en ik ben best lang dus het is tegenwoordig niet heel makkelijk meer om overeind te komen. Ook word er dan een douchekruk meegeleverd. lijkt mij ook heerlijk. Lekker een beetje zitten onder de douche. ?

Vluchtkoffertje heb ik niet klaar staan. Ik denk ook niet dat ik dat ga doen. Ik wil graag thuis bevallen. Ik zorg wel dat er een tas/koffertje voor het grijpen staat met een kort lijstje wat er eventueel mee zou moeten. Wij wonen ook 5 min van het ziekenhuis vandaan dus het is echt zo gehaald of gebracht mochten we daar zijn. 

Terug
Bovenaan