De laatste 50 dagen .. Aftellen!

Hebben jullie soms ook zo’n gespannen buik aan het einde van de dag? Ik bedoel geen harde buiken maar gewoon zo’n strak gevoel alsof je uit je huid klapt. ? 

Ik heb dat ook wel is overdag gehad toen ik toevallig voor controle moest bij de vk en zij had het toen over mijn buikspieren. 

@jannekevs ik heb gewoon het idee dat heel mijn buik straks ontploft! Elke x een groeispurt maakt de kleine/grote man! Heb sinds 1 week ook opeens flinke strepen op mijn onderbuik! Ook al smeer ik elke dag om het soepel te houden! Maar hier is meneer ook wat aan de grote kant! Hij loopt 2 weken voor op de groei. 

@jannekevs heb dat ook idd zo'n strak gevoel. Nu dan veel harde buiken.
@valerieM ja ik heb deze zwangerschap super veel striae gekregen.. vet klote he die striae! Heb t op mn buik, zij en benen gekregen? vreselijk
Ben om half 8 gestript. De krampen beginnen nu en net een flinke wee gehad. Ben dus benieuwd had al bijna 3cm ontsluiting ook..

Hahaha ontploffingsgevaar. ?
@Mylife Je maakt het spannend! Hopelijk zet het door en heb je straks babynieuws. Alvast succes!! ??

@Mylife: ja echt vreselijk! Heb ze op mijn onderbuik, bovenbenen, billen en op mijn heupen! ? succes met je bevalling! ?
@jannekevs: Haha ja zo iets! ?

Hoe gaat het bij @Mylife? Stiekem baby nieuws? 

Ik ben echt mega verkouden wakker geworden. ? Keelpijn hoesten en snotterig; bah! Nu voel ik me wel echt een beetje zielig. 

Pfff ik heb door de antibiotica nu ook een schimmelinfectie, wat kan dat ellendig zijn zeg! 

@mylife oeh spannend, kan niet wachten op het eerste babynieuws in deze groep 
@jannekevs oh gatver zeg, veel vitamientjes naar binnen werken en lekker niks doen dan maar 
ik heb elke keer dat ik nog zoveel wil doen maar heb er geen energie voor. Dat denk ik oh ik zou wel ff naar de intratuin willen maar als ik dan denk dat ik er eerst helemaal heen moet rijden (35min) dan haak ik alweer af. Scharrel maar een beetje om en rond huis 

@AnnaRR Oh gatver ik heb dat ook echt altijd als ik een kuur heb. Gelukkig nooit mega erg en kan het zelf dan altijd wel verhelpen met Canistan ofzo. Maar ongemakkelijk en vervelend; zeker!  
Ik wil ook nog naar de Intratuin. Hoop dat ik van het weekend mijn man zo ver krijg. Er is geen plek voor een grote kerstboom in huis ivm de box en alle andere babyspullen. Maar ik wil wel graag iets, een mini boompje ofzo. Ik hou gewoon zo van die sfeer in huis. 

Terug
Bovenaan