De laatste 50 dagen .. Aftellen!

Hier nog 24 dagen. En dat gekriebel down under zijn inderdaad gefriemel met zn handjes zei de verloskundige. Zo schattig!

Hier nog 65 dagen maar ben ook af aan het tellen. Ten eerste naar verlof maar ook naar komst van ons mannetje. Is de tweede en meer klachten, stuk minder fit en meer vermoeid en emotioneel dan bij eerste. Valt een beetje tegen en vind ik moeilijk accepteren. Dadelijk met verlof hopelijk wat meer rust 

Ahaaaa, dat dacht ik dus al van die handjes. Gek gevoel haha. 

Ik ben mijn emo dag doorgekomen. Weer een dag dichterbij de baby. Gelukkig de komende dagen wel wat leuke dingen gepland staan dus dan gaat de tijd ook weer snel! 

Mijn man heeft net mijn voeten even goed ingesmeerd. Heb echt gebarsten en droge plekken op de onderkant, iets wat ik ook nog nooit heb gehad. Denk van het extra gewicht nu ofzo? Ik lig nu dus heerlijk ‘gebalsemd’ in bed aangezien de buik en mijn benen ook even goed ingesmeerd worden elke avond. Nu duimen voor een fijne nacht. 

@ninel ja herkenbaar. Hier ook de 2e en veel meer klachten. Lichamelijk helemaal niet zo fit als bij de eerste. Alllemaal rot kwalen. Veel benauwd geweest en nog maar ook heeeel snel buiten adem. K sta te hijgen bovenaan de trap terwijl ik altijd veel sportte en zelfs in mn zwangerschap nog heb gesport alleen op rustig tempo want ineens was mn conditie niets meer.. wanneer heb je verlof? Dan kan je gewoon lekker met andere dingen bezig zijn. Alhoewel ik t werken dus oprecht erg mis.
@jannekevs gebarsten voeten? Auuuu dat klinkt pijnlijk!! Ook met lopen en je schoenen aan enzo lijkt me? Pas je nog wel al je schoenen? hoe was je nacht? Ik sliep al om half 10 gisteren. Heerlijk. Nu werd ik wakker (half 6) maar zo nog even slapen als t lukt. Heel lekker geslapen vannacht. Geen weeen. Wel al 5x toilet maar slaap dan snel weer in.
Nou goed. K ga straks in een potje plassen ennnaar de huisarts brengen. Ben benieuwd.. zal wel weer wat voor mij zijn hoor.. een blaasontsteking haha.
Vandaag ben ik 39+5 weken. Mn eerste kwam met 40+3. Gisterenavond weer een hele grote enorme slijmprop verloren met bloed. Niet veel maar wel wat. Maar nog steeds geen baby hier. Hij zit heerlijk warm denk ik

Hier ook droge voeten, minder fit. Is ook de tweede met een peuter rondlopen is het pittiger. We krijgen een zoon en hebben al een dochter en de naam weten we ook al. 

[quote quote=10261981]Hier ook droge voeten, minder fit. Is ook de tweede met een peuter rondlopen is het pittiger. We krijgen een zoon en hebben al een dochter en de naam weten we ook al.[/quote]
Wat leuk! Hier ook een peuter rondlopen ook een dochter en we krijgen ook een zoon. Naam hebben we sinds eergister pas.. hahaha en nog niet eens helemaal zeker

@mylife wat fijn dat je een betere nacht hebt gehad! Dat gewacht lijkt me zenuwslopend haha en dan ook weer (een deel) slijmprop verloren, laat die kleine van jou zich maar snel aandienen!
Ik ben zwanger van een jongentje en m’n eerste kindje, vind het heerlijk dat ik overdag dus ook niks hoef. Lijlt me best zwaar als je dan al een kleintje hebt lopen. Ik lig nu soms gewoon hele dagen in bed ?
de naam zijn we al vanaf week 17 ofzo uit, nu nog even een kaartje ontwerpen want dat stellen we steeds uit haha. 

Terug
Bovenaan