De laatste 50 dagen .. Aftellen!

@jannekevs heel herkenbaar die dagen hor.. had t vandaag ook.. denk dat velen t hebben rond de laatste paar dagen voor de uitgerekende datum. Zoals ik nu ook hahaha
@annarr oh je hebt wel een kuurtje? Dus je voelt niks?? 
Ik heb vandaag contact gehad met de vk. Ik loop al anderhalve week met voorweeen en vannacht was t op zn ergst natuurlijk. Ze denkt misschien ook aan een blaasontsteking. Ik moet morgen mn urine laten checken. Blaasontstekingen kunnen je ook valse weeen geven. En omdat ik de hele tijd een enorme druk voel onder. Ik kan ook echt serieus maar 10 meter lopen en dan weer pijnlijke harde buiken. Dus heel gek? ben benieuwd. Als ik weer een onrustige nacht heb mag ik morgen de vk weer bellen en gaan ze strippen. Omdat ik zo lang al loop en bijna niks meer kan.. bleh ik ben het ook zo zat! Zwanger zijn is niks voor mij! Maarja als je een mooi lief kindje wil dan moet je er wat voor over hebben hehe

Hoi dames,
Hier nog 15 dagen tot mijn uitgerekende datum. Pff kan niet wachten heb zoveel klachten,ik hou mijn oog op het prijs. Kan niet wachten hem te ontmoeten.

Hou vol allemaal!

@mylife fijn dat ze wel willen strippen als je vannacht weer een rot nacht hebt. Lijkt me ook mega irritant om de hele tijd voorweeen te hebben en niks te kunnen. Harde buiken kunnen inderdaad ook komen door blaasontsteking maar is natuurlijk lastig nu bij jou wat waar vandaan komt. Zou fijn zijn als het strippen ook zijn werk doet morgen! 
Ik heb inderdaad een kuurtje gekregen en bedacht me net dat de zeurende rugpijn die ik de afgelopen dagen heb natuurlijk ook van de blaasontsteking kan komen ipv gewoon een zwangerschapskwaal! 

[quote quote=10261924]@mylife fijn dat ze wel willen strippen als je vannacht weer een rot nacht hebt. Lijkt me ook mega irritant om de hele tijd voorweeen te hebben en niks te kunnen. Harde buiken kunnen inderdaad ook komen door blaasontsteking maar is natuurlijk lastig nu bij jou wat waar vandaan komt. Zou fijn zijn als het strippen ook zijn werk doet morgen! Ik heb inderdaad een kuurtje gekregen en bedacht me net dat de zeurende rugpijn die ik de afgelopen dagen heb natuurlijk ook van de blaasontsteking kan komen ipv gewoon een zwangerschapskwaal![/quote]

Ohhhh ja dat kan natuurlijk ook! Is natuurlijk ook niet gek! Je nieren zitten natuurlijk in je rug. Onderin.. maar alle kwaaltjes gooi je eig gewoon op de zwangerschap.  Ik acht de kans hier ook groot dat ik een blaasontsteking heb. Ik ga zo proberen te slapen ben zo moe van alles

[quote quote=10261920]Hoi dames, Hier nog 15 dagen tot mijn uitgerekende datum. Pff kan niet wachten heb zoveel klachten,ik hou mijn oog op het prijs. Kan niet wachten hem te ontmoeten. Hou vol allemaal![/quote]
Spannend zeg!!! Nog 2 weekjes!! Wat zijn je klachten? Je hebt straks dus een mooie jongen? In je handen. Heerlijk

@AnnaRR Fijn dat je een kuurtje hebt gekregen! Hopelijk slaat deze snel aan. Ben je misschien ineens van een paar pijntjes verlost waarvan je dacht dat ze erbij hoorde.
@Mylife Ik hoop voor jou echt dat het zsm door zet zeg. Hopelijk doet het strippen morgen iets. Ik duim voor je! 

Ik heb sinds een paar dagen dat ik de baby voel down under. Soort gek ‘gekriebel’ weet niet hoe ik het moet omschrijven. Hij ligt met zijn hoofd beneden dus ben wel erg benieuwd wat hij dan aan het doen is. Misschien met zijn handjes bij zijn hoofdje ofzo? 

@mylife pff jaa snap dat je kapot bent, zowel fysiek als mentaal is het nu voor je mega vermoeiend! Hopelijk heb je een betere nacht 
@andreaSG oh aftellen dus, vooral met zoveel kwaaltjes ? spannend die laatste weken!

@jannekevs hahaha ja dat heb ik dus ook! Ik roep steeds tegen m’n vriend ‘ik weet niet wat die daar beneden aan t doen is maar t voelt raar’ ? 

Terug
Bovenaan