De laatste 50 dagen .. Aftellen!

Nou hahha hier ook een jongen op komst! Hoe grappig is dat, dat er zoveel jongens komen!
Geboortekaartje is klaar, laten ontwerpen hij zo-mooi geboortekaartjes. Hebben dan in hetzelfde ontwerp een geboortebord die wee aan het raam kunnen hangen!
Verder nog steeds rugpijn helaas.. is bij mij altijd al een zwak punt geweest dus Zal ook niet zo snel beter worden. 
Eerste kindje en denk toch wel bij elk krampjes oh wat is dit?! Gisteren in de auto wel even een half uur flinke buikpijn gehad onderin.. 

Wij doorbreken de jongens-zwangerschap en krijgen een meisje! Geboortekaartje staat klaar, ben afgelopen weekend met de babywasjes begonnen. Vind verlof tot nu toe heerlijk maar heb het pas 4 dagen, de verveling gaat vast wel komen haha!
Ik voel mij verder prima en slaap ook goed, heel fijn! Wel heb ik een mega drukke baby, waardoor ze mij aardig pijn doet met bewegen en dus ook redelijk veel. Maar als dat het is is het prima:) 

Leuk zeg allemaal! 
Ik had geen blaasontsteking.  Vanmiddag komt de vk hier langs en gaat ze onderzoek doen en misschien al strippen.. heel spannend allemaal!

[quote quote=10262177]Leuk zeg allemaal! Ik had geen blaasontsteking. Vanmiddag komt de vk hier langs en gaat ze onderzoek doen en misschien al strippen.. heel spannend allemaal![/quote]
Oeeeeh, dan was het toch wel echt aan het rommelen. Spannend zeg! Ik hoop dat het strippen lukt en dat er misschien al iets aan ontsluiting is. Fingers crossed! ??

@mylife
ja dat slechte conditie en buiten adem is erg herkenbaar. Hier tot een maand of 3 nog getennist maar daarna eigenlijk niks meer. Ga morgen starten met zwangerschap zwemmen zodat ik nog wel iets doe, bij eerste nog veel gewandeld maar is nu ook ap wat zwaarder helaas. 
Moet nog 2,5 week tot verlof (paar dagen vakantie er nog bot) dus niet zo heel lang gelukkig. 

Hoe is het nu bij jou? Al iets op gang? 

Terug
Bovenaan