De laatste 50 dagen .. Aftellen!

@jannekevs: beterschap!? intratuin is echt een aanrader! Ben er vrijdag geweest met mijn man! Bij ons in de intratuin hadden ze ook van die 1ste kerstmutsjes voor baby’s! ? heb de blauwe mee genomen! En natuurlijk nog 2 paar kerstsokjes! ?

@ValerieM Oeh, nu wil ik helemaal haha. Deze informatie vertel ik alleen niet tegen mijn man. Dan gaan we waarschijnlijk niet. Die ziet de bui dan al hangen haha.

Hier laatste 20 dagen..! 26e uitgerekend. Eerste kindje, ook een jongen! Ben nog erg aan het genieten van mn verlof dus van mij mag het nog wel even duren :D begint wel spannend te worden! 

@jannekevs haha vreselijk he! Ik had er vanmorgen zo last van dat ik me heb moeten inhouden niet het hele schap met canesten gyno leeg te kopen. 
hoe is het met je verkoudheid?
pff door jullie dames denk ik dat ik toch ook nog maar ff naar de intratuin ga, wil ook graag wat leuke kerst spulletjes kopen 

@jannekevs: ik wist niet dat het er was! Maar zag het toen ik er liep! ? maar ook al die huisjes van kerst, die lampjes en gewoon al die kersteningen! ? ik hou echt van kerst!

Ja ik hou ook van kerst! Ik vind het ook zo stom dat ik geen normale kerstboom heb dit jaar. We zouden eigenlijk nog verhuizen naar ons nieuwe huis voor december en dat is zo groot dat er echt een megaaaaa kerstboom zou passen. Helaas gaan we dat niet op tijd redden. ? Dus nu in dit mini huis er maar iets van maken zonder kerstboom. 

Met de verkoudheid gaat het beter! Heb vanalles in huis gehaald wat je als zwangere wel mag hebben aan spul van de drogist en lekker veel fruit gegeten. Hopelijk trekt het zsm weg! 

Mooi dat je verkoudheid beter gaat! Ook veel thee drinken werkt ook altijd goed! Hier ook geen kerstboom! Weten niet waar we hem kwijt moeten! 

Terug
Bovenaan