De laatste 50 dagen .. Aftellen!

Ik denk inderdaad dat Mylife aan het bevallen is, of al bevallen is! Strippen kan blijkbaar dus wel effectief zijn dan.. haha!

Janneke, jij veel beterschap!! Hopelijk knap je snel wat op.. liever nu, dan straks tegen het eind. Kunt t maar gehad hebben haha!
Ik zet dit jaar helemaal geen boom, heb er echt geen puf voor. Vind het sowieso nu nog te vroeg, en om dat te gaan doen als de kleine er al is of als ik overtijd ben, zie ik ook niet zitten haha. Denk gewoon wat kleinere versiering!

Haaa dames! Gisteren nacht ben ik idd bevallen. Ben gestript idd en 10 voor half 10 kreeg ik lichte weeen. Om 12 uur begonnen de echte weeen en ben 3 uur later bevallen. Baby is bijna een dag oud! Wel zwaar hoor. Hij wil veel aan de borst en heb echt nog maar 2 uur geslapen in 2 dagen? maar wat een heerlijk mannetje hebben we gekregen

[quote quote=10262707]Haaa dames! Gisteren nacht ben ik idd bevallen. Ben gestript idd en 10 voor half 10 kreeg ik lichte weeen. Om 12 uur begonnen de echte weeen en ben 3 uur later bevallen. Baby is bijna een dag oud! Wel zwaar hoor. Hij wil veel aan de borst en heb echt nog maar 2 uur geslapen in 2 dagen? maar wat een heerlijk mannetje hebben we gekregen[/quote]
Gefeliciteerd ??? Alles goed gegaan??? Wel lekker vlot. 

Terug
Bovenaan